☀️Розділ 2☀️

1.8K 81 15
                                    

По дорозі в школу я зустріла своїх друзів. До речі їх звати:
Рома-це брюнет з різно- кольоровими очима,а точніше одне око є світло - синє, а друге сіре. Також він ходить в спортзал. І я туди ходжу , але дуже рідко. На даний момент Ромі є 16,5 років він старший за мене, але він вчиться зі мною в одному класі.
Христина (але ми називаємо її Христя). Має довге русе волосся, але у 15 років вона змінила його на темно-червоний, очі в неї мають сірий колір. Також вона носить стильні окуляри. Христя вчиться з нами і їй також 16 років.
І на десерт...
Антон- високий блондин з яскраво голубими як небо очима.
Він є настільки гарний, що всі дівчата в школі бігають за ним.( напевно через те у нас в школі почті нема повних дівчат).
Але я його "ненавиджу" він для мене просто кращий друг.
Ви напевно запитаєте за що я його "ненавиджу"? Так це за те, що він називає мене відмочкою і полюбляє знущається з мене:
-Приві-і-і-і-іт Відьмочка.-прокричав Антон на всю вулицю.
-Здоров тюлень.
-Хто? Тюлень?
-Саме так!- і я показала йому язик.
Христя і Рома йшли попереду не зважаючи,тому, що знали що це не закінчиться,аж поки на тюленя не нападуть дівчата біля школи. Але мені це не подобалось, бо ці крашені курки перебивають мене на самому інтересному місці.
-Тоня*,засранець малолєтній хватить тут слюні розпускати,йди ліпше мені води купи,а то в горлі пересохло!-голосно сказала я.
-В горлі кажеш пересохло? Ну все...ти зараз будеш пити воду з калюжі!!!-до мене не зразу дойшло,шо він мав на увазі,але секунд так через 10 до мене дійшло і почала тікати.
-Не доженеш!-крикнула я коли обернувшись побачила що він зрушив з місця.

Тоня*- Антон(так скорочено Сабріна знущається з Антона), але це буде не завжди.
-____-
••••••••••••••••
Привіт! 🎀
Це наш новий розділ чому наш?
Хм.....ну ладно скажу🙈
Цей розділ я писала сьогодні в школі з своєю подружкою😗 Велике їй дякую, що помогла мені.⭐️⭐️🌴🌴🐟🐟
Папусікі🐾
Дякую, що читаєте🎈
Веселих вам канікул!🚵🏼
Новий розділ буде скоро...⛺
@AnastasiiaIlkiv😇

План на веселі канікулиWhere stories live. Discover now