פרק 3- הצלת שני חיים ואבן

48 4 0
                                    

הגיע הזמן של התינוקת השניה של ג'וליאנה להיוולד.  "חבל כל כך שלא יכלה להכיר את אביה. הוא היה אדם טוב", אמרה שנייה לפני שהצירים עלו.
ג'וליאנה התחילה לצעוק מכאבים וכל עוזרי הארמון הבינו את הרמז והחלו ליילד אותה בחדרה שלה.
לאחר שפיטר הכין את הנדרש, גילה שבמהלך הלידה הדברים הסתבכו. מסתבר שערפד השתיל חומר מזיק שהיה דומה לחומר שמתיר כאבים.
"יש חומר כזה רק לערפדים "  אמר פיטר . "מלך הערפדים כנראה ידע שאת בהריון ותכנן לפגוע בך כבר מאז".
"תחזיקי מעמד ג'וליאנה!" צעק פיטר, רופא משפחת המלוכה ותלמידו של איש הזאב זאוס.
"אני הולך למצוא משהו שיציל אותך ממצבך הקשה." הוסיף פיטר בזמן שחיפש באופן נואש משהו בחדרו.
ואז מצא את זה- הדבר שיציל את ג'וליאנה. אבן הדוקסא. פיטר קיבל את האבן הזו כשעוד היה מתלמד אצל איש הזאב זאוס- הרופא הטוב ביותר בכל הממלכות שגר בממלכת בני האנוש בכפר קטן נפרד ומוסתר.
אך פיטר לא קיבל את האבן מאיש הזאב הנחמד, אלא ממישהו מיוחד יותר- מג'ורג' האלף הראשון, מיד כשיצא למסעו במטרה להפוך לרופא בית המלוכה.
"יהיה לזה שימוש יום אחד, יש לאבן כוחות ריפוי מאוד חזקים מה שיכול להיות לעזר גדול עבורך" אמר לו ג'ורג' כשהניח את האבן בידו.
"זה הולך להציל את ג'וליאנה", אמר פיטר כשיצא ממחשבותיו והוציא את האבן ממחבואה, פיטר מהיר בריצה חזרה אל החדר של ג'וליאנה.
פיטר השתמש בכוחותיה של האבן. וזה הציל את ג'וליאנה והתינוקת.
לאחר כחצי שעה מהשפעתה של אבן הדוקסא אמר פיטר ברוגע: "הכל בסדר עכשיו" . "מזל טוב" אוסיף בחיוך.
"איך עשית את זה?" שאלה ג'וליאנה בחוסר נשימה.
"לפני שנים קיבלתי את אבן הדוקסא מג'ורג' האלף הראשון. לאבן יש כוחות ריפוי חזקים, אז כדי להציל את התינוקת שלך השתלתי בה את האבן בעזרת קסם. הקסם של האבן היה חזק כל כך שהשפיע גם עלייך והציל אותך." הסביר פיטר.
"אני מבינה" אמרה ג'וליאנה ברוגע עייף כזה "תודה לך על שהצלת את ביתי"
פיטר קד קידה "ברכותיי על הבת".
לאחר שניקו את התינוקת ביקשה ג'וליאנה להחזיק אותה.
"נקרא לה אנה, אנה גולד" אמרה. "נשמע די טוב" הוסיפה בציחקוק.
וכולם התחילו להתכונן למסיבת הולדתה של אנה הקטנה.

שתיים על הכוונתWhere stories live. Discover now