Nikin nk. Time skip
Suljin ulko-oven perässäni, otin kengät pois ja olin kävelemässä huoneeseeni, kunnes äiti käveli minua vastaan. Nostin hupparinkauluksia kaulani eteen. "Missä sä oot ollu?" Hän kysyi. "Kaverin luo." Vastasin. Äiti tuli halaamaan minua. Halasin takaisin. "Oot tärkee meille, muista se." Hän sanoi. En sanonut mitään takaisin, sillä en osannut. Äiti erkaantui halista ja yhtäkkiä hän laittoi kätensä varovasti kaulallani oleville jäljille. "N-Niki mi-." "Haluisin mennä nukkuu." Sanoin ja siirsin hänen käden pois. "Joo...mee vaa." Hän sanoi. Lähdin huoneeseeni ja menin sänkyyn makaamaan.Jimin nk. 6kk myöhemmin
Kävelin aura joen rannassa, sillä minulla oli mennyt hyvin pari kuukautta ja ohjaajat uskalsivat päästää minut yksin ulos. Kävellessäni huomasin jonkun hoipertelevan minua kohti. Päästyäni lähemmäs tunnistin henkilön Nikiksi.Mustahiuksinen poika alkoi hymyilemään nähdessään minut. "Enkelii...mitä sä tääl?" Hän kysyi sammaltaen. Vieläki toi enkeli nimi. Ajattelin. Ei minua haitannut että hän kutsui minua enkeliksi, sillä tykkäsin siitä. "Pitäiskö sun mennä istuu?" Kysyin ja autoin hänet istumaan penkille. Poika nojasi olkapäähäni. "Tiiäkkö et oot ihan vitun söpö." Hän sanoi hymyillen. Punastuin. "Kiitti.." Sanoin hiljaa.
"Oon ihan hemmetin sekasin nyt." Poika sanoi nauraen. "Mut ainaki mul o hauskaa. Mun frendit o huolissaa must, vaiks niide ei pitäis...voin hyvi." "Ooks varma?" Kysyin varovasti. Niki alkoi nauramaan. "Joo oon mä." Hän sanoi. Hymähdin vain. "No entäs sä?" Hän kysyi. "Mitä?" Kysyin hämmentyneenä. "Voitko sä hyvi?" "Joo." Vastasin. Niki hymyili. "Hyvä sit nii." Hän sanoi.
Time skip
Niki oli vain höpötellyt kaikenlaista ja minä olin vain kuunnellut häntä. Minusta oli aika söpöä miten hän puhui kaikesta.Huomasin kun kaksi tutun näköistä henkilöä käveli meitä kohti ja pian tunnistin heidät Oskariksi ja Danieliksi. Voi ei..nyt ei käy hyvi. Ajattelin. "Niki." Sanoin. "Nii?" Hän kysyi. "Nyt kannattais lähtee." Sanoin. Poika katsoi minua hämmentyneenä, mutta en ehtinyt sanomaan mitään kun Oskari otti Nikiä paidankauluksesta kiinni. "Kato mitä täält löytyy." Oskari sanoi. "Oskari päästä irti." Sanoin pojalle ja nousin ylös penkiltä. "Tää asia ei koske sua." Daniel sanoi.
Nikin nk.
Oskari heitti minut mukulakiville. "Nyt o takas maksun aika." Oskari sanoi minulle ja potkaisi minua selkään. Nousin ylös maasta ja löin Oskaria nyrkillä naamaan. "Ei oo mun vika et ootte vitun sairaita päästänne." Sanoin. Daniel kävi kimppuuni ja Oskari myös, jolloin en pystynyt tappelemaan kunnolla, sillä heitä oli kaksi ja minua vain yksi. "Oot vitun säälittävä." Daniel sanoi ja potkaisi minua naamaan. Sylkäisin veren maahan ja pyyhin nenäni hupparini hihaan. "Sua ei ois käytetty hyväks jos et tykkäis pojist." Oskari sanoi ja potkaisi minua mahaan."Sil ei oo mitään tekemist sen asian kaa. Olin sit homo tai en." Sanoin. "Sä oot sairas." Daniel sanoi. "Lopettakaa jo! Niki ei oo tehny teil yhtää mitää, jote jättäkää se rauhaa!" Jimi huusi yhtäkkiä. Oskari ja Daniel kääntyivät Jimiä päin. "Pidä sä se pääs kiinni tai säki saat turpaas!" Oskari huusi. Nousin ylös maasta ja menin Jimin ja poikien väliin. "Jimi ei liity tähän. Tää on mun ja teiä väline asia." Sanoin. Pojat edessäni alkoivat nauramaan. "Eiks sun pikku poikaystävä pärjää yksi vai?" Daniel kysyi nauraen. Virnistin. Löin Danielia nyrkillä mahaan. "Pidä pääs kii." Sanoin. Oskari oli käymässä kimppuuni, mutta sitten joku ehti lyömään häntä nyrkillä naamaan.
Katsoin kuka Oskaria oli lyönyt ja se joku oli Eetu. Huokaisin turhautuneena. Ei helvetti. Ajattelin. "Eiks teil riittäny se ku hakattii teiät kerra, pitääks teiät hakata uudestaa?" Oliver kysyi. Daniel ja Oskari lähtivät. "Ootko kunnos?" Eetu kysyi ja pyyhki veren naamastani hupparinsa hihaan. Löin hänen käden kauemmas. "Oon kunnos, lopeta toi vitun huolehtimine!" Huusin pojalle. "Mikä sua vaivaa? Et oo oma ittes." Eetu sanoi ja katsoi minua tarkemmin. "Oot vetäny jotai mitä Adam o antanu, etkö ookki?" Hän kysyi. "Entä sitte, ei sen pitäis sun perset kutittaa." Sanoin. "Tajuutko et ollaa huolissaa susta!?" Eetu huusi. "No älkää olko! Oon aina vetäny kamaa ja alkoholii sekasin, mut koska saan niitä sun serkultas, ni se o sulle ongelma!" Huusin.
Eetu hymähti ja hänen katse laskeutui kaulalleni. "Onks toi sen arvost? Annat sen tehä sul mitä vaa jonku pari napin takii?" Hän kysyi. "Älä esitä ettetkö ois ite koskaa tehny noit samoi asioit mulle." Sanoin. "Toki, mut oon aina kuunnellu sua." Hän sanoi. Pyöräytin vain silmiäni. "Haista vittu Eetu." Sanoin ja lähdin kävelemään kotiin.
———————
Sanoja: 690
YOU ARE READING
Lets be broken together
Teen Fiction"Aioks lopettaa?" Poika kysyi. Laskin katseeni pois hänestä. "En mä tiedä. Haittaisko sua kuin paljo jos en lopeta?" Kysyin. ⚠️VAROTUKSET⚠️ -boyxboy/girlxgirl -Päihteitä -Väkivaltaa -Rajuakielenkäyttöä -Mielenterveysongelmia/addictioita -kiusaamist...