Shigaraki bakış açısı:
Kahraman katili ile konuşmuştum ve bir hafta geçmesine rağmen hala sinirliydim. rahatsız olmaktan kendimi alamadım. Neden bu kadar sinir bozucu ki zaten ortak noktamız ikimizin de kahramanları sevmemesi. Teklifimizi kabul etsin gitsin işte neden bu kadar uğraştırdı ki beni?
Bir de yetmezmiş gibi kahramanlara yakalandı. Artı olarak tüm gözleri üzerimize çekti. Bu kötü demiyorum ama kahramanlar artık daha dikkatli olacak.
Daha önce İzuku'nun dediği şeyi dinleyip o aptal ile anlaşma felan yapmasaydım keşke.
İzuku bar koltuğunda oturup deftere bir şeyler karalarken bana baktı. Oldukça bunalmış görünüyordu ve yüzünde ben sana dedim bakışı olduğundan emindim. Bu beni daha çok sinirlendirdi.
"İzuku sen neden buradan defolup odana gitmiyorsun?" Sinirli bir şekilde sordum.
İzuku gülümsedi ve "Ben sana demiştim diyebilmek için en iyi zamanı bekliyorum da ondan." Dedi
"Defol git odana!" Bu çocuk benim sinirlerimle oynayıp duruyordu. Neden o gün Toga ile karşılaşmıştı ki? Keşke karşılaşmasalardı.
İzuku benden istediği tepkiyi aldığı için kalemlerini toplamaya başlamıştı. Tam ayağa kalktığı sırada Kurogiri aniden İzuku'nun kafasına kepçe ile vurup onu durdurdu.
Kurogiri duygusuz ses tonuyla konuşurken İzuku'nun kafasına vurduğu için kepçeyi temizlemeye başladı, "otur şuraya. Çocuksun sen istediğini yap gitsin.'
İzuku hemen tekrar yerine oturdu ve kalemleri tekrar etrafa dağıttı.
İzuku, "Shigaraki bir gün bana yeni kalemler al. Mümkünse renkli ve ince uçlu olsun. Şu altılı setlerden birini bana alabilirsin."
"Oldu canım. Emredersiniz. Defol git odana ya! Beni uğraştırma!" Sinirli bir şekilde söyledim.
İzuku çizdiği sayfayı sinirli bir şekilde bana göstererek konuştu, "hey kalemlerim bitiyor ve renkli kalemlerle not almak daha eğlenceli! Hem bana araştırma ve analiz yap diyorsun hem de bana bir tane kalem almıyorsun!"
Shigaraki, "Seni..." İzuku'yu azarlamak için bahane düşünürken İzuku'nun karaladığı şeyi fark ettim. Bir kamp alanının krokisi. Üst kısmında UA lisesi tatili yazıyordu. Bu yüzden hemen azarlamayı bırakıp cümlemi değiştirdim. "... Küçük dahi! Bunu neden daha önce haber vermedin!"
İzuku, "Çünkü çizmeyi ve araştırmayı bitirmedim. Tabi yüzün gibi..." Kurogiri, İzuku başka bir alay cümlesi dememesi için İzuku'nun ağzını eliyle kapattı. Bu iyi oldu cünkü sabrım taşmak üzereydi ve İzuku'yu toza çevirmek istemiyordum.
Defteri aldım ve inceledim. Bir çeşit eğitim kampına benziyordu. Planlarım için mükemmel bir yer. Bir kaç kişi ile beraber baskın düzenlenebilir. Bu harika olacaktı.
Gülümsedim artık moralim yerindeydi. "İzuku planları tasarlamaya başlayalım." Dedim.
Kurogiri, İzuku'yu serbest bıraktı. İzuku biraz somurttuktan sonra gevezelik yapmaya başladı. Keşke her zaman bu şekilde olsa. Gevezelik yaparken ya da somurturken en azından sevimli bir brokoli ye benziyordu. Diğer türlü ise sinir bozucu bir brokoliydi pek bir şey değişmiyordu....
İzuku'nun planını on dakika boyunca dinledim ama İzuku'nun planından tatmin olmadım. Kamp alanındaki sivil olan çocuğu ve alakasız kahramanları hesaplayıp onlara zarar vermeden sadece UA'yı hedefleyen bir plandı. Mantıklıydı ama Villainler Birliği için tam bir yüzkarası olan bir plan olurdu.
Ciddi bir şekilde İzuku'ya baktım ve elimi İzuku'nun omuzuna koyup "İzuku bu planın bir kısmını kabul etmiyorum." Dedim
Bir kaç saat sonra
İzuku, "Ben bunu kabul edemem!" Diye bağırdı. Bunu yapmak ya da kabul etmek istemiyordu.
İzuku'nun dediğini kesin şekilde reddettim, "Senin planı yarıya kadar takip edeceğiz. Geri kalanı benim yaptığım plan. Sivil olan kişi ve kamptaki diğer alakasız kahramanlar umurunda değil."
(508 kelime)
Daha önce dedim mi bilmiyorum ama cizimler bana ait değil. Sadece kitap renklensin diye aralara çizimleri atıyorum. Çizimleri pinterest te y da google de aratarak orijinal çizerleri bulabilirsiniz. Çizerlerin hakkına girmek istemem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku (My Hero Academia)
Fanfictionİzuku Midoriya ölmüştü. Cesedi yoktu, onun öldüğünü kanıtlayabilecek bir şey yoktu onun yaşadığını kanıtlayan bir şeyde yoktu ancak onu okul binasından aşağıya atlarken görmüştü. İzuku Midoriya resmi kayıtlara göre ölüydü. O zaman kendisine Deku diy...