ALFA OKULU BÖLÜM 26

165 14 5
                                    

Karneler nasıl canlarım? İyi okumalarr♡

Yazar'dan
Tae ve Jimin yemekhanede oturmuş kahvaltılarını ediyorlardı. İkisinin de suratı asıktı ve konuşmuyorlardı. Yollarına iki kişi olarak devam etmeye karar vermişlerdi, eskisi gibi. Jungkook ve Jane ise hâlâ yataktaydı. Jungkook daha uyanmamış, Jane de hülyalı hülyalı uyuyan adamı izliyordu. Tanrıya şükrediyordu bu okula geldiği için. 

Jungkook üzerine dikilen gözleri hissetti ve kıpırdanarak uyandı. Gözlerini açınca karşısında Tae'yi görmeyi bekliyordu, Jane'i görünce şaşırdı ama daha sonra aklına dün gece yaşananlar doluşunca çatık kaşlarını düzeltti ve doğruldu.

"Günaydın" dedi Jane saf gülümsemesiyle.
Jungkook cevap vermedi, yüzüne bile bakmadı ama Jane moralini bozmadı.

Jungkook yataktan çıktı ve dün gece etrafa saçılan kıyafetlerini giymeye başladı. Jane gülümseyerek onu izliyordu.

"Kahvaltıya inelim mi?" Dedi Jane. Jungkook yüzüne bile bakmadan ufak bir mırıltıyla onu onayladı.

Jane de kalktı ve o da üstünü giyinmeye başladı. Sütyen kopçasını takamayınca Jungkook'a döndü ve yardım ister gözlerle baktı. Jungkook ne istediğini anladı ve kopçayı taktı.

"Şey, Jungkook'' dedi. Jungkook bir kez daha mırıldandı.

"Biz şimdi neyiz?" Dedi Jane utangaç bir şekilde. Jungkook gözlerini kapattı sabır dilenir gibi. Dönüp Jane'e baktı ve,

"Ne olmamızı isterdin?" Dedi.
Jane utanarak kafasını eğdi "bilmem" diye mırıldandı. Jungkook derin bir nefes verdi.

"Düşün biraz, ne olmamızı istiyorsan o olalım" diye kestirip attı ve dışarı çıktı, Jane de tişörtünü indirdi ve peşinden çıktı.

Jungkook onu beklemeden inmişti yemekhaneye ama Jane umursamadı, Tae ve Jimin'e olan hırsından onunla yattığını biliyordu sadece biraz zaman veriyordu, ilerde Jungkook da ona alışacak ve kendisi gibi sevecekti. Buna inanıyordu.

Merdivenleri indiğinde Jungkook'un yemeğini almış Tae ve Jimin'in oturduğu masanın çaprazında oturduğunu gördü. O da yemeğini aldı ve Jungkook'un yanına doğru yürümeye başladı.

Jimin ona bakarak, " Ne yaptın ne ettin istediğini aldın. Tebrikler" dedi. Jane arkasına bile bakmadan "Huyum kurusun, teşekkürler" dedi ve yürümeye devam etti.

Jungkook kaşları çatık bakıyordu. Masaya varıp oturduğunda Jungkook konuştu.

"Bir şey mi dediler?'' dedi. Sanki Jane 'Evet dediler' dese gidip kavga edecekti. Jane gülümsedi ve "ilişkimizi tebrik ettiler sevgilim" dedi. Jungkook da gülümsedi, "kararını verdin demek '' dedi. Jane kafasını salladı. "Sen benim sevgilimsin, hep öyle olacaksın" dedi kendinden emin ses tonuyla. Jimin haklıydı o istediğini eninde sonunda elde ederdi ve ta ki sıkılana kadar bırakmazdı.

Jungkook çaprazdaki masaya baktı. Ziyan olacaklarının farkındaydı ama geri adım atmama konusunda da kararlıydı. Üzülecek, yıpranacaklardı ama her iki taraf da birbirinden inatçıydı, bu sefer olaylar o kadar kolay çözülmeyecekti. Bundan iki taraf da emindi.

Okuduğunuz için çokk teşekkür ederim aşk tanelerimmm ♡♡ iyi gecelerr hepinize

ALFA OKULUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin