31.Bölüm(Kuma)

21 2 7
                                    

Yine ben ve bölümcüğüm. Ay yorulmuşum. Şu aralar çok sık bölüm atıyorum.

Neyse bölüme geçebilirsiniz.

Zaman aşımları oluyor çünkü güzel bir süpriz yapmak istiyorum gençler.

...

BÖLÜM ŞARKISI: Süpriz~Gülben Ergen.

...


Beni, Gökçen'i çayından ayırmışlardı. Yine bizim salakların yanına gidiyordum. Şu aralar onlardan çıktığım yoktu. Geçen bir davette işim çıkmıştı. Yaklaşık iki ay önce olmuştu bu davet.

Su önemli bir şey söyleyeceğini ve hemen gelmem gerektiğini belirtmişti telefonda konuşurken. Erenle araları iyiydi.

Bora ve Reyhan'da tık yoktu... Halbuki ReyBor shipinden iş çıkmasını bekliyorduk.

Anka ile Ateş mi....

İkisi de kesinlikle salaktı. Ateş'in gözlerinde bir şey vardı. Anka'nın kalbindekileri yansıtan. Fakat çıkıpta ben seni seviyorum Anka demiyordu.

Şerefsiz.

Tövbe tövbe, ne diyorum çocuğa. Su'nun kapısını çaldığımda kapıyı Eren açtı.

Çok şaşırdım(!).

Bir şey demeden içeri geçtim.

Yine bütün millet toplanmış. Adını bilmediğim iki çocuk vardı. Sinan ve Ali de burdaydı.

Sinan...

O gemilerde ne olduğunu anlayamıyordum. Sinan Karadenizliydi.

Trabzonlu.

Ben karadenizliydim.

Artvinliyim.

Uyuma bak be... Ben bunları niye düşünüyorsam.? Tövbe tövbe.

Bora yine Reyhan'a bakıyor, Reyhan sabır çekiyordu.

Ben buna iki gün gülerim kanka.

Anka ile Ateş yan yana oturuyor gülerek birşey konuşuyorlardı. Araları iyiydi. Allah bozmasın. Maşallah.

Geçip boş bir yere oturdum. Su mutfaktan çıkıp hepimize böğürtlen çayı dağıttığında yerine oturdu. Elindeki tepsiyi Eren'e verdi. Konuşmaya başlayacağını anladığımda ona döndüm.

"Size bir kararımızı açıklamak istiyoruz." dedi sakin ama heycanlı bir ifade ile.

"N'oldu la ayrılıyor musunuz yoksa?" dedi Anka. Valla bu sefer tövbe tövbe.

"Yoksa hamile misin?" dedi Bora.

E yuh yani!

"Eren yine ne maymunluk yaptı." dedi Ateş gülerek.

"Ayıp ediyorsun kocacığım." dedi Eren. Bu çocuğu da bazen anlamıyordum. Ne kocamı...

"Siz de ne ayrılması? Ne hamilesi?" dedi Su. Acaba neydi bu kadar önemli olan?

Merakla onu dinlemeye devam ettim. Pardon Eren konuşmayı devraldı.

"Bu haber Ateşime, Mertime ve Egeme." dedi Eren.

"Söyle Eren." dedi adının Ege olduğunu öğrendiğim çocuk. Muhtemelen Eren ve Ateş'in arkadaşlarıydı Ege ve Mert.

"SİZE KUMA GETİRİYORUM!" dedi coşkuyla. İçtiğim çayı geri öksürdüm.

Ünlenmiş Aşk 💫❤️‍🩹🧡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin