1. Bölüm

827 37 9
                                    

"Oh, seni çok seviyorum." Nefes nefese zor söylemişti Emily. Sirius gerçekten bu işin nasıl yapılacağını biliyordu.
"Biliyorum."dedi ve ona küçük bir öpücük daha verip kalktı Sirius. Ortak salona indi. James ve Remus oradaydı. Peter muhtemelen hala uyuyordu.
"Naber, çapulcular?"
"Patiayak, sen bütün gece neredeydin?"
"Ha, Emily'leydim." Bunu derken gülüyordu.
"Bu çocuk kesinlikle iyiye gitmiyor." dedi James o da gülerek. O sırada Lily de ortak salona geldi ve James anında ona dönüp aptal aşık pozlarına büründü.
"Diyene bak." Sirius da gülüyordu. Böyle gülerken içeri girip duyuru yapan Mcgonnagal içeriye gergin bir hava bıraktı.
"Üçbüyücü Turnuvası haftaya pazartesi başlayacaktır. Katılmak isteyen öğrencilerin cuma gününe kadar Büyük Salon'daki kadehe adlarını atmaları gerekmektedir. Bu sene yaş sınırı 14'tür." Profesör bunları derken herkes çok heyecanlanmıştı. 2 sene önce yapıldığında yaş sınırı yetmediği için katılamamışlardı. Mcgonnagal çıktığında önde çapulcular arkada diğerleri koşarak Büyük Salon'a gittiler.
Hepsi adlarını atacaklardı ancak Büyük Salon'a geldiklerinde bir korku duvarı herkesi sardı ve Gryffindor'dan sadece Sirius adını attı. Ondan sonra da bir Slytherin ismini attı.
"Smee, bu kadehten çıkan Hogwarts şampiyonu ben olacağım."
"Göreceğiz." dedi ve Josh Salon'dan çıktı. Çıktığında bir kızın yanına gitti ve beraber ortadan kayboldular. Sirius bu kızı daha önce görmemişti. Ve Sirius Black Hogwarts'taki bütün kızları en azından öptüyse bu kızla da bir şeyler yaşayacaktı.
"Naber tatlım?" Kim olduğuna bakmaya kalmadan dudakları başka dudaklarla birleşmişti.
"Hey, Emily. Nasılsın?" Bunu beklemiyordu. Aslında Emily şu an umrunda bile değildi. O kızı istiyordu. Yüzünü bile göremediği o kızı...
"Seni çok özledim."
"Evet." Emily'yi dinlemiyordu. Oradan gitmek istiyordu ve daha fazla dayanamayıp çıktı. Bütün okulda Smee'yi aramaya başladı. En sonunda KSKS sınıfının önünde onu gördü ama kız yoktu.
"Smee, yanındaki kız nerede?"
"Hangisi?"
"Kaç tane var ki?"
"Regina'dan mı bahsediyorsun yoksa Emily'den mi?"
Sirius'un ağzı açık kaldı. Onun sevgilisiyle Josh da mı beraberdi?
"Sen benim sevgilim hakkında böyle konuşmaya utanmıyor musun?" dedi ve suratına bir yumruğu çaktı. Josh gülüyordu.
"Öyle bir kızın tek bir erkekle beraber olabileceğini gerçekten düşündün mü? Sadece sen ve ben de değil. Bütün Hogwarts' la beraber."
Bu lafları söylemesiyle bir yumruk daha yemesi bir oldu.
"Emily'yi öldüreceğim. Ayrıca senden de intikamımı çok fena alacağım." Regina'ya döndü:
"Seni aldatan biriyle hala birlikte olmak istemiyorsan benimle gel."
Regina gülmeye başladı.
"O sadece arkadaşım ama birinin sevgilisine böyle bir şey yapan biriyle arkadaş olamam. Seninle geliyorum."
Sirius hayatında hiçbir şeye bu kadar memnun olmamıştı. Regina'yı da beraberinde götürerek Şamarcı Söğüt'e doğru gitmeye başladı. Çapulcular burada olmalıydı.
"Şimdi sana ben ve arkadaşlarımın özel mekanını göstereceğim." dedi ve köpeğe dönüşerek ağacın altından kayarak Bağıran Baraka'ya geçti. Regina'nın ağzı açık kalmıştı. Ama o da ağacın altından kayıp Bağıran Baraka'ya gitti. Aşağıda bir fareyi yakalamaya çalışan Remus ve etrafta mal mal dolaşan bir çatal boynuzlu geyik görünce iyice şaşırdı. Bu arada en azından Sirius tekrar insan haline dönüşmüştü.
"Siz ne halt ediyorsunuz burada?" diye bağırdı. Çapulcular da onu görünce şaşırmıştı.
"Bu Regina. Yeni arkadaşım. Ama kendisi isterse sevgilim de olabilir."
"Lütfen Black saçmalamayı kes ve bana burada neler döndüğünü anlat." dedi. Bu sırada geyiğin yerinde James belirtmişti.
"Pati lütfen bana Remus' un dönüşmesine dakikalar kala bir kızı oynaşmak için buraya getirmediğini söyle."
"Hey Çatalak, dostum. Öyle bir şey yok. Dediğim gibi yeni arkadaşım ama haklısın ben onu buraya getirirken ne düşünüyordum?"
"Şu an geri dönemez. Giriş saati geçti. Onu yatakhanelere almazlar."
"O zaman ne olacak?"
"Bana da animagus olmayı öğretin." Sirius' un ağzı açık kalmıştı. James' se kurtadam arkadaşlarının kucağına bayıldı.

Media Sirius

Womaniser(Sirius Black Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin