Lisa's pov
Yaşlı olduğu için, kalbi bu kadar siniri kaldıramıyordu...
Eliyle sol göğsünü ovarken nefes nefese konuştu:
L.b: Bohyun'a söyledim, haberin magazine düşmeden olayı kapattı...
Mahçup bir ifadeyle karşısındaki koltuğa oturdum. Çatık kaşlarıyla yüzüme baktı:
L.b: Tabii konu burada kapanmadı. Evleneceksin...
Annem şaşkınlıkla ağzını kapatırken, böyle bir şey diyeceğini tahmin ettiğim için çaresizlik içinde gözlerimi yumdum...
Sonrasında gözlerimi açtım.
Tam üzülecektim ki, aklıma gelen şeyle birlikte kafamdaki ampul birden yandı.
Elime harika bir fırsat geçti, zamanlama mükemmel !Yutkundum ve mahcubiyetimi role çevirmeye karar verdim:
L: Baba-
Fakat sözümü keserek hiddetle konuştu:
L.b: İtiraz etme hakkın yok. Bugünkü rezaletle tüm haklarını harcamış oldun !
Yüzüne çekingence baktım:
L: Size itiraf etmem gereken bir şey var...
İkisi de bedenini bana doğru çevirdiğinde, ellerimle oynayarak derin bir iç çektim:
L: Bir süredir ilişkim var. Aslında dün akşam kız arkadaşımla tartıştık. Yani paparazzilere yakalandığım kişi, sevgilimden başkası değildi...
L.a: Kızım, bunu neden bize söylemedin ?
Babam ise sessiz kalmıştı...
Anneme karşı da aynı mahcubiyetle kaçamak bir bakış atarak başımı salladım...
L.a: Kim peki o kız ? Ne zaman tanıştınız, neden kavga ettiniz ? Anlatsana yavrum, merakta bırakma bizi !
Canım anam, nasıl da heyecanlandı...
L: Henüz evlenmek için çok taze bir ilişkimiz var ama...
Duygu sömürüsü yaparcasına babama bakıp sustum. O ise ifadesinden ödün vermiyordu...
Tekrar anneme döndüm:
L: Ama sorun değil. Birbirimize aşığız...
Yalanını siksinler Lisa !
Her neyse... Bu işin sonunda intikamını alacak ve kârlı çıkacak kişi her türlü benim. O yüzden, aileme karşı biraz rol yapmaktan zarar gelmez diye düşünüyorum...
L.b: Kim bu kız, ailemize uygun mu ? Bize lâyık bir gelin olabilecek mi ?
Bu harika soru için seni tebrik ediyorum babacım...
Mazlum ayağına yatmaya devam ederek babama baktım:
L: O sizin takdirinize kalmış babacığım. Fakat evlenmemi istiyorsanız, sevgilimden başkasıyla evlenebileceğimi düşünmüyorum. Gözüm ondan başkasını görmüyor inanın...
Hah ! Gözü ondan başkasını görmüyormuş... Ufak at da civcivler yesin...
Babam da benimle aynı fikirde olmalı ki, zaten çatılmış kaşlarını daha da çatarak çıkıştı:
L.b: Kıza kör kütük aşıksın da, ondan mı sana iki de bir çapkınlık etme diye nutuk çekiyorum ?!
Hass...
Zekice bir cevap vermem gerek, eğer susarsam şüphe çekeceğim...
O sırada annem, sanki sıkıştığımı anlamışçasına imdadıma yetişti:
L.a: Dur Marco, hemen kızma çocuğa. İlişkileri yeniymiş işte...
Tonton yanaklarını yediğim ! Aklınla bin yaşa...
Annemi onaylarcasına başımı salladım:
L: Evet babacığım, ilişkimiz yeni...
Babam bir anneme, bir de bana baktı:
L.b: Ne kadar oldu kızla çıkmaya başlayalı ?
Makul bir tarih söylemeliyim...
Babama en son ne zaman yakalandım ?
İki ay oldu sanırım...
Yutkundum ve şansımı denemek üzere cevapladım:
L: Dün gece tam bir ay oldu babacım...
Annem sabırsızca sordu:
L.a: Küs müsünüz şu an ?
Gergince ensemi kaşıdım:
L: Evet anne...
Ardından aklıma gelen yalanları sıraladım:
L: Bugün gönlünü almaya gidecektim ama siz arayınca ertelemek zorunda kaldım... Zaten planımda, barıştıktan kıda bir süre sonra sizinle tanıştırmak vardı...
Söylediklerimi duyunca gözleri parladı. Ah garip anam...
L.a: Durma, git hadi. Çabuk gelinimizin gönlünü al !
L.b: Orada dur Chittip. Gelinimiz olup olmayacağına daha karar vermedim. Önce tanışalım, eğer memnun kalmazsak benim istediğim bir kızla evlenecek...
Üzgünce yüzüne baktığımda, agresif bir şekilde başını başka yöne çevirdi.
Aynı bakışları anneme yaptığımda, gözlerini kırpıştırarak fısıldadı:
L.a: Sen aldırış etme babana...
Sonrasında boğazını temizledi:
L.a: E peki madem... O zaman kızımıza müsaade ver de sevdiceğinin gönlünü alsın...
Sevdicek mi ? Birine, hele ki o ufacık aklıyla oyun oynamaya çalışan Jennie'ye aşık olmak, hatta sevdiğimi düşünmek bile tüylerimin ürpermesine sebep oluyor...
L: Gönlünü almam, evlilik teklifi edip sizinle tanıştıracağımı söylemem biraz vaktimi alacak. Çünkü epey şaşıracak ve heyecanlanacak... Bu yüzden önümüzdeki hafta içinde bir akşam, yemeğe getireceğim. Geldiğindeyse dilediğiniz soruları sorar, iyice tanışırsınız. Onu seveceğinize şüphem yok. Eskisi gibi hayta değilim, kızınız artık daha olgun...
Babam alaycı bir ses tonuyla güldü:
L.b: Laflara bak ! Sanki daha iki ay önce gece kulüplerinden toplamamışım gibi konuşuyor... Bir ayda hangi kuyruğuna aşık oldun ? Çevrendeki o kadar kıza rağmen, nasıl birine vurulabildin ??
Laf sokmasa iyi adam aslında...
Üzülmüş gibi başımı öne eğdiğimde, annem sitem ederek babamın kolunu dürttü:
L.a: Kırma hevesini çocuğun...
Ardından bana dönerek gülümsedi:
L.a: Hadi kuzum, daha fazla bekleme de git. Kalbi kırık beklemesin kızcağız...
Anneme gülümseyerek elini öptüğümde, babamın çaprazına geçip başımı eğdim:
L: Gidebilir miyim baba ?
Yüzüme bile bakmadan, eliyle gitmem için işaret verdi...
(Başta benim ailem olmak üzere tğm aileler kapatılsın)
Arabama bindiğim gibi adamlarımdan birini aradım ve acilen dosyadan bulup Jennie'nin ev adresini söylemesini istedim.
Adresi alır almaz vakit kaybetmeden evine sürdüm...
♦♦♦♦♦♦♦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Womanizer +18 (Jenlisa G!P) ✓tamamlandı✓
FanfictieKadın avcılarından intikam almaya yemin etmiş Jennie Kim, bir gün Lalisa Manoban adında sert bir kayaya çarpar ve ikisinin arasında romantik-komedi filmlerini aratmayan uzun ve heyecanlı bir hikâye başlar... Jenlisa girlpenis kurgusudur. Lisa top ve...