GK-9

188 15 2
                                    

Jessie gözlerini açtığında yatağındaydı. Bu O'nu sevindirmişti. Şu ana kadar yaşadıklarının hepsinin bir kabustan ibaret olduğunu düşünüyordu. Yüzüne yayılan gülümsemesiyle beraber yatağında doğruldu. Eşyalarının yeri aynıydı. Usulca yataktan kalktı ve yavaş adımlarla kapıya yaslandı. Odasının sağındaki banyo kapısından içeriye girdi. Yüzünü yıkarken başını kaldırdı ve aynadaki görüntüsüyle burun buruna geldi. Jessie çığlık attı. Bu görüntüde neydi böyle? Hemen koridorun başındaki aynaya koştu. Kendini incelemeye başladı. Saçları topuz şeklindeydi. Sağ kulağının arkasında bir sargı bezi vardı. Eli sargı bezine gitti. Sonrasında zayıflamıştı ve yüzündeki kemikler mide bulandırıcı derecede gün yüzüne çıkmıştı. Üzerinde hastane kıyafetleri vardı. Sol kolunun bileğinde ise hasta künyesi vardı. Bu demek oluyordu ki.... Kabus sandığı şey aslında O'nun hayatının ta kendisiydi.

Evde tek olup olmadığını teğit etmek için yavaş adımlarla merdivenin başına geldi. Tırabzandan destek alarak adımlarını sıraladı. Aşırı şiddetle ağrıyan ve aynı zamanda dönen başına aldırış etmeden alt kata inmeyi başarabilmişti. Karnının acıktığını fark etti ve mutfağa ilerledi. Mutfakları Amerikan mutfaktı ve salonda koltuğun üzerindeki şey Jessie'nin dikkatini çekti. Yanına gittiğinde bunun Joseph olduğu anlayan Jessie ne yapacağını bilmiyordu. Joseph'in zararsız olduğunu düşündü ve tekrar mutfağa ilerledi. Acıkan karnını doyurmak için dolabı açtı ama dolap sadece son kullanma tarihi geçmiş yiyeceklerle doluydu. Buzluğu açtı ve oradan dondurulmuş pizza çıkardı. Bunun sağlıklı olmadığını o da biliyordu ama yapacak bir şey yoktu.

Jessie bunlarla uğraşırken Katy şehirde onları arıyordu. Şehirde bakmadığı tek yer Jessie'nin evinin bulunduğu semtti. Katy buraya gelmeden önce gücünü iyice kaybetmişti. Bu yüzden geçtiği ara sokaklarda görünmez olmayıp gücünü harcamıyordu. Yine bir ara sokaktan geçerken çöplerin yanındaki sarhoş bir adam Katy'i kanlı ve yıpranmış bir gelinliğin içerisinde görünce dehşete kapıldı. Elindeki içki şişesini Katy'yi hedef alarak fırlattı. Şişe Katy'nin içinden geçip yere düştü ve parçalandı. Adam, gelinlikli kadının dikkatini çekmişti. Adamı gören Katy adamı öldürmeye kalkıştı ama güçten düştüğü için yeri boylaması bir oldu.
Adam fırsattan istifade edip zar zor ayakta duruyor olmasına aldırış etmeden oradan uzaklaştı. Katy'nin eski, güçlü haline dönmesi gerekiyordu. Bunun içinse birini öldürmesi gerekiyordu. Ama başkalarını öldürürken gaz haline gelip zehirlerse gücünü daha çok kaybederdi. Bunu göze alamayacağı için çöplerin yanına çömeldi. Yanındaki çöp poşetinin içerisinde eski bir bıçak vardı. Bu Katy'nin işini görebilirdi. Karanlıkta oturup sokaktan birinin geçmesini bekledi ve ilk geçen kişiyi bıçakladı. Öldüğünden emin olmak için bıçağı bir kaç kez sapladı. Bu kendini iyi hissetmesini sağlamıştı.

Gelinikli Katil #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin