6. pişmanlık

68 7 1
                                    

Sabah normal bir şekilde alarm çaldı ve hemen uyanıp hazırlanıp odadan çıktığımda babamın yerde kanlar içinde gördüğümde bayılmıştım.
.
.
.
Gözlerimi açtığımda hastanedeydim. Gördüklerimin gerçek olup olmadığı hakkında düşünüyordum ve korkuyordum . Çünkü gerçek değilse ben bu hastanede ne yapıyorum diye geçti. içimden gerçek olduğunu idrak ettiğimde bağırdım "HAYIR"!!! olamaz . Yataktan indiğim gibi hemşireyi gördüm.

Lütfen biraz daha dinlenin bünyeniz çok yorgun düşmüş uyuyun dinlenin dedi.

Ben ise hemşireye dönüp dalga mı geçiyorsun ya benim babam nerde nasıl iyi mi hangi oda da kalıyor. Hemen söyle yanına gitmem gerek . Hemşire ise böyle bir bilgim yok hanım efendi  dedi .

Odadan koşarak çıktım. Biraz ilerlediğimde annemi orda oturmuş bir şekilde gördüm ağlıyordu.

Gözlerim abimi arıyordu. Oysaki belli ki yoktu .

Anneme koşarak sarıldım . Annem ise hala ağlıyordu . Bende ağladım durumu nasıl?  anne dedim .   Doktor hayati tehlikeyi atlattığını söyledi. Bekliyorum dedi .

Bunu babam kendine mi yapmış inanmıyorum dedim .

Galiba kızım çünkü eve kimse girmemiş ne olabilir ki kimse girmediyse kendi kendine yapmış dedi.

Neden? dedim. çaresizce niye yaptı?

Bilmiyorum kızım polislerde geldi ifademizi aldı . İntihar girişiminden şüpheleniyorlarmış . Bakalım bu baban uyansın doktor bekleyin uyansın sizi içeri Alicam dedi .

Tamam anne dedim.

Biraz geçtikten sonra hemşire yanımıza geldi ve hastayı yormayın uyandı . Şuan pek iyi değil zorlu bir ameliyat geçirdi. Lütfen üzmeden konuşun ki kaldırabilsin .

İkimizde birbirimize bakarak evet şeklinde kafamızı salladık . Girebiliriz dimi şimdi , evet buyrun dedi .

İçeri girdiğimizde babamın resmen çöktüğünü gördüm . Bizi gördüğünde  utanarak kafasını başka yöne çevirdi .

Baba intihar mı etmeye çalıştın ? Dedim .

Babam ise yüzüme bakmadan sanki paramparça olmuş gibi kızım ben senin annene çok çektirdim o buna rağmen beni şikayet etmedi . Ben ona minnettarım. Ama keşke şikayet etseydi belki aklım başıma gelirdi .

Niye böyle yaptın baba konussaydiniz, dedim . Annen artık beni dinlemez kızım dedi . Ağladığım için gözlerim kırmızı olmuştu. Babam kızım benim için ağlamayın değmez dedi .
Ne söyleyeceğimi bilmediğim için annemle babamı yanlız bıraktım . Sonra polisler geldi ,babamın ifadesini aldıktan sonra 2 -3 gün boyunca babamla birlikte kaldı ,annem ,ben sadece ilk gün babamın yanında kalmıştım . Ondan sonra  kendimi toparlayıp çalıştığım mekana gittim .
.
.
.
.
.
.
Restorana giriş yaptığımda dide'min beni görmesiyle bana doğru koşması bir oldu yanıma geldiği gibi sarıldı. 

Arkadaşım nasılsın iyi misin duyduklarım doğru mu? dedi.

Anlatırım Didem oturalım dedim .

Dideme olan biteni anlattıktan sonra Didem, bana birşey söylemek istiyorum dedi.

Söyle dedim .

Hani Alex Varya evet o kaç gündür seni soruyor ya her gün buraya geliyor .

-Neden soruyor ?

-Bilmiyorum

Tamam işe başlayalım dedim . Tamam deyip işe başladık .
.
.
.
.
Zorlu bir günün ardından bugün de bitmişti aslında erken çıkmıştım Burak abi sağolsun . Eve gittiğimde annemi aradım. Eve geliyoruz kızım dedi .

Tamam dedim .

Gelmelerini beklerken birşeyler hazırlamaya karar verdim .  Hangi tatlıyı yapayım diye düşünürken telefonum çaldı. Baktım tanımadığım bir numaraydı . Açmakta tereddüt etsem de açmaya karar verdim .

-Buyrun dedim .
-selam Viyan "nasılsın"?.
-ses tanıdık gelse de çıkaramadım. Çıkaramadım kimsiniz? dedim, ben Alex numaranı Didem 'den  aldım umarım sorun olmaz dedi .

İçimden didemi öldürme isteği gelse de, neden numaramı aldın deme isteği  gelse de , sakin bir şekilde tamam sorun değil dedim .

Sonra konuşuruz şuan biraz işim var deyip telefonu kapattım .

Tatlıyı yapıp dolaba attım ve oturup babamlarin gelmesini bekledim .

Yarım saat sonra kapı çaldı. Gidip kapıyı açtım annemler gelmişlerdi .

Babamın oturmasını sağladıktan sonra oturup birlikte tatlı ile çay içtik, yedik.

Etrafı topladıktan sonra annem ile babam odalarına gitti . Bende kendi odama gittim . Gecenin bir yarısı kapı çalındı kimse uyanmadan kapıyı açmaya yöneldim.
-kim o ?dedim.
- aç benim dedi.
Gelen abimmiş, kapıyı açıp odama gittim.
Çok yorgun olduğum için uyumudum. Sabah kalktığımda telefonuma baktım saat 7.15 di . Gelen mesaja tıkladım . Kaydetmedigim bir numaraydı. Profile baktığımda Alex ti  mesaj atmıştı . Mesajda şöyle yazıyordu; günaydın Viyan nasılsın , bugün müsait misin seninle birşey konuşmak istiyorum acil uygun mu sana .

Mesajı okuduğumda merak ettim ne söylemek istediğini ve, günaydın Alex iş yerime gel orda konuşuruz yoksa başka türlü müsait olamam ,Dedim .

Alex tamam , Dedi ve saate baktığımda kalkıp yavaşça hazırlandım . Evden çıkıp restorana doğru yol aldım.
.
.
.
.
.
Evet bu bölüm buraya kadar umarım beğenirsiniz oylamayı yorum yapmayı unutmayın "sağlıkla kalın kitapla kalın."

AŞKIMIN AYAK İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin