Zakochanie (IV)

400 8 2
                                    

Pov:kostek
Obudziłem się o 8 chcąc się przejść lub pojeździć na desce jednak to co zobaczyłem zmieniło moje plany...
Zobaczyłem Ari która słodko śpi wtulając się we mnie. To było niesamowite... Czułem w brzuchu motylki , wiedziałem co to jest bo zakochałem się już ale nie mam z tym dobrych wspomnień.Przytuliłem się do dziewczyny i poprostu zasnąłem...
pov: Julita
Kiedy nie bylo Oliwiera i Arii przed śniadaniem , stwierdziliśmy że pójdziemy zobaczyć co robią , drzwi odziwo były otwarte , więc gdy otworzyliśmy je, zobaczyliśmy ich śpiących razem i przytulających się.
To było takie słodkie... stwierdziliśmy że pójdziemy do Karola zapytać się czy możemy przełożyć nagrywki kiedy staną a on się zgodził.
pov : Ariana
Gdy obudziłam się byłam wtulona w Oliego , on zresztą we mnie. Nie chciało mi się że stawać lecz gdy zobaczyłam godzinę 12 , przestaszyłam się , jednak chwilę później zobaczyłam powiadomienie od Julity ulżyło mi

Julita
Hejka!
nie martw się nie
przespałaś nagrywek
Przełożyliśmy my je
na 16 żebyście na
spokojnie się wyspali z
Oliwierem

Ariana
Dziękuję!
Ja już stałam ale Oli
jeszcze śpi , więc
przyjdziemy dopiero jak
się obudzi

Po tych słowach popatrzyłam na Oliwiera , przytulał mnie w talii a głowę miał na wysokości mojej szyji
i wyglądał tak słodko... Zaczełam się bawić jego włosami a po pewnym czasie postanowiłam stać , jednak gdy próbowałam się wydostać z objęć Oliwiera usłyszałam
- Co robisz?
- Staję żeby się zebrać na nagrywki
- Nie idźźź - wymruczał - proszeeee
- no dobra - wtuliłam się w chłopaka , co on odwzajemnił . Pogadaliśmy jeszczę trochę i postanowiliśmy już stać żeby jeszcze coś zjeść a była już 14:30.

Po tym jak zjedliśmy poszliśmy odrazu na nagrywki , nie powiem było nam trochę głupio że przez nas nagrywki opóźniły się jednk cieszę się że wreście się wysypiałam. Przez te kilka dni Oli stał się dla mnię bardzo bliski...

Gdy przyszliśmy na nagrywki wręcz odrazu je zaczeliśmy . Nagrywaliśmy dziś szybki odcinek z basenami. Starałam się dość sporo odzywać do kamery. Byłam też w grupie z Olim i wydaję mi się że fajnie poszło , rozmawialiśmy i opowiadaliśmy dużo żartów.

Całość odcinka zajęło nam około 2 godz więc mieliśmy tylko godzinę do panelu a kolacja dziś miała być po panelu. Nie obchodziła mnie ona za bardzo , lecz podszedł do mnie Oliwier:
- Arianka?
- Tak?
- Pójdziesz dziś zjeść kolację prawda?
- nie , dziękuje ale nie jestem głodna
- Ariana- zdziwiłam się , bo jeszcze tak do mnie nie mówił
- proszę powiedz mi , dlaczego nie chcesz jeść.
- Ja.. nie mogę
- Arianka , martwię się o ciebie... - widać że chłopak jest zmartwiony-Jesteś dla mnie bardzo ważna.. zależy mi na tobię i chcę żebyś była szczęśliwa..
- Mam zaburzenia odżywiana.- powiedziałam na jednym oddechu.

Chłopak po tych słowach mnie mocno przytuliłam co odwzajemniłam , widziałam po nim że jest naprawdę smutny i w tym momencie zobaczyłam spływającą łzę po jego policzku.
- Nie będę się narzucać , ale może byś mi o tym opowiedziała? I pamiętaj będę przy tobie co by się nie działo i poradzimy sobie z tym razem.

Opowiedziałam mu o wszystkim łącznie z reakcją mojej mamy. Przytulił mnie czego się nie spodziewałam
- Zawsze będę przy tobie pamiętaj - przytuliłam się do niego i poszliśmy na panel

Oboje nie odpadliśmy z programu a nawet nas pochwalono że tworzymy idealny duet. Między innymi Julita też dostała diamentowy bilet.

Po panelu poszliśmy do pokoju razem się umyć , bardzo chciałam iść spać z Olim lecz położyłam się w moim łóżku miejąc nadzieje że sam się koło mnie położy , jak się też stało. Wtuliłam się w jego ciepłe ciało i zdałam sobie sprawę że się w nim zakochałam...

-----------
Hejka kochani!
Witam was w kolejnym roździale!
Chciałambym wam powiedzieć że nie wiem kiedy będzie kolejny rozdział ale mam za tydzień Ferie więc postaram się dla was napisać chociaż 2 rozdziały w ciągu ich.

616 słów 😻

( Rozdział nie sprawdzany )

Tak miało być... // Oliwier KałużnyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz