Selam yine ben ve bölüm.
Eren ve Su evleniyor nasıl haber ama?
Hadi hadi bölüme geçin.
İyi okumalar.
...
BÖLÜM ŞARKISI: Yıldızların Altında~Kargo
...
✨
Yemek çok güzel geçmişti. Hatta sonrasında sinemaya gitmiştik. Etraftaki insanlar arada bizi yadırgasada... Şuanda da eve dönüyorduk.
Su öğlen vakti aile evine gidip konu hakkında konuştuğunu söylemişti. Eren de hallettiğini. Yarın Suların evde aile buluşması olacaktı.
Aile.
Ehehehhehe.
Ateşle yolda muhabbet ediyorduk.
Sarıyordu.
Zaten benden başkasını saramaz.
Hadi hadi en fazla birkaç kişi.
"Onlar da evleniyor ha? Reyhan bana şey diyordu, benim kaderim bu çevremdeki herkes evleniyor ya." dedim ve güldüm.
"Çevresindeki herkes henüz evli değil." dedi ve göz kırptı. Tabi oğlum daha biz evlenicez.
"Tabi tabi. Sıra kimde olur sence?" önce düşünür gibi yaptı. Kafasını bilmiyorum der gibi iki yana salladı.
"Sence?" birazcık aklımı yokladım.
"Bence Bora ve Reyhan." güldüm.
"Hayır bu gidişle biz bile evleniriz." olur canım hemen.
"Keşke..." kendimden habersiz bir biçimde böyle demiştim. Dediğimin farkına vardım ve kafamı cama çevirdim.
Nolur beni doğru anlamasın. YANLIŞ ANLA VALLA BAK KIZMAM.
"İster miydin evlenmek?" meraklı sorusunu yanlış anlamak istedim.
"Kiminle?" dedim bende.
"Bilmem. Mesela sizin özlerinizden biriyle benim gibi kısa süreli ajan değilde has MİT'Çİlerle." ya ben çakma MİT'çi seviyorsam.
Huriye buna güldü:D
"Ben hiç hiç almayayım."
"Polisle?"
"Hayır."
"Savcıyla?"
"Hayır."
"Benimle?"
"Ne?" aşırı şaşkınlıkla ona döndüm.
"Herşeye hayır diyordun, ne diyeceğini merak ettim de yanlış anlama." dedi.
Tüh.
"Peki." dedim ve camı izlemeye koyuldum.
Eve yaklaştığımızı farkettiğimde toparlandım. Saate baktım.
01.01
Gerçekten nasıl bu kadar zaman geçmişti?
Birde etraf gerçekten karanlıktı. Ateş eve gidene kadar saat ikiye gelirdi. Acaba davet mi etseydim. Düşüncelerime son verdim evin önünde durunca araba. Ona döndüm.
"Ateş..."
"Efendim?"
"Saat sen eve varana kadar çok geç olur yollar tehlikeli falan..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ünlenmiş Aşk 💫❤️🩹🧡
Novela JuvenilKaçamayacağımız, imkansız dediğimiz bir aşkın içine çekildik. Birimiz rüyasındaki kıza diğerimiz ekrandaki çocuğa. Sonra bir gün büyüdük. Ben Milli İstihbarat Teşkilatından Anka Altınışık. O ise ünlü oyuncu Ateş Akay. Acılarımız olacak fakat yı...