◍4◍

182 20 10
                                    

Hii  canolar

Hızlıca basliyim

Oy ve yorum atın lütfen

Gerçekten okuma 52 falan ama

13 oy fln var

Bide yorum az amk

Okuyorsanız lütfen oy  verin ve yorum yapın ☺️

********

Jeongguk bugün geliyordu. Az kalmıştı..

Yola çıktıklarını haber vereli bir saat oluyordu. Ve benim bebeğim sonunda gelecekti!

Yine jeongguk'u düşünürken telefonum çaldı, arayan jeongguk'du. Hemen açtım.

Bal yanaklım 🍯 arıyor.....
.
.
Cevapla/ Reddet
.
.
.

Taehyung! İndik biz aşkım.

Bebeğim! Tamam. Hava alanında mısınız?

I-ıh çıktık. Yoldayız, bizim eve gidiyoz askitom.

Tamam yavrum. Eve ulaşınca ara beni, gelip alayım seni. Tamam mı?

Tamam! Söz aşkım. Öptüm dudaklarından!

Bende seni bebeğim.... Bende seni..

.
.
.
Arama sonlandırıldı
.
.
.

。⁠*゚⁠+*⁠.⁠✧

"Aşkım!"

"Bebeğim!"

Karşımda bana doğru koşan Jeongguk'u görünce bende ona doğru koşmaya başladım. Birbirimize yaklaştığımızda kollarımızı açtık ikimizde.

Birbirimize kavuştuğumuzda ona sıkıca sarıldım. O da bana tabi kii.

"Aşkım seni çok özledim."

"Bende seni Taetae'm"

Jeongguk'un sözü biter bitmez dudaklarımız birleşmişti. Bir öpüşme değildi bu. Tüm özlemi, hasreti, sevgiyi ve umudu temsil eden bir öpücüktü sadece. Dudaklarımız birbirinin üzerinde dururken Jeongguk, dudaklarını yavaşça hareket ettirmeye başladı. Bu hareketi ile afallarken ne ara karşılık verdim bilmiyorum.

Öpüşmemiz iyice derinleşmiş, hatta araya dil bile katmıştık. Soluklanmak için ara verdiğimizde etrafa baktım. Burada çok insan vardı. Jeongguk'u hızlıca arabaya oturmuş, ardından hemen bende oturmuştum. Arabayı kitleyip jeongguk'un üzerine doğru eğildim. Anında kollarını boynuma sardı. Bir elimle belini bir elimle arabanın köşesini tutuyordum.

Jeongguk'la ıslak ve salyalı bir şekilde uzunca öpüştük. Daha sonra ise benim kendi evime gelmiştik. Şuan ise Jeongguk kucağımda oturuyor bende saçlarını, belini ve kalçalarını okşuyordum.

Jeongguk kucağımda mayışmışken arada minik minik mırıltılar çıkarıyor, kafasını göğüsüme sürtüyordu.

ᵔ⁠ᴥ⁠ᵔ

Childhood love | Taekook ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin