3

67 8 8
                                    

Dimineața veni,mă trezesc într-o cameră ciudată cu o masă de operații plina de sânge uscat, i-ar eu legata de masă fără haine, dintr-o dată apare un un tip ciudat cu mască la gura și îmbrăcat într-un halat albastru.
Se apropie de mine,mă ciupesc sa vad daca ăsta este un vis, dar era cât se poate de adevărat.
El se apropie de mine cu un bisturiu,și îl pune pe masa de lângă.
Eu mă zbăteam dar nu puteam să mă eliberez.
El se apropie de mine și își dă masca jos, când am văzut cine este am inceput să plâng și să tremur de frică.
Era Y-Joon
Eu:Y-Joon ? C..c..ce,v..vrei să îmi f..faci?
Y-Joon :Stai liniștită babygirl,nu te va durea prea mult,atâta că vreau sa scap de organele tale interne.
Eu:P..p..poftim?De ce faci toate astea,cu ce ți-am greșit.
Atunci în camera apare Hyun-Woo și
Dae-Hyun.
Eu :Stai sa ghicesc, sa nu scap cumva. Îți dai seama că aia doi sunt precum gorilele, dar tot nu au creier?
Îl întreb eu pe Y-joon, dar se pare că nu ia plăcut întrebarea.
Y-Joon :Ahh panarama mică ce ești, cumva crezi că vei mai scăpa de mine?
Eu :ha, ha ți-ai rasouns singur la întrebare.
Până aici mi-a fost,o sa îmi fie dor de nebunele mele.
Îmi pune o mască de oxigen pe față ,apoi îmi injectează ceva in venă.
Și după mi se rupe firul.
Mă trezesc într-un loc fara pereți sau fara uși,doar un spatiu mare și alb,mă pun jos și îmi trag genunchi la piept,încep să plâng de frică,că nu îi voi mai vedea pe părinți mei, sau pe prietenele mele,pe băieți.Nu îl voi mai vedea niciodată pe Tae.
Dintr-o dată văd ceva imagine și o lumină albă strălucitoare,mă îndrept spre ea și văd o imagine,cu Taehyung, băieții și nebunele mele,care au venit să mă caute.
După asta mi-am închis ochi și am zâmbit.
Eu:O să îmi fie dor de voi dragilor.
Spun asta și mă îndepărtez de acea imagine.

Rachell pov
Mă trezesc și mă dau jos din pat,decid să merg sa vad ce face Anna,ajung la casa ei și văd că ușa de la intrare era deschisă,iar casa era vraiste,o strig pe Anna dar nu răspunde.
Încep să mă panichez,și fug la casa băiețiilor.
Eu:ALOOO BAIETIII AM NEVOIE DE VOI URGENT.!!!
V:Rachell ce sa întâmplat?
Eu :Anna!!
V:Ce sa întâmplat cu Anna ?
Eu:V , cineva a rapito pe Anna,trebuie sa o găsim,dacă este in pericol,dacă vor să o omoare ?
V: Băieți, luați - vă armele, știu cine a rapito, Y-Joon , și cred că știu și unde au dus-o la vechiul spital abandonat de la marginea pădurii.
Eu:De ce vor să o omoare?
V:Că sunt prosti,nu ii voi lăsa să îmi atingă iubita.
Pornim spre spital le-am anunțat și pe fete.
Eu:Fetelor .
Ele:Da fă,ai pățit ceva?
Eu: Anna a fost răpită de către Y-Joon și Hyun - Woo .
Ari:Poftim,ăia vor un șut în cur și nu știu cum să ceară?
Eu: Haideți fetelor.
Dar când am ajuns noi era prea târziu,din păcate, Anna era moartă, și Y-Joon cu Hyun - Woo au fugit.
M-am pus pe jos și am început să plâng, de ce Anna era o fată specială,că la refuzat pe Y-Joon , ce este așa rău, dacă el era psihopat.
Dar fix atunci ,simt o mână pe umărul meu,și când mă uit,era Y-Joon .
Eu: BĂ RAPANDULA NENOROCITĂ CU 💩IN LOC DE CREIER , DACĂ ÎȚI DAU UN SUT IN CUR NU TE MAI 💩💩💩PÂNĂ TERMIN EU FACULTATEA.
Y-Joon :Nț,nț,nț,nu babygirl,dacă nu ești cuminte,ajungi la fel ca,prietena ta.
Atunci scoate un pistol și îl îndreaptă spre mine,dar îl văd pe Jin că vine și îi dă un șut acolo unde nu răsare soarele.
Eu:Oh mersi Jin.
Apare V și se uita la Anna cum era inconștiență pe a ea masa, se apropie de ea și își pune capul pe pieptul ei.
Th :Băieți, este bine, respiră trebuie dusa la spital.
Toți eram la spital așteptăm să primim vesti despre prietena noastră, trec câteva ore în care toți eram distruși, vine un doctor.
Doctor :Pentru Kim Anna?
Th:Eu, sunt iubitul ei
Merg acasă și mă incui in camera mea,mă întind în pat și dau frâu liber lacrimilor.

V pov
Eram distrus,cum sa o omoare,era cea mai specială fata,ea nu a sărit pe mine,plus că dacă o enervai,era vai de capul tau.
In fine,stau in camera mea și mă uit pe pereți,nu mănânc,nici nu ies afara,vreau doar să stau în pat.
Aud soneria și fug repede  jos,deschid ușa și le văd pe fete .
Dar vad și o fată care îmi pare cunoscuta.
Eu: Bună, intrați.Si tu domnișoara cum te numești.
X: Bună Taehyung, ți-a fost dor de mine ?
Aveam vedenii,merg afară și iau o gura de aer.

Vreți să aflați ce sa întâmplat cu adevărat atunci când au plecat la spitalul abandonat, veți afla in cap următor.

Știu că nu este prea reușit acest capitol,dar mă voi revanșa.💓💓💓🤪

Rashellrrock

otsukare__sope

Bang

Trupa pericol public 💥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum