" Acımın izleri hiç bir zaman geçmedi, ölene kadar benle gelecek...
Bedenimde ki izlerin üstü kapandı ya ruhumdakiler? "" Ben Asya Çeviker.
Yaşanmışlıkların izlerini silmek için doğdum. Herkesi iyileştirip kendimi iyileştiremedim ama denemiyor değilim."-Bir ailenin 3. çocuğu olan Asya, abileri Uraz ve Yiğitin kardeşi, ailesi tarafından dışta görülen küçük kız. Sokakta itilip, dövülen, itiraz etmesine bile izin verilmeyen, sadece susmasını söyleyen kişiler ile büyüdü. Bir tek babasını sevdi ama o da onu terk etmişti. Babasının intikamı için büyüdü...
...
12 Ekim 2001
Asya elinde bebeği ile mahallesinde ona tek güzel yer gelen, o küçük parkta ki salıncakta sallanıyordu, annesinin ona seslendiğini duydu ama gitmedi onu da sevmiyordu sürekli dövüyordu Asya'yı, incitecek sözler söylüyordu. Abilerinin ise umrunda değildi. Bir tek babası severdi Asya'yı. Akşama kadar onun gelmesini beklerdi o parkta, geldiğini görünce koşarak gider sarılırdı babasına. Bir tek babası öper, sarılırdı ona. Akşam olmuştu ama babası gelmemişti saat kaçtı bilmiyordu. Gökyüzü mavinin en koyu tonlarını almaya başlamıştı, babası mavilik daha bitmeden gelirdi ama gelmedi. Koşarak eve girdi annesine seslendi ama ses soluk yoktu evde, her yeri aradı gene kimseyi bulamadı...
Evet okurlarım geçmişin izleri silinmez, Asya da hatıralar ve acılar ile dolu bunları her bölümde göreceğiz hazır mısınız????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esaret
Teen FictionKüçük bir kızın hayata karşı olan savaşı. İntikam yemini ile büyümüş, ailesi tarafından kabul görmemiş, sevgi nedir bilmeyen bir kız çocuğu.