3.bölüm

4 0 0
                                    

Uçağın iniş için yaptıgı anons ile uyandım . Hızlı bir şekilde toparlanıp, uçağın iniş yapmadını beklemeye başladım.

Dısarısı karanlıktı. Kolmudaki saate baktiğımda saatin 00:30 olduğ olunu gördüm.

Derin bir biçimde nefes verdim. Etrafta ne bir taksi nede bir insan vardı.

"Umay yedin naneyi sen bu saate nasıl gidicem lan sen karargaha?"

bilmiyorum.

Uçak piste indi, iniş için iznin verildiğine dair anons geçildi .Uçakta bulunan tüm yolcular uçaktan inmeye başladı ,ben de bir süre bekleyip inmek için ayağa kalktım. Uçağın çıkışına doğru yürürken karargaha nasıl gidiceğimi düşünüyordum.

Uçaktan inince içimden ceşke motorum burda olsaydı dedim kimseye muhtaç kalmadan rahatça karargaha varabilirdim.

Aklıma hiçbir fikir gelmiyordu , en sonunda cantamı yere atıp ağlamaya basliycaktım. Normal hayatta asla ağlamazdım ama son operasyonda ağır  yara aldiğim yerin de hava alanı  olduğu için hava alanlarında tirsmaya başlamıştım.

Yarım saat hava alanının bekleme salonunda boş boş oturduktan sonra mecburi olarak karargah komutanını arayıp nöbetçi bir askeri gondermesini isteyecektim.

Telefonumu cebimden çıkarttım, eski karargahta buranın albayı ile iletişime geçebilmek için aldığım numaranın üstüne tikladım.

Telefon çakmaya başladı. 3. calişta tam kpatmak için telefonu kulağimdan çekiyordum ki bir "alo"sesi geldi.

-zeki albay:alo siz kimsiniz?

-ben:merhabalar albayım ben albay Umay Şahin çıldır karargahına atanan yeni albayım.

-zeki albay:memnun oldum Umay albayım ben Zeki kirtaş ,bir sorun mu var albayım?

Evet bir sorun vardı ben hava alanında yanlız kalmiştım ve şuan burda bir allahın kulu yoktu.

Derin bir nefes verip konuşmaya devam ettim.

-ben:memnun oldum zeki albayım. Evet bir sorun var, ben ben şuan çıldır hava alanindayım. Yaklaşık yarım saatir taksi arıyorum ama bulamamak durumundayım. Eğer bir sıkıntı olmaz ise nöbetçi bir askerin beni almasını sağlarmısınız?

-zeki albay: ne sıkıntısı abayım. Hemen bir asker gönderiyorum, lütfen bulunduğunuz yerden ayrılmayınız.

-ben:tamam dır zeki albayım teşekkür ederim, gece gece de rahatsız ettim kusuruma bakmayın.

-zeki albay:ne kusuru Umay albayım, dediğim gibi hemen bir asker yolluyorum.

-ben:tekrar teşekkür ederim. Hayırlı geceler.

İsminin Zeki olduğunu öğrendiğim abayla olan konusmamızı sonlandırdık ve telefonumu cebime koyup bekemeye bsladım.

Uzun bir bekleme süresinden ardından hava alanının kapısında bir motor belirdi.

Motorlu adam motoru park edip kaskını çıkarttı. Uzak olduğu için yüzünü tam seçememiştim ama çok tanıdık geliyordu.

Kısa bir süre içinden motorlu adam bana yaklaşmaya başladı. Biraz daha yaklaştiği da üzerindeki kamuflaj ı gormemin ardindan zeki alnayın gonderdiği askerin bu olduğuna kanaat getirmiştim.

Asker uzun boylu baya yapılı ve kıvırcık saçlları vardı. Gelen asker dibimde durduğunda yüzünu tam gorduğum an aklıma nerden tanıdığım gelmişti.

Bu Turan dı. Mutlu yu arastirdiğim zamanda timinin üyelerini de araştirmistım. Turan timin komutanıydı.

Gözlerimi yüzünden çektim ve tekmil vermesi için emir verdim.

-ben:Tekmil ver asker.

-turan:ÜST TEĞMEN TURAN KURT AYDIN HOŞGELDİNİZ KOMUTANIM.

-ben:hoşbuldum asker rahata geç.

Turan verdiğim emir ile anında rahata geçmisti. Turan belgelerinde ki fotograflarına benzemiyordu orda kas oranı daha az ve saçları kısaydı, şuan karşımda duran adam aşırı yakışıklı olduğunu söylemeden gecemiycektim.

-turan:albayım isterseniz karargaha geçemim sizde yorgunzunuzdur.

-ben:olur turan ama şuan karargahta da değiliz, hem ben de şuan sivilim bana albayım deme.

-turan:emredersiniz albayım.

-ben:turan evladım albyım deme.

-turan:özür dilerim albayım ağız alişkanlıği.

-ben:bak hâlâ albayım diyor, Turan birdaha albayım derseniz karargaha gider gitmezsana ceza veririm anladinmı.

-turan:emredersiniz.

-ben:hadi gidelim.

-turan:gidelim albayım ,da isminiz nedir?

istemsiz bir şekilde sırıtmaya basladım .Ben önden motora ilerlerken arkamda kalan Turan'a cevap vermeyi de ihmal etmedim.

-ben: Umay, Umay Şahin.

-turan:Umay dememde bir sıkıntı varmı albayım.

en tersinden bir bakıs attım Turan 'a. Bakışımı görmüş olmalı ki hemen başka yere baktı.

-turan: Umay daha önce motora bindim dimi binmediysen yakınlarda bir arkadaşımın arabasını alıp helirim hemen.

O bana motora binmeyi biliyirmuyum diye mi sormuştu? gercektenmı benim bir kara şimseğim vardı ve onunla az asvaltın anasını sikmemeistik.

Tekrar ters bir bakış attım ve minik bir gülüş kaçtı dudaklarımin arasından. Bu gükus mutlukuktan değildi kücumserlikten di.

-ben:çok konuşma da yürü turan sorduğun soruya bak, ben 16 yaşından ber pist motorları kullanıyorum .

Turan duyduğu cevap ile önce bir afalladı sonra kaslrıni kaldırıp inanmaz bir bakış attı.

-turan:sen mi gerçektenmi bana erkekleri etkilemek için söylenen bir şey gibi geldi.

-ben:3 güne kara şimşek burda olur görürsün o zaman erkekleri etkilemek için mi soyluyormusum yoksa gercekmiymiş.

Turan küçümser bir bakış attı ve motorun koltuğunu kaldırıp yedek kask ve kendi kaskını çıkarttı. Elimde duran sporcu cantasını da kaskları aldığı yere koydu.

-turan:tak şunu ve ben bu dimten sonra bin bakalım.

Bana uzattıği kaskı incelemeye basladım. Üzerinde kırmızı bir ejderhe motifi olan mat köyü bir siyak ile alt tabanı renklendirilmiş ti.

Daha fazla oyalanma dan kaskı kafama geçirdim, kaskın boyun kısımlarında bulunan ipleri de taktıktan sonra Turan'ın arksaına bindim .

HER SEY YALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin