7️⃣

712 66 39
                                    

Jennie's pov

Kelimenin tam anlamıyla sıçmıştım...
Şimdi ne yapacaktım ?

Her şey o kadar hızlı gelişmişti ki, resmen ava giderken avlanmıştım...

Evin içine tırnaklarımı kemirerek volta atıyor ve bir yandan Jisoo'ya ne diyeceğimi, durumu nasıl anlatacağımı düşünüyordum...

Ya duyduklarından sonra arkadaşlığını bitirmek isterse ? O zaman ben ne yaparım...

Jisoo'yu gerçekten çok seviyorum, Sunyoung'u kaybettikten sonra ailem yerine koyabildiğim tek kişiydi o. Umarım beni anlayışla karşılar ve sert tepkiler vermez...

O değil de, ben bu öküzle evleneceğim ama eşcinsel bile değilim ??

Evet öpüştüm, kucağına oturup tahrik ettim fakat hepsi amacıma ulaşabilmek için gerekliydi...

Koltuk yastıklarından birini alıp yüzüme bastırarak çığlık attım:

J: Kafamın içindeki sesleri susturamıyorum !

O sırada kapı kilidinin açılma sesini duyduğumda, korku içinde yutkundum...

~

Geçmişimden itibaren, Lisa ile aramda geçen konuşmaya kadar her şeyi Jisoo'ya anlatmıştım. Şimdi de yaklaşık iki dakikadır ikimiz de konuşmadan boş boş oturuyor ve halının desenlerini inceliyorduk...

Sessizliği ilk bozan o oldu:

Js: Yetimhanede büyüdüğünü biliyordum, fakat detaylarından bahsetmemiştin...

Histerik bir şekilde güldü:

Js: Gerçi, kardeş gibi yakın olduğun ve acı bir şekilde hayatını kaybeden arkadaşından bile haberim yoktu. Kaderde altı yıl sonra öğrenmek varmış...

Buruk bir tebessümle yüzüme baktı, gözlerindeki hayal kırıklığını görebiliyordum...

Üzgünce yutkundum:

J: Jisoo, sana bunu anlatacaktım ama uygun ânı bek-

Elini havaya kaldırıp sözümü kesti. Ardından ayaklanarak bakışlarını kaçırdı:

Js: Bir süre sindirmem gerek Jennie. Çünkü çok âni oldu. Belli ki bugün bunlar yaşanmasaydı, daha anlatmaya niyetin olmayacaktı...

Ağzım açıp açıp kapanıyordu. O kadar haklıydı ki, ne diyeceğimi bile bilmiyordum. Her şey üst üste gelmişken bir de can dostumun kalbini kırmıştım...

Yorgun bir şekilde iç çekti:

Js: Hislerim bayağı karışık. Bana biraz zaman ver, bu konuyu yeniden konuşacağız...

Odasına doğru ilerlerken, dolan gözlerle arkasından bakakaldım...

~

"Ertesi gün..."

Lisa's pov

Chaeyoung'a olanları anlattığımda, yüzü şekilden şekile girmiş ve ağzı şaşkınlıkla açık kalmıştı...

R: Oha ! Bu kız neymiş böyle be ?

Hafifçe sırıtarak sandalyeme yaslandım. Ardından düşünceli bir ifadeye başımı salladım:

L: Öyle oldu işte. Her şey bir anda gelişti ve işler aleyhimdeyken, lehime döndü. Şans yine benden yana...

Son cümleme göz devirerek güldü:

R: Çok fenasın...

Parmaklarımı incelerken kaşlarımı kaldırdım:

L: Övünmek gibi olmasın, öyleyimdir...

Womanizer +18 (Jenlisa G!P) ✓tamamlandı✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin