Yeni bölümle karşınızdayım.
Sınır koydum ki herkez bunun farkında arkadaşlar sınır dolmadan bölüm gelmeyecek.Bu bölüm umarım hoşunuza gider bin okumaya doğdu ilerliyoruz daha büyük bir kitlemiz umarım olur.
Neyse hadi yeni bölüme.
🧬🧬🧬
İlahi bakış açısı Kurwanlar konağı.
Kuzenler deli danalar gibi ortadan kaybolan rohat amcalarını arıyordu.
Neden çünkü onun intikam için yaptığı büyük oyun onların yeni buldukları kardeşlerinden olmalarını sağladı.
Kardeşlarini birtek yemek masasında görebiliyorlardı.
" O rohata Amca mamca demicem ağzını yüzünü dağıtıcam."dedi sinir ile cenk.
"Ben ona ne yapacağımı biliyorum ben. Yalvaracak bana yalvaracak."dedi şiwan
"BANA BAKIN DELİ DANALAR."diyerek yanlarına geldi aram.
"Ne o aram rohat amcayı mı buldun."dedi Kawar
Cık dedi aram.
"Ee o zaman ne diye bu kadar mutlusun."dedi Jiyan
"Söylüyorum iyi dinleyin sonrada kudurmayın."dedi aram.
"Acunluk yapmada açıkla gevşek."dedi kawar.
"Sensin gevşek hıyar."dedi aram.
"Abi kavga etmeyinde artık sende açıkla aram abi."dedi egemen.
"Nil in fotoğraflardaki çocuk varya vurulmuş he işte o nilin sevgilisi değilmiş."dedi aram
"Ya abi bu muydu ben de bir şe- NEY MİŞ NEY MİŞ DEĞİL MİYMİŞ"diye bağırdı adar.
Aram keyifle başını salladı ve kendisine hem şaşkınlık hemde mutlulukla bakan kardeşleri ile kuzenlerine baktı.
Egemen kaşlarını çatarak."abi"dedi.
Aram kardeşinin bu haline kaşlarını çatarak ne var bakışı attı.
"Hani bu vurulmuş ablamın sevgilisi değil rohat amcam yüzüne ablamla sanki savaş yapıyoruz biz bir cephede o Bi cephede atlamayın bu detayı ve ayrıca Ablam ve rohat amacam az önce konaktan çıktı."dedi kaşları çarık şekilde.
Bütün kurwanlar kaşlarını çatarak rohat bu kızı nereye götürdü.
Diyordu.Ozan ağzını açıp tam bir şey diyecekken çalışanlardan biri gelip.
"Ağam akşma Xanika aşireti geliyormuş bir konu hakkında konuşulucakmış."dedi kadın.
Şiwan başını sallayarak kadını yolladı.
"Niye geliyorlar şimdi hani aramız bozuktu hani güya düşmandık."dedi şewar.
Aram hızla konağa girdi diyerleride onu takip etti zemin katta bulunan geniş ve toplantıların yapıldı odaya geldiler amcalar ve dedisi buradaydı.
"Bir dakika rohat burda peki Nil nerde."dedi Yekta.
Bütün hepsi kaşlarını çatarak rohata baktı.
Şiwan dedesine ilerleyip konuşmaya başladı.
"Niçin geliyorlar."dedi sadece.
Awir Ağa derince bir nefes alıp "Düşmanlığı bitirmek için."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karıştırılmış Hayatlar (BİO)
Novela JuvenilKarıştırılan iki kız bebek yıllar sonra ailesine kavuşursa. Bu hikaye 17 yaşındaki Nil ve 2.5 yaşındaki umayın hikayesidir.