Bölüm 38 Noel Sonrası Bir Haftalık Tatil

32 6 46
                                    

Sabah erken uyandım. Baktığımda Draco hala uyuyordu. Yanağından öpüp kalktım. Sıcaktan dolayı terlemiştim. Duşa girip çıktım. Draco'nun dolabını karıştırdım. Bugün hafta sonu ve noel 1 haftalık tatil olduğu için ders yoktu. Bu yüzden birlikte bize gitmeye karar vermiştik yatmadan. Kendi odama gidene kadar Draco'nun kıyafetlerinden giyecektim.

Baktığımda Draco uyanmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Baktığımda Draco uyanmıştı. Yatakta hafiftrn oturur pozisyona gelmişti.

Yağmur: Günaydınn.

Draco: Günaydın.

Yağmur: Kıyafetlerinden giydim sorun var mı?

Draco: Bütün dolap sana feda olsun.

Gülümseyip telefonumdan saati kontrol ettim. Odanın kapısı çalınmıştı. Kapıyı gücüm ile açtım. Deniz, Cedric, Yaren ve Tom gelmişti.

Yaren: Hazırlanamadınız mı hala!

Draco: Ne sinirleniyon yenge ya! Geliyoz.

Tom: Hadi Draco. Melody sen bizimle gel.

Draco: Bırak sevgilimi Riddle.

Cedric: Hadi sizi bekliyoruz çabuk olun.

Kafa sallayıp kapıyı tekrar kapattım.

Yağmur: Hadi Dray hazırlan çıkmamız lazım.

Draco: Tamam güzelim.

Draco halkıp hazırlandı. Saçladı özgürlüğünü ilan etmişti. Önüne geçip eğilmesini istedim. Dediğimi yaptıktan sonra eliyle karışan saçlarımı düzelttim ve ikimizde hazırdık! Kapıyı açıp çıktık.

Deniz: Hele şükür ya!

Cedric: Ee yenge ikinci yarışmada ne yapmayı planlıyorsun?

Yağmur: Bir bilsem yengem.

Draco: Sorun yok. Benim prensesim halleder.

Gülümsedim. Draco gelip saçımdan öptü. Tom bir kolunu Yaren'nin omzuna atmış geziyorlardı. Cedric ile Deniz el ele tutuşup yürüyorlardı. Eşyalarımızla birlikte trene bindik ve eve dönmeye karar verdik. Oturup sohbet ederken içeri abilerimiz girdi.

Orhun: Mel bir şey diyeceğim abicim.

Yağmur: Efendim abi?

Orhun: Kulaklığını ödünç almıştım ya.

Yağmur: Eeee?

Orhun: Heh o vardı ya artık yok.

Yağmur: Nasıl? Nasıl yok?

Orhun: Kulaklığın vardı ya o artık yok.

Yağmur: ABİ KULAKLIĞI YEDİN Mİ!

Orhun: Hayır. Kaan...

Deniz: Abim mi yedi?

Orhun: Hayır kimse yemedi. Sadece Yankı ile boğuşurken.

Yaren: Abim mi kırdı?

Harry Potter Dünyasına Üç Türk Kız Giderse (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin