Yaklaşık iki hafta olmuştu, odalarımıza tamamen yerleşmiştik. Bundan sonra yeni yuvamız olacak bu ülkeye, insanlarına ve kültürüne alışmaya çalışıyorduk.
Güzelce kahvaltı etmiş, biraz sohbet ettikten sonra da evi temizlemiştik. Herkes yorgun argın koltukta dinlenirken balkon kapısını açmış ve parlayan yaz güneşini selamlamıştım. Mutfaktan seslenen Shizuka ile o tarafa döndüm:
- Kızlar, mutfak alışverişi yapmamız lazım. ~ Shizuka
Temizlik sonrası kimsenin canı hareket etmek istemiyordu, herkes bakışlarıyla topu birbirine atmaya çalışıyordu.
- Tamam, ben yaparım. dedim.
Kızların hepsi bana minnettar bakışlarını yollarken kıkırdamıştım. Shizuka almam gerekenlerin listesini hazırlarken ben de şapkamı takmıştım.
Öğle saatlerinde dışarı çıktığım için şapka takmasam kesinlikle baygınlık geçirirdim. Kulaklığımda "Antifragile", güneş gözlüklerim ve şapkam ile kendimi şu dizilerdeki havalı karakterler gibi hissediyordum.
Markete girdiğimde yüzüme vuran soğuk hava ile ağzım kulaklarıma varmıştı, bu hisse bayılıyorum ya!
Reyonlar arasında dolaşıyor ve bir yandan da listedekileri kontrol ediyordum. Ah Tanrı'm, bu liste niye bitmiyor?!
- Affedersiniz, almam gereken şey orada da alabilir miyim? ~ X
Gelen sesle o tarafa döndüm ve geriye çekildim.
- Tabi, buyrun. ~ Ae SookVay anasını, bu ne karizma?! Nerenin meteoru bu tam olarak??
- Sağ olun, iyi günler ~ X
Başımı iki yana salladım, kendine gel Ae Sook!
- Ne demek, iyi günler. ~ Ae Sook
O yanımdan uzaklaşırken şaşkınlıkla arkasından bakıyordum. Haneul unnie de havaalanında gördüğü şu çocuk için böyle mi düşündü acaba ya? Eğer öyleyse şu an kendisini çok iyi anlıyorum!
Kalan her şeyi sepete koyduktan sonra kasaya ilerledim, o çocukta oradaydı. Karşı kasa da ödememi yaptıktan sonra çıktım, fişi kontrol ettim ve poşetimin içine koyup eve yürümeye başladım.
Binaya girdiğimde, çocuk da peşimden geliyordu. Kafama takmayarak yürümeye devam ettim. Tam evin daire kapısının önüne geldiğimde çocuk da karşı dairenin kapısının önünde durdu. Daha fazla dayanamadım ve arkama döndüm.
- Siz de mi burada oturuyorsunuz? ~ Ae Sook
Sesimin şaşkınca çıkmasına engel olamamıştım. Çocuk baştan anlayamadı ve bana döndü.
- Evet? Sanırım komşuyuz? ~ X
- Galiba, evet ehehe ~ Ae Sook
Gergince gülümsedim.- Ben Wang Yixiang, Nicholas da diyebilirsin. ~ Nicholas
- Yoon Ae Sook, memnun oldum. ~ Ae Sook
Tokalaşmak adına uzattığı elini sıktım ve sanki elektrik akımına kapılmış gibi bir çarpılma hissettim.Belli belirsiz kafamı iki yana salladım ve kendime gelmeye çalıştım.
- Ben de memnun oldum, iyi günler Ae Sook. ~ Nicholas
- İyi günler Nicholas. ~ Ae Sook
Gülümsedi ve evine girdi. Ben de gülümsedim, daha doğrusu gülümsemeye çalıştım çünkü muhtemelen çarpık bir gülümseme vardı yüzümde ki kapı aniden açılıp Ritsu konuşmaya başlayınca ne kadar rezil durduğumu anlamam uzun sürmedi.- Ae Sook, niye kapının önünde dikiliyorsun ve NE OLDU SANA? BİR ŞEY Mİ OLDU? ~ Ritsu
Yüzümü buruşturdum, aniden bağırmasını kesinlikle beklemiyordum.
- Ah ben iyiyim, içeri geçince anlatırım. ~ Ae Sook
- Peki, elindekileri alayım dur. ~ Ritsu
Elimdeki poşetlerin bir kısmını Ritsu'ya verdim ve birlikte içeri girdik.Evet, yeni bölüm...
Ehem kitabımızın ikinci başrolü ile tanışmış bulunmaktayız :)
Bölümü nasıl buldunuz?
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Sizi seviyorum <333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Summer Reality / Wang Yixiang
ChickLitSana çok güzel bir yaz gününün öğleden sonrasında rastlamıştım. Benim yaz mevsimim olacağını düşünürken sonbaharımı getireceğinden bihaberdim...