#19

345 15 0
                                    

Die zelfde dag lig in nogsteeds lekker in de zon met mijn telefoon en ik scroll door mijn tijdlijn heen. Ik ben best goed in dit Twitter ding geworden, ik heb al 1968 tweets waarvan de meeste naar de fans van B-Brave zijn. Soms komen ze gewoon met leuke vragen en dan antwoord ik even. En de haat begint ook langzamerhand meer te verdwijnen.

Ik sluit Twitter en open YouTube en begin wat filmpjes te kijken van mij favoriete youtubers. Bij sommige stukjes ga ik wel helemaal stuk, als ik klaar ben leg ik mijn telefoon weg.

Waarom is het zo stil vandaag? Normaal is het altijd super druk hier in huis, dus besluit ik om ze te gaan zoeken. Ik loop één voor één de kamers binnen maar ik heb nogsteeds nog niemand gespot. Dan kom ik bij Kaj's kamer en zonder dat ik eigenlijk door heb dat het zijn kamer is maak ik de deur open.

Als de deur open is zie ik het pas. "Oh hey, waar is iedereen? " vraag ik dan maar. "Ik weet niet" zegt hij heel droog terug en ik zucht.

"Dude wat is jou facking probleem?! Je doet zo ongeïnteresseerd tegen mij en kijkt me nooit aan, en als je me wel aan kijkt kijk je boos?! Stop er alsjeblieft mee. " zeg ik. "Ik weet niet wat je het over hebt" zegt hij dan. "Ach man hou toch op! Ik dacht dat wij vrienden waren maar ik had het blijkbaar mis!" Zeg ik en heb meteen spijt dat ik zo erg loop te schreeuwen.

Hij kijkt op van zijn telefoon en ik zie nu geen woede maar verdriet en teleurstelling in zijn ogen. "Het spijt me dat ik zo deed, maar het is gewoon.. tja je date nu Sam en ja we weten allebei zijn liefdesverleden. Ik dacht gewoon dat je slimmer was dan dit Bibi." Zegt hij.

Ik kijk emotieloos naar hem en weet niet of ik nu medelijden moet hebben of dat ik boos moet zijn omdat hij Samuel niet vertrouwd. "Het is toch niet zijn schuld dat die meisje hem lieten stikken." Mompel ik.

"Wat?" Vraagt hij verward. "Hij dumpte hun juist altijd, hij had zowat elke week een ander." Zegt hij. "Ik denk dat je het over de verkeerde persoon hebt want jij en ik weten allebij dat sam niet zo is!" Zeg ik een beetje boos. "Nou ja, nu je het zegt elke keert als hij thuis kwam en vertelde dat hij er weer een had gedumpt was hij wel erg down." Zegt hij nogsteeds verward. "Dus hij was altijd degene die gedumpt werd" zegt hij en het lijkt alsof het eindelijk tot hem door dringt.

"Hij zal zich vast beschaamd gevoeld hebben, omdat hij altijd degene was die gedumpt werd." Zeg ik. "Dat zou kunnen, maar ik had nooit zo gemeen tegen je mogen doen. Het spijt me Bibi." Zegt Kaj nu echt met spijt in zijn ogen.

"Het is al goed" zeg ik met een glimlach. Kaj glimlacht terug en geeft me een knuffel "ik hoop dat jullie gelukkig samen zijn" zegt hij. "Geloof me.. dat zijn we. En ik hoop dat voor jou en Nour ook" zeg ik lachend.

"Maar nu ga je me vertellen waar iedreen is want ik weet dat jij het weet" zeg ik. "Uhmm nee hoor ik weet het niet" zegt hij nerveus. "Maar ik moet nu snel weg naar Nour, doei Bibi." Zegt hij haastig en geeft snel een kus op mijn wang. Hij rent de deur uit, trap af en ik hoor de voordeur dicht slaan.

Ik ren naar het raam en zie Kaj iets op zn telefoon typen, springt dan zijn auto in en rijd weg. "Pfff, hij wist sowieso meer" zeg ik tegen mezelf. Nu ben ik dus wel helemaal alleen.

Ik loop naar beneden en kijk in de koelkast of er iets te eten is. Maar nee... de jongens hebben wéér eens geen boodschappen gedaan. Ik ga op de bank zitten en besluit Sam maar ff te appen.

GESPREK TUSSEN BIBI & SAMUEL
B = BIBI, S = SAMUEL

Bibi: Hey waar zijn jullie allemaal? Ik ben helemaal alleen thuis :(

Samuel: We hebben een meeting bij Sony Music, sorry schat we zijn zo snel mogelijk thuis

Bibi: En waarom konden jullie dat niet ff zeggen?

Samuel: Oh we dachten dat Kaj het wel zou door geven, maar tot straks we moeten weer verder x

EINDE WHATSAPP GESPREK BIBI & SAMUEL.

Een meeting bij Sony Music? Ik geloof er helemaal niks van, dan had Dioni me het allang wel gemeld. Er is hier echt iets vreemds aan de gang en waarom doen ze zo geheimzinnig? Oh shit! Straks zijn ze...

■■■■■■■■■■

OEHHHHHH WAT ZOUDEN ZE AAN HET DOEN ZIJN... LAAT WETEN WAT JE DENK EN LAAT OOK WETEN WAT JE ER VAN VIND!

-XX- MAAIKELAWLEY

Complicated Love Story ft. B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu