Heeee! Dit is mijn tweede boek en ik hoop dat jullie veel gaan stemmen en gaan lezen. Alvast thanksss!
Hallooo, mijn naam is Jessie, ik ben 15 jaar en ben geadopteerd. En mijn vriendje is Jack Gilinsky. Hier is de intro van mijn verhaal.
Het is 7 uur als ik op mijn wekker kijk. Ik ben gisteren bij mijn nieuwe pleeggezin komen wonen. Ik stel mijn nieuwe pleeggezin eens voor. Mijn pleegmoeder heet Demi en mijn pleegvader heet Tom. Ik heb ook nog een pleegbroer, hij heet Lucas en mijn pleegzusje heet Kyara.
Mijn ouders hebben me vroeger ter adoptie gezet en mijn vorige pleeggezin kon niet meer voor me zorgen. Ik vond het zo leuk bij ze.
Ik moet nu wel nog een beetje wennen, maar ze zijn kei aardig. Als ik onderkom zit iedereen al aan tafel. Ik ga vandaag voor het eerst naar mijn nieuwe school. Ik ben zo bang dat ik weer wordt gepest net zoals op mijn vorige school. 'Goeiemorgen Jessie, lekker geslapen?' vraagt Tom. 'Ja, ik heb heerlijk geslapen.' 'Zin in je eerste schooldag?' vraagt Demi. 'Een beetje, ben wel een beetje zenuwachtig, maar dat is normaal... Denk ik.' 'Ojaaa hoor dat is normaal, ik zou zelf ook zenuwachtig zijn hoor.' Na nog wat gepraat ruim ik de tafel af en zet alles in de vaatwasser.
Als ik dat heb gedaan, ga ik me douchen. Als ik onder de douche stap, was ik eerst mijn haar met shampoo en daarna doe ik conditioner in, ondertussen ben ik Shawn Mendes - Believe mee aan het zingen. Ik hoor iemand op de deur kloppen. 'Kan het wat zachter, ik hoef niet doof te worden.' Oohh het is Lucas maar. Ik spoel mijn haar uit en was mijn lichaam. Ik zet de douche uit en wikkel een handdoek om mijn haar en nog een handdoek om mezelf mee af te drogen. Als ik klaar ben met afdrogen trek ik me kleren aan(zie media). Ik hou mijn make-up ook simpel. Ik doe een peach look oogschaduw, mascara, eyeliner en een peach lippenstift op. En dan stijl ik mijn haar nog even snel.
Daarna pak ik mijn mobiel en kijk wat vandaag mijn rooster is. 8.30 - 9.20 wiskunde 9.20 - 10.10 biologie 10.10 - 11.00 engels 11.00 - 11.15 pauze 11.20 - 12.10 verzorging 12.10 - 13.00 verzorging. 'Ohh, is maar kort dagje gelukkig.' zeg ik tegen mezelf. Als ik mijn tas heb ingepakt, loop ik naar onder. Ik pak een appel en een flesje water en stop die in mijn tas. Ik kijk op de klok en zie dat het 8 uur is. 'Ik ga naar school toe, tot straks.' roep ik. 'Veel plezier en tot straks.' reageren Demi en Tom terug.
Heeee, dit was mijn intro van mijn nieuwe boek. Geef het veel likes en comments. Loveyouu guys! ❤
JE LEEST
Cheating ft. Nash Grier and Jack Gilinsky
RandomWat als je ter adoptie bent gezet? Je wilt je echte familie gaan zoeken. En je hebt een relatie hebt, en je gaat vreemd... Lees het in dit verhaal.