Final için, yorum ve oylarınızı The Doctor serüvenimizde son kez istiyorum ;)
FİNAL
THE MELODY OF ETERNİTYSadece aşk ve ölüm her şeyi değiştirir...
Derler.
Chris, gülümseyerek odalarının kapısını tıklattı. "Valeria Evans güzellik uykusuna falan mı yattı? Ona buna ihtiyacı olmadığına dair bir makale okumam gerekiyor madam, beni içeri alır mısınız?"
İçeriden bir kıkırtı duyduğu sırada, aynı zamanda kapıda da bir tıkıltı duydu. Güldü, "Baksana, evimize ilk misafir geldi bile." Diyerek merdivenlerden inerken, derin bir nefes aldı ve kolundaki saati düzeltti.
Kapı ısrarla tıklatıldı, "Geliyorum!" Diye bağırması pek işe yaramamıştı. Hatta Chris'in sesi duyulduğunda, kapı daha da şiddetle çarpmıştı. "Love! Bize yeni bir kapı almak istediğini bilmiyordum!" Sesi uyarıcıydı çünkü gerçekten sert yumruklarla çalınıyordu.
"Love! Sinirleniyorum." Nihayet kapıya ulaştığında, buzlu camın ardında, bir kadına ait olamayacak kadar büyük bir gölge vardı. Chris sinirle kapıyı açtığında, çatılan kaşları kalktı. Sadece bir anlığına, artık yeter, dedi.
"Valeria'yı görmek istiyorum!" Chris, bir şey demeden ve Valeria, Henry'nin sesini duymadan dışarı çıktı ve kapıyı ardına kapattı. "Çekil!" Henry, Chris'in üzerine yürürken, Chris onu omuzlarından sertçe itti.
Geriye savrulan beden, bahçedeki çimenin üzerine yuvarlandığında Chris hız kaybetmeden Henry'nin kalkmaması için onu yerde kıstırdı. "Bizi nasıl buldun." Adam, dişlerini sertçe sıktı. "Söyle!"
"Çekil üzerimden!"
"Henry bana istemeyeceğim şeyler yaptırtma. Şimdi tatlı tatlı konuşacağız..." Tabii yumruğunu sıktığının farkında değildi. "Ve sende bu tatlı konuşmanın ardından evimden gideceksin. Ve bir daha Valeria için buraya adım atmayacaksın. Eğer geleceksen, benim için geleceksin."
Henry, bir süre adama baktı. Chris, yavaşça gülümsedi ve ustalıkla adamın yakalarını kavradı. "bana anladığını söyle."
"Valeria!" Henry, son sesiyle kadına seslendiğinde, Chris cebindeki telefonu çıkartıp evin uygulamasından tüm panjurları indirmişti. Valeria'nın bunu görmesine gerek yoktu.
Chris, sertçe yakalarından kavradığı adamı kaldırıp evin duvarına yasladı. "Baksana ne kadar seksi hareket ediyoruz Henry! Hoşuna gitti mi? Valeria ile çalıştık." Sonrasında, Chris tekrardan aylar önceki rolüne büründüğünü fark ederek afalladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐇𝐄 𝐃𝐎𝐂𝐓𝐎𝐑, chris evans
Фанфик𝐓𝐃 ★ 𝐂𝐇𝐑𝐈𝐒 𝐄𝐕𝐀𝐍𝐒 ----------------------- 𝐔𝐘𝐀𝐑𝐈𝐋𝐀𝐑: Cinsellik, aile sorunları. Normal bir günde silahlı çatışmanın kurbanı olan Ünlü oyuncuyu, Valeria adında ki bir doktor kurtarır.