MultiMedya: Aytekin Ataş - Var Git Ölüm
Bugüne dek yanımda olan herkese çok teşekkür ediyorum.Kitabın sonuna geldik ama bu demek değil ki ayrılıyoruz.Sizlerle diğer kitaplarımda bambaşka karakterlerle birlikte buluşabiliriz.
Keyifli Okumalar Dilerim...
****
Su, ılık bir duştan çıkarken alt katta bulunan salonun penceresinden usulca bedenini geçirdi adam. Evdeki tüm ışıklar kapalıydı. Etraf o kadar sessizdi ki adamın salonda attığı her adımının sesi kendi kulağına ilişiyordu. Buraya tam bir yılın ardından kadın ile yüzleşmeye gelmişti. Gerçekleşecek olan bu büyük yüzleşme onlar için sonun başlangıcıydı. Usulca adımlamaya devam etti. Kalın botlarının çıkardığı ses üst kata ulaşamazken kadın olacaklardan habersiz üstünü giyinmeye devam etti. Birkaç saniyenin ardından celladı ile burun buruna gelecekti. Bu yüzleşmeye hazır mıydı bilmiyordu ama her şeyini sonlanması onun dileğiydi. Adam onun hayatını mahvetmişti. Hayatına girdiği günden beri Su her şeyini yavaş yavaş kaybetmişti. Geriye ondan hiçbir şey kalmamıştı.
Ateş salondan ayrılıp üst kata çıkan sarmal merdivenlere yöneldi.Kadını uzun zamandır uzaktan izliyordu. Onun kokusuna muhtaçtı.Yaşanan O büyük olayın ardından izini kaybettirmek adına bir süre yurt dışına çıkmıştı.Bu süre zarfında Sanem doğum yapmış ve Ateş babalık duygusunu ilk defa tatmıştı.Babasına benzememek için bu yaşına dek elinden geleni yapsa da başarılı olamamıştı. Babası gibi ne hayatındaki kadına değer verebilmişti ne de evladına ufacık da olsa bir sevgi.
Doğumun gerçekleşmesinin ardından evladına dair içinde herhangi bir duygu barındıramamıştı.Sanki o bebek ona o kadar yabancıydı ki kendi bebeği değil gibiydi.Bunu hissedememişti.Bebek birkaç aylık olduğunda buna daha fazla dayanamayan Ateş,Sanem ile birlikte kendi öz bebeğini başka bir semte göndermişti.Sanem'e bebeğin ve kendisinin hayatları boyunca tüm masraflarını karşılayacağını ama hiçbir vakit onları görmeyeceğini söylemişti.Reddetmişti bebeğini görmeyi.Büyük bir hayal kırıklığına uğrayan Sanem başına bunların geleceğini bilse de Ateş'in hiç olmazsa bebeğine karşı ılımlı yaklaşacağını zannetmişti ama sonuç büyük bir hüsrandı.Doğum başladığında Ateş onun yanına bile gelmemişti.Bebeğini sadece dört kez görmüştü.Bu Sanem için ve dünyaya getirdiği küçük bebeği için büyük bir hayal kırıklığıydı.
Ateş Bebek hayalini her zaman Su ile kurmuştu.Bu zamana dek sudan başkası onun düşüncelerini bu denli ele geçirememişti.Tüm hayallerini ve tüm yaşantısını Su ile birlikte düzenlemişti lakin Su'yun gitgide ondan daha da uzaklaşması bu düşüncelerini teker teker suya düşürmüştü.O yaptıklarından bir nebze olsa pişman değildi. Sadece kadını sevmişti ve bunun karşılığında kadından da aynı ilgiyi ve alakayı,sevgiyi beklemişti. Ama su bunların hiçbirini ona vermemişti.Aksine esirgemişti ondan tüm ilgisini ve alakasını.
Bu Ateş'in kaldırabileceği bir şey değildi.
Başlarda her şey güzel giderken Ateş'in hadsiz derecede olan kıskançlıklarını gören Su kendini ister istemez geri çekmişti zira böyle bir adam ile uzun bir ilişki yaşayamayacağının farkına varmıştı.Ki zaman geçtikçe düşüncelerinde ne kadar haklı olduğunu anlamıştı.Ateş ona göre biri değildi.İstiyordu ki o Su'yun yanında olmasa dahi kadın eanki o yanındaymış gibi davransın. Ama bu mümkün değildi.Su hür bir kadındı ve sınırlarını pek iyi biliyordu.Bu sınırlara uymayan Ateş ise kadının üzerinde baskı kurmaya çalışıyor,onu etkisi altına almak adına elinden gelenin fazlasını yapıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI | Saplantı Serisi - 2 | Tamamlandı
General Fiction"Bırak beni bırak!" Kadın,ellerini adamın iri parmaklarından kurtarmaya çalıştı.Adam ise onun bileklerini kavramış,bükerek belinde bir araya getirmişti.Tek eliyle kadına yetiyordu gücü.Su,belinde birleştirilen ellerini kurtarmaya bir kez daha denedi...