3.

36 1 0
                                    

Pov. Ragatha
Kręciłam się po pokoju, bo nie mogłam zasnąć. Była juz 23:00 a ja nie mogłam zmrużyć oka. Stwierdziłam, że najlepiej będzie jeśli będę spała z kimś. Tylko z kim? Zastanawiałam się nad tym dłuższą chwilę, ale chyba najlepszą opcją będzie pójście do Pomni. Oby tylko nie była zła, jest późno, raczej już śpi, a ja ją pewnie obudzę. Wyszłam więc z pokoju i poszłam do dziewczyny. Kiedy doszłam na miejsce lekko zapukałam w drzwi.
-Pomni? To ja, Ragatha. Mogę tu dzisiaj nocować? - Zapytałam, a po chwili zza drzwi wychylila się zaspana Pomni.
-Hej.. Jasne, wchodź.. - odpowiedziała zaspanym głosem. Odrazu weszłam do pokoju i położyłam się w łóżku obok Pomni.
Dziewczyna odrazu zasnęła, musiała być naprawdę zmęczona.
-Urocza jest - pomyślałam i po chwili lekko ją objęłam.
-Co... robisz..? - usłyszałam zaspany głos Pomni i odrazu zabrałam rękę.
-N-Nie wiem, przeraszam.. Mogę.. mogę już sobie iść jak chcesz...- Powiedziałam, było mi głupio. Żałuję, że to zrobiłam.
-Nie przepraszaj, nie jestem zła. Zostań, proszę. - Odpowiedziała.
-O-okej. - odpowiedziałam cicho i znowu się położyłam, rumieniąc się strasznie.
Przez jakąś godzinę nie umiałam zasnąć, ciągle zastanawiałam się czy powiedzieć jej o tym, że się w niej zakochałam. Chciałabym to zrobić, ale boję się, że się nie zgodzi i stracę najlepszą przyjaciółkę. W końcu zdecydowałam. Powiem jej.
-Emm, Pomni? Muszę ci coś powiedzieć..
-Tak? - spytała, a ja zaczęłam mieć wątpliwości czy na pewno powinnam to mówić. Jeśli nie czuje tego samego mogę ją stracić!
-Bo.. ty.. podobasz mi się.. - powiedziałam prawie szepcząc. Bałam się jej reakcji. Bardzo się bałam.
Pomni otworzyła szeroko oczy a na jej twarzy pojawił się uśmiech.
-Ty mi też!!! - krzyknęła, a ja poczułam ulgę. WIELKĄ ulgę. Uśmiechnęłam się szeroko, byłam taka szczęśliwa.
-Czyli, teraz jesteśmy razem? - zapytałam.
-To chyba oczywiste?! - odpowiedziała dziewczyna i mnie pocałowała. Już dawno nie byłam tak szczęśliwa jak teraz.

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Kolejny oneshot! Długo zajęło mi pisanie bo nie miałam pomysłu, ale coś tam wyszło! Jestem nawet zadowolona hah <3 A ty co myślisz? Napisz w komentarzu, jestem ciekawa twojej opinii!!

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jan 31 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Ragatha x Pomni oneshot'y ★Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz