𝗸𝗮𝗿𝗮𝗻𝗹ı𝗸 𝗱𝘂̈𝗻𝘆𝗮𝘀ı𝗻𝗱𝗮 𝘀𝗼𝗿𝘂𝗻𝗹𝗮𝗿𝗹𝗮 𝘁𝗲𝗸 𝗯𝗮𝘀̧ı𝗻𝗮 𝗺𝘂̈𝗰𝗮𝗱𝗲𝗹𝗲 𝗲𝗱𝗲𝗻 𝗡𝗲𝘃𝗮, 𝗱𝘂𝗿𝗺𝗮 𝗻𝗼𝗸𝘁𝗮𝘀ı𝗻𝗮 𝗴𝗲𝗹𝗺𝗶𝘀̧ 𝗯𝗶𝗿 𝗱𝘂𝗿𝘂𝗺𝗱𝗮𝘆𝗸𝗲𝗻 𝘆𝗮𝘇ı𝗻 𝗮𝗻𝗶 𝗰̧ı𝗸𝗮𝗻 𝗯𝗶𝗿 𝗸𝗮𝗿𝗮𝗿𝗹𝗮 𝗙𝗹𝗼𝗿𝗶𝗱𝗮'𝘆𝗮 𝗴𝗶𝗱𝗲𝗿 . 𝗵𝗮𝗯𝗲𝗿𝘀𝗶𝘇𝗰𝗲 𝗸𝘂𝗹𝗮𝗸𝗹ı𝗴̆ı𝗻ı 𝘁𝗮𝗸𝗺ı𝘀̧, 𝗴𝗼̈𝘇𝗹𝗲𝗿𝗶 𝘂𝘇𝗮𝗸𝗹𝗮𝗿𝗮 𝗱𝗮𝗹𝗺ı𝘀̧ 𝗯𝗶𝗿 𝘀̧𝗲𝗸𝗶𝗹𝗱𝗲 𝘆𝗼𝗹𝗰𝘂𝗹𝘂𝗴̆𝗮 𝗰̧ı𝗸𝗺ı𝘀̧𝘁ı𝗿, 𝟮𝟰 𝘀𝗮𝗮𝘁 𝘀𝘂̈𝗿𝗲𝗻 𝘆𝗼𝗹𝗰𝘂𝗹𝘂𝗸 𝗻𝗶𝗵𝗮𝘆𝗲𝘁 𝘀𝗼𝗻𝗮 𝗲𝗿𝗺𝗶𝘀̧𝘁𝗶 . 𝗡𝗲𝘃𝗮 𝗵𝗶𝗰̧ 𝗴𝗼̈𝗿𝗺𝗲𝗱𝗶𝗴̆𝗶 𝗯𝘂 𝘆𝗲𝗻𝗶 𝘀̧𝗲𝗵𝗿𝗶𝗻 𝗶𝗰̧𝗶𝗻𝗱𝗲𝗻 𝗴𝗲𝗰̧𝗲𝗿𝗸𝗲𝗻 𝗶𝗰̧𝗶𝗻𝗱𝗲𝗻 "𝘂𝗺𝗮𝗿ı𝗺 𝗯𝘂𝗿𝗱𝗮 𝗺𝘂𝘁𝗹𝘂 𝗼𝗹𝗮𝗯𝗶𝗹𝗶𝗿𝗶𝗺" 𝗗𝗶𝘆𝗲 𝗴𝗲𝗰̧𝗶𝗿𝗱𝗶 . 𝗢𝘁𝗼𝗯𝘂̈𝘀 𝗱𝘂𝗿𝗺𝘂𝘀̧𝘁𝘂 . 𝗞ı𝘀𝗮 𝘀𝘂̈𝗿𝗲𝗹𝗶𝗴̆𝗶𝗻𝗲 𝗱𝗲 𝗼𝗹𝘀𝗮 𝘆𝗲𝗻𝗶 𝗵𝗮𝘆𝗮𝘁, 𝘆𝗲𝗻𝗶 𝗯𝗮𝘀̧𝗹𝗮𝗻𝗴ı𝗰̧𝗹𝗮𝗿 𝘃𝗲 𝗯𝗶𝗿𝗶𝗸𝘁𝗶𝗿𝗲𝗰𝗲𝗴̆𝗶 𝗮𝗻ı𝗹𝗮𝗿 𝗿𝗲𝘀𝗺𝗲𝗻 𝗯𝗮𝘀̧𝗹𝗮𝗺ı𝘀̧𝘁ı. 𝗡𝗲𝘃𝗮 𝗼𝘁𝗼𝗯𝘂̈𝘀𝘁𝗲𝗻 𝗶𝗻𝗲𝗿 𝘃𝗲 𝗸𝗮𝗿𝘀̧ı𝘀ı𝗻𝗱𝗮 𝘆𝗮𝗻ı𝗻𝗱𝗮 𝗸ı𝘀𝗮 𝗯𝗶𝗿 𝘀𝘂̈𝗿𝗲𝗹𝗶𝗴̆𝗶𝗻𝗲 𝗸𝗮𝗹𝗮𝗰𝗮𝗴̆ı 𝘁𝗲𝘆𝘇𝗲𝘀𝗶 𝗮𝗹𝗶𝘀𝗮𝘆ı 𝗴𝗼̈𝗿𝗺𝘂̈𝘀̧𝘁𝘂̈𝗿. 𝗡𝗲𝘃𝗮 𝗮𝗶𝗹𝗲𝘀𝗶𝘆𝗹𝗲 𝘃𝗮𝗹𝗶𝘇𝗹𝗲𝗿𝗶 𝘃𝗲 𝘆𝗮𝗻ı𝗻𝗱𝗮 𝗴𝗲𝘁𝗶𝗿𝗱𝗶𝗴̆𝗶 𝗲𝘀̧𝘆𝗮𝗹𝗮𝗿ı 𝗶𝗻𝗱𝗶𝗿𝗶𝗿𝗸𝗲𝗻 𝗮𝗹𝗶𝘀𝗮 𝘁𝗲𝘆𝘇𝗲 𝗼𝗴̆𝗹𝘂 𝗹𝗼𝗿𝗶𝘀'𝗟𝗲 𝗯𝗶𝗿𝗹𝗶𝗸𝘁𝗲 𝘆𝗮𝗿𝗱ı𝗺 𝗲𝗱𝗲𝗿 𝗲𝘀̧𝘆𝗮𝗹𝗮𝗿 𝗶𝗻𝗱𝗶𝗿𝗶𝗶𝗱𝗶 𝗮𝗹𝗶𝘀𝗮 𝘁𝗲𝘆𝘇𝗲𝘀𝗶 𝘃𝗲 𝗡𝗲𝘃𝗮𝗻ı𝗻 𝗮𝗻𝗻𝗲𝘀𝗶 𝘀𝗮𝗿ı𝗹ı𝗿 𝗵𝗮𝘀𝗿𝗲𝘁 𝗴𝗶𝗱𝗲𝗿𝗶𝗿 𝗼 𝘀ı𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗡𝗲𝘃𝗮 𝗲𝘁𝗿𝗮𝗳𝗮 𝗯𝗮𝗸𝗮𝗿 𝘃𝗲 𝘆𝗲𝗻𝗶 𝗯𝗮𝘀̧𝗹𝗮𝘆𝗮𝗰̧𝗮𝗸 𝗼𝗹𝗮𝗻 𝗵𝗮𝘆𝗮𝘁𝗮 𝗸𝗮𝗿𝘀̧ı 𝗸𝗲𝗻𝗱𝗶𝗻𝗶 𝗵𝗮𝘇ı𝗿𝗹𝗮𝗿 𝗳𝗮𝗸𝗮𝘁 𝗻𝗲𝘃𝗮𝗻ı𝗻 𝘁𝗮𝗵𝗺𝗶𝗻 𝗲𝗱𝗲𝗺𝗲𝘆𝗲𝗰𝗲𝗴̆𝗶 𝗯𝗶𝗿 𝘀̧𝗲𝘆 𝘃𝗮𝗿𝗱ı 𝗹𝗼𝗿𝗶𝘀𝗹𝗲 𝗼𝗹𝗮𝗻 𝘆𝗮𝗸ı𝗻𝗹𝗮𝘀̧𝗺𝗮 𝗲𝘃𝗲𝘁 𝗡𝗲𝘃𝗮 𝗯𝘂𝗻𝘂 𝘁𝗮𝗵𝗺𝗶𝗻 𝗲𝘁𝗺𝗲𝗺𝗶𝘀̧𝘁𝗶 . 𝗡𝗲𝗿𝗱𝗲𝗻 𝗯𝗶𝗹𝗲𝗯𝗶𝗹𝗶𝗿𝗱𝗶 𝗸𝗶 𝗸𝗮𝗿𝗮𝗻𝗹ı𝗸 𝗱𝘂̈𝗻𝘆𝗮𝘀ı𝗻𝗮 𝗼𝗻𝘂 𝗮𝗹𝗮𝗰𝗮𝗴̆ı .
.
.
.
𝗔𝗰̧𝗹ı𝗸𝘁𝗮𝗻 𝗼̈𝗹𝗲𝗻 𝗡𝗲𝘃𝗮 𝗮𝗹𝗶𝘀𝗮 𝘁𝗲𝘆𝘇𝗲𝘀𝗶𝗻𝗶𝗻 𝗲𝘃𝗶𝗻𝗱𝗲 𝘀𝗮𝗹𝗼𝗻𝗱𝗮 𝗼𝗱𝗮𝗱𝗮 𝗼𝘁𝘂𝗿𝘂𝗿𝗸𝗲𝗻 𝗻𝗲 𝘇𝗮𝗺𝗮𝗻 𝘆𝗲𝗺𝗲𝗸 𝗵𝗮𝘇ı𝗿 𝗼𝗹𝘂𝗿 𝗮𝗰𝗮𝗯𝗮 𝗱𝗶𝘆𝗲 𝗴𝗲𝗰̧𝗶𝗿𝗱𝗶 𝗶𝗰̧𝗶𝗻𝗱𝗲𝗻 .𝗮𝗵𝗵𝗵 𝗲𝘃𝗲𝘁𝘁 𝗻𝗶𝗵𝗮𝘆𝗲𝘁 𝘆𝗲𝗺𝗲𝗸 𝗴𝗲𝗹𝗺𝗶𝘀̧𝘁𝗶 𝗡𝗲𝘃𝗮 𝘂𝘁𝗮𝗻𝗰ı𝗻ı 𝗸𝗲𝗻𝗮𝗿𝗮 𝗯ı𝗿𝗮𝗸ı𝗽 𝘀𝗼𝗳𝗿𝗮𝘆𝗮 𝗼𝘁𝘂𝗿𝘂𝗿 𝘃𝗲 𝗵𝗲𝗿𝗸𝗲𝘀ı𝗻 𝘀𝗼𝗳𝗿𝗮𝘆𝗮 𝗴𝗲𝗹𝗺𝗲𝘀𝗶𝗻𝗶 𝗯𝗲𝗸𝗹𝗲𝗿 𝗵𝗲𝗿𝗸𝗲𝘀 𝗴𝗲𝗹𝗱𝗶𝗸𝘁𝗲𝗻 𝘀𝗼𝗻𝗿𝗮 𝗻𝗶𝗵𝗮𝘆𝗲𝘁 𝘆𝗲𝗺𝗲𝗴̆𝗲 𝗯𝗮𝘀̧𝗹𝗮𝗺ı𝘀̧𝘁ı.𝘆𝗲𝗺𝗲𝗸𝘁𝗲 𝗻𝗲𝘃𝗮𝗻ı𝗻 𝘀𝗲𝘃𝗱𝗶𝗴̆𝗶 𝘆𝗲𝗺𝗲𝗸 𝘃𝗮𝗿𝗱ı 𝗻𝗲𝘃𝗮 𝘆𝗲𝗺𝗲𝗸𝘁𝗲𝗻 𝗯𝗶𝗿 𝗹𝗼𝗸𝗺𝗮 𝗮𝗹𝗺ı𝘀̧𝘁ı𝗿 𝘃𝗲 𝗮𝗹𝗶𝘀𝗮 𝘁𝗲𝘆𝘇𝗲𝘆𝗲 𝗱𝗼̈𝗻𝗲𝗿𝗲𝗸 "𝘀̧𝗮𝗵𝗮𝗻𝗲 𝗼𝗹𝗺𝘂𝘀̧, 𝗲𝗹𝗹𝗲𝗿𝗶𝗻𝗲 𝘀𝗮𝗴̆𝗹ı𝗸" 𝗗𝗲𝗿 𝘃𝗲 𝘆𝗲𝗺𝗲𝗴̆𝗲 𝗱𝗲𝘃𝗮𝗺 𝗲𝗱𝗲𝗿 𝗸𝗮𝗿𝗻ı 𝗱𝗼𝘆𝗮𝗻 𝗻𝗲𝘃𝗮 𝘆𝗲𝗺𝗲𝗸𝘁𝗲𝗻 𝗸𝗮𝗹𝗸𝗮𝗿 𝘃𝗲 𝗸𝗲𝗻𝗮𝗿𝗮 𝗰̧