...
...
...Kapı çalar ve Jungkook kapıya bakar.
"Hoş geldin Minho. Bu kim?"
"Bu Sara. Benim yeni komşum. Bize katılabileceğini söyledim. Bu akşam oda bizimle yani"
...Evin oturma odasına geçerler.
İçeridekiler: jungkook, jimin, seokjin, j-hope, minho, eunchae, ryujin ve sara.
Hepsi Sara ile tanışır ve yakın davranmaya çalışırlar. Fakat Sara pek dost canlısı değildir. Kendi başına sessizce durup sohbeti dinlemekten başka bir şey yapmıyordur.
"Eee böyle duracak mıyız? Hadi bir şeyler yapalım."
"Oyun oynayalım."
"Olur," diyerek ağzından ilk kelimeyi çıkartır Sara.
"Büyülere inanır mısınız?" Der ama sadece jungkook'a bakar. Ona soruyormuş gibi.
"Hayır!" Der jungkook.
"Peki lanete. Lanete inanır mısın?" Derken bu soruyu direkt jungkook'a sorar.
"Hayır!" Der sert bir sesle.
"O zaman az önce telefonuma indirdiğim uygulama ile ruh çağıralım. Ne dersiniz? Sadece bir oyun.."
"Ben varım amaç eğlenmek" ilk onay j-hope'dan gelir.
"Bende" derken diğerleri de kabul eder.
...
Sara çantasından kağıt kalem çıkarır ve ne yapmaları gerektiklerini anlatır. "... tabii birde bazı şeyler yazıp avucumuzun içinde tutucaz"
"Neyler?"
"Dua"
"Bir tür ritüel mi yapıcaz?"
"Bir bakıma."
Hepsi çok fena korkmaya başlar.
"Hadi başlayalım artık." Der jungkook soğukkanlılığını koruyarak.
Sara, çantasından son olarak mumları ve kokuları çıkarır. Mumları üçgen biçiminde masaya koyar ve yakar sonra etrafa kokuları da sıkar ve ayağa kalkıp ışıkları kapatır.
Şimdi her yer iğrenç kokmaya başlar ve sadece mumdan gelen ışıklarla etraf görünür.
Sara kokuyu en içine çeker ve dudakları iki yana kıvrılır. Fakat durum diğerleri için aynı değildir.
"Burası iğrenç kokuyor. Buna ne gerek vardı?"
"İnanmak... koku ise duruma adapte olmak için."
"Şimdi başlayalım" der ve üstüne yazılar yazdığı kağıtları sırası ile hepsine bir şeyler okuyarak verir.
Hepsi onun ucube olduğunu düşünür. Onu buraya getiren minho bile. Fakat nedensizce hiçbiri bunu dile getiremez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Curse | Taekook
FanfictionJungkook ve arkadaşlarının tek amacı birlikte bir gece geçirip eğlenmektir. Fakat aralarına yeni katılan Minho'nun komşusu Sara, onlarla lanetli bir oyun oynamayı teklif eder ve gece boyunca yaşanan her şey değişir. "Sırada ki cümleleri okumaya ne d...