1.bolum

69 4 0
                                    

Bazen hayata bakis acin degissin istersin ya bende o durumdayim her seye ne kadar negatif baktigimi bilemezsiniz bazen sadece islerde hayir ararken gene bir sey aklima geliyor ve kafamda tereddutler olusuyor terreddutleri her ne kadar sevmesemde...

Neyse..

Ben gamze 18 yasima yeni bastim kazandigim universite izmir universitesi ama babamin kesin kararlari saolsun ben gidemiyorum iste neymis efendim ille tip okucakmisim tip fakultesi olcakmis ... doktor babanin doktor kizi seneye tekrar sinava gircekmisim falan
Neden hala anlamiyorki bu benim secimim benim hayatim ...

Ben ortalama 3 ay once arkadasimla ciktigim yeni evimizde yasiyorum babamin ve onun baskilarindan kurtulmak amacli arkadasim cok seker bi kiz ismi ezgi onla beraberiz hep yedimiz ictimiz ayri gecmez hic. ezginin de daha 8 yasindayken annesi ve babasi bi trafik kazasinda olmus ezgi anneannesi ile kaliodu anneanneside 8 ay once vefat etti kendisi kanser hastasi rahmetli cok sigara icermis bu yasina ragmen ezgi yanliz kalmamak icin benle yasiyor ezgi de bende suana izmirde oturuoruz ve ikimizde kazandimiz yere baslicaz babamin karsi cikmalarina ragmen ezgide izmir universitesini kazandi ve hedefi mimar olmak bende doktor olmak istoyorum ama ille tip fakultesinde okucam die bisi yok..

Okullarin acilmasina son 1 gun ve bu gun icinde ezgiyle alisverise gidicez once bi spa merkezine ardindan mağza mağza gezcez. Biz de boyleyiz iste aslinda ezgi de varlikli bir kiz ailesinin tek mirascisi oldugu icin.

Zirrr zirrr kes medin bi gunde sesini be alarm isyan die gunluk bagirisimi yaptiktan sonra banyoya gidip elimi yuzumu yikadim hizlice ustume bir tisort altimada kot pantolon giydikten sonra hafif dalgali kahverengi saclarima sekillendirdim gozume eyeleynir cektikten sonra hafif bi seftali tonunda allik surdum hazirdim deri siyah sirt cantami sirtima takip asagi indim ve ezginin hazirladigi harika kahvaltidan atistirdim bulasiklari makineye yerlestirip okula gittik ve tabikide arbam vardi sacmalama sjsjdbd beyaz mini cupur uma (yazilisini bilmedigim icin pkundugu gibi yazdim)yerlestim emniyet kemerinide bagladiktan sonra bi hiz okula surmeye basladim ve tabikide muzik actim ve radyoda sans eseri gulsen bangir bangir caliyodu ezgiyle sarkiya eslik ederek okula geldik.

Tabikide okula cok havali bi giris yaptik ne sandiniz gulum yanii (yazariniz tam bi krocuk)ilk once arabanin kapisini sert kapatisimla onde grubun ilgisini cektim ve sonra arkadakilerin cool bir tavirla mudurun odasina gittim ve sinifimin yerini ogrendim ezgiylee ayni sinifta deildik ama neyse...

Sinifa hizlica girip arkadaki bos siraya attim kendimi hizlica yayildim ve sirayi tapulu malim ilan ettim

Ardindan bi okuzcugun bana kay demesiyle buyu bozuldu what gulum bakislarimi ona gonderirken tekrar kay dedi bos sira kalmamis ve tek sen tek pturuosun dedi etrafa sole bi bakindiktan sonra kaydim kahretsinki kaydimm

Ardindan ben batu,batu reyhan
dedi zaten hemen bende tmm dedim cool lumu koruyarak ismini solemicekmisn dedi bende yoo oyle bi niyetim yoktu ama cok israr ettin madem ben gamze ,gamze ünal

Gamze kizimm gamze uyan yawrum ilk gunden uyunmaz diyen matematik hocasinin sesiyle uyandim .
Abi takot atyim gamze yani uyanmadin ya
Dogru duydunuz batu bana uyurken tokat atmis yanii simdi ben onu napiyim tabiki o onu uzun sacindan tutup cekistirmeye vasladim batu bi yandan cigrinio bi andanda sacini kurtarmaya calisiodu ama tabiki basarisizdi enson ogretmen sayesindr elimden kurtuldu pic ama ben ona daha yapacaklarimi biliorum gamze ünal a uyurken tokat atmak neymis ona gostericem

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

OZGURLUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin