Lütfen

323 46 236
                                    

BU FİC LEVANTER ŞARKISININ SÖZLERİNDEN ESİNLENEREK YAZILMIŞTIR!

FİC BOYUNCA SADECE KENDİNİZİ SERBEST BIRAKMANIZI VE KENDİNİZİ BU DÜNYADA Kİ GERÇEKLİKER İLE YÜZLEŞTİRMENİZİ İSTİYORUM

Ayrıca bu bölüm yazar anlatımı şeklinde ilerleyecektir diğer bölümlerde olayları üyelerin gözünden göreceğiz. Her geçişten sonra hangi üyenin yaşadıkları olduğunu belirteceğim merak etmeyin kafanız karışmayacak.

İYİ OKUMALAR :)

•••
"AYAKLARIMIN GÖTÜRDÜĞÜ YERE YÜRÜYORUM..."
~LEVANTER
•••

CHRİSTOPHER BANGCHAN
(YAZAR ANLATIMI)

Genç çocuk elinde ki çiçek buketi ve yüzünde ki o güzel gülümsemesi ile ilerliyordu birazdan açılacağı güzel çocuğun yanına.

Ona bu zamana kadar kendinden çok değer vermiş ve ne olursa olsun yanında olmuştu.

Aslında uzun zamandır tanışıyordu bu ikili araları oldukça iyiydi ya da genç öyle sanıyordu çünkü birazdan olacakları o bile tahmin etmiyordu...

Elindeki çiçek buketiyle birlikte sonunda görüş alanına giren çocuk ile derin bir nefes aldı.

"Ya şimdi ya da hiç"

Üstünü başını sonkez kontrol ettikten sonra diğerinin yanına ilerledi. Artık geri dönüş yoktu.

"Chan? Beni alelacele neden çağırdın bir sorun mu var?"

"Hayır, bir sorun yok ama sana söylemem gereken önemli bir şey var..."

Gencin kalbi hızla atmaya başlarken kelimeleri neredeyse bir araya getiremiyordu bile.

"Evet? Dinliyorum"

"Ben..."

"Sen?"

"..."

"Evet Chan, sen?"

Genç derin bir nefes alıp arkasında sakladığı çiçekleri önünde duran güzel çocuğa uzattı.

"Ben senden hoşlanıyorum... hemde çok uzun zamandır. Seninle olduğum zaman kendimi çok mutlu ve farklı hissettim ben... seni çok sevdim kendimden bile çok. Şimdi ise duygularımı senin de öğrenmenin zamanı geldi. Benimle çı-"

Sözleri yüzüne yediği sert yumruk ile yarım kalırken elindeki buket ise yere düşmüştü.

"SEN ŞAKA MI YAPIYORSUN AMINA KOYAYIM! NE DEMEK SENDEN HOŞLANIYORUM!?"

"Ben..."

"APTAL HERİF! SENCE BEN SENİN GİBİ UCUBE MİYİM HA? SENİNLE SADECE ÇIKARLARIM İÇİN TAKILIYORDUM Kİ SEN BUNU HİÇ FARK ETMEMİŞSİN BİLE!?"

Gencin duyduğu sözler kalbin de bir bir yaralar açarken diğeri zehirli sözlerine devam etmişti.

"Kendinden çok değer vermiş hah! Sen sadece çok saftın Chan çok saftın. Şimdi siktir git gözümün önünden bir daha da karşıma çıkma!"

LEVANTER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin