Arkadaşlar bu bölümde 18+ olacaktır. Olduğu yeri bildireceğim.
Kaan'dan
Süsen ve ben mutlu bir çift olacaktık. Kimsenin bizi bulamayacağı bir yer de o ve ben. Süseni kimsenin bilmediği gizli mekanıma getirdim. Tokattın etkisi ile uyuyordu hala. Onu kucağıma alıp eve götürdüm. Yatağa yatırdım. Alnından öpüp dışarıya çıkıp kapıyı kilitledim.
15 dakika sonra
Süsenden
Uyandığımda başımda şiddetli bir ağrı vardı. Neredeydim ben ya? Buraya nasıl gelmiştim. Nasıl bir işin içine düşmüştüm ben. Benden ne istiyorlardı. Yataktan kalkıp kapıya yaklaştım. Allah kahır etsin kilitliydi. Açamayacağımı anlayıp koltukta oturup beni kaçıran adamı beklemeye başladım. Belki bu Ömer'in bir oyunuydu. O yaptırmış ola bilirmiyidi gerçekten. Yok Ömer bu kadarda manyak değildi. Kapının kilitti açılmağa başlayınca koltuktan kalktım.
- Kimsin sen
- Benim karım uyanmış mı ?
- Ne karısı be ne saçmalıyorsun sen
- Sen az sonra yaşayacağımız şeyden sonra karım olacaksın!
- Ölürüm de senin gibi birinin karısı olmam
- Çok güzel olacaksın.
- Hayır olmayacağım.
- Çok zorlama istersen kendini.
Bana yaklaşmağa başladı. Bense geri geri gidiyordum. Sonunda sırtım duvarla buluşunca
- Daha ne kadar kaça bileceksin benden
dedi. Boynumu öpmeğe başladı. Belimi çok sıkı tutmuştu. Oynatamıyordum.
- BIRAK BENİ ŞEREFSİZ
- Naz yapma çok eğleneceğiz
18+ 👇
Kaan Süsenin üstündeki t- şortunu çıkarttı. Süsen onun karşısında yarı-çıplak duruyordu.
- Yapma ne olursun.
Kaan Süsenin boynuna tekrar yaklaşıp koklar ve boynunu emmeğe başlar.
- Ne olursun
Süsenin her yalvarışında Kaan daha sert emer ve daha çok kendine bastırır elleri bacaklarını talan ediyordur ve kalçasını avuçluyordu.
- AHH LÜT-FEN
Kaan var gücüyle erkekliğini Süsenin kadınlığına bastırır.
- YAP-(bir daha bastırır)MA AHHH ACITTIYOR HAYVAN HERİF
Kaan boynunu emerken bunu demesiyle daha dellenir.
- Demek hayvan karıcım.
Göğüslerini eline alıp tüm gücüyle sıkar.
- AHHHHHHHHHHHHHHHH
Süseni yatağa atar üstündeki pantolonunu çıkarır. Süsen ağlıyor ve çok utanıyordu. Şuan birini karşısında çıplak olduğu için utanıyor birisinin ona zorla sahip olmağa çalıştığı için ise ağlıyordu.
- Bak ne olursun lütfen yapma
Kaan göğüslerine vurup yatağa itip üstüne çıkar boxerindeki erkekliği kadınlığını ezdiği için Süsen inler
- OFFFF AHH. ÇOK ACIYOR YAPMA
- Ben daha seni sikmedim bile. Şimdi böyleysen siktiğimde evi başıma yıkarsın.
- Yalvarıyorum sana bana sahip olma. Bırak beni gideyim
- Seni bırakmam ben karıcım
Göğüslerine eğilip emer ağzına alıp emer.
- AHHHHHHHHH BIRAK YALVARIYORUM SANA
Tekrar boynuna iner emer ellerini kadınlığına sürtüyor.
- YETER DAYANAMIYORUM
- Bir dakika sus yoksa ben susturacağım.
Dudaklarına sertçe yapışıp üst dudağını emer Süsen itmeğe çalışır alt dudağını ısırınca Kaan'ın ağzının içine inler.
- UFFF
- KARŞILIK VER
- VERMİYORUM BEN SENİ İSTEMİYORUM. HEM ONLARIN SAHİBİ VAR YOKSA ÇOKTAN VERMİŞTİM.
- LAN SÜSEN ELİMDE KALACAKSIN. SENİN KADINLIĞINA KADAR HR BİR ZERREN BANA AİT. SEN BİRİYLE YATTIN MI SORUMA CEVAP VER
- YATTIM (KAANI ÜSTÜNDEN İTER) HEMDE KENDİ İSTEĞİMLE YATTIM. HEM O BENİ SENİN GİBİ ZORLAMIYODU. SENİN GİBİ HAYVAN DEİLDİ ANLAYACAĞIN.
- BU SAATTEN SONRA HER GECE BENİMLE YATACAKSIN! HER SEFERİNDE BANA KARŞILIK VERECEKSİN!
Deyip geri yatağa iter üstüne eğilip bir daha dudağına yapışır. Süsen karşılık verir çünkü korkar. Kaan daha hızlanır. Süsen inler. Kaan üsten kalkıp boxerini çıkarır. Süsen asla bakmaz. Kaan aşağılara iner. Süsen Kaan'ın niyetini anlar.
- Yapma bunu bana lütfen
- SUS(erkekliğini eline alır ve yavaş yavaş kadınlığa sokmağa başlar)
- AHHHHHHHHHHH YAP - MA ÇOK ACIYORRRRRRRRRRR. DOKUNMA BANA. DOKUNMAAAAAAAA.
en son tam içine sokar Süsen Kaanın içinde olduğunu anlar.
- HAYIIRRRRRRRR! ALLAH BELANI VERSİN SENİN. ÇIKAT ARTIK ŞUNU. YETERRRRRRRRRRRR.
Kaan erkekliğini tamamıyla çıkarır bu sefer Süsenin amina eğilip emer.
- NE YAPIYORSUN SEN! ÇEK DUDAĞINI KADINLIĞIMDAN!
Kaan Süsenin amina elini sokar.
- YETER! ELİNİ AMIMDAN ÇEK ŞEREFSİZZZZZZZZ
Elini alıp süreli amina sokar çıkarır öbür eliyle göğüslerini bir daha sıkar.
- AHHHH YETER(çok şiddetli ağlıyordu) DAYANAMIYORUM ARTIK! BIRAK BENİ!
İkiside boşalır. Kaan Süsenin soluna düşer.
Süsenden
Altımdan bir şeyin aktığını his ettim.
- ALLAH SENİN BELANI VERSİN!
- İstersen devam edeyim.
18 + ☝
Yarım saat sonra
Süsenden
Manyak yanımda uyuyordu. Yataktan kalkıp kendime giyecek bir şey buldum. Soğuk bir duş aldım. Üstümü giyinip banyodan çıktım. Kapı kilitliydi. Anahtarı kim bilir nereye koymuştu şerefsiz. Koltuğa uzanıp uyumağa başladım.
Bölüm nasıldı?
Sizce Süsen nasıl kurtulacak?
Leyla ve Ömer arasında bir şey olacak mı?
Bir bölümün daha sonuna geldik bölüm hakkındaki düşünceleriz neler? Yorumlarda yazmağı unutmayın. Oy vermeği ve yorum yapmağı unutmayın. Yeni bölümde görüşmek üzere. Hatalarım için özür dilerim.