7. Ama seven kavuşamaz

48 7 0
                                    

Alex tamam , dedi ve saate baktığımda kalkıp yavaşça hazırlandım . Evden çıkıp restorana doğru yol aldım.
.
.
Restorana geldiğimde saat 8.35'di erken olduğu için kahvaltı yapmaya karar verdim . Sadece patron gelmişti müşteri bile yoktu o yüzden kahvaltı yapmak için bişiler hazırladım . Yerken didem ile tunç gülerek içeri girdiler . "Afiyet olsun" Viyan dediler . Gülümseyerek, başta bu gülümsemelerine anlam veremesemde sonradan aralarında birşey olduğunu anladım.  " Gelin beraber olsun " dedim , teşekkürler canım biz kahvaltı az önce birlikte yapıp geldik . Tamam dedim . Kahvaltıyı bitirip işe başlayalım, dedim.
Saat 11.34 geçiyordu ama hala kimse yoktu. Burak abi gelip kimse yok mu arkadaşlar dedi , hayır daha kimse gelmedi dedik üzülerek, kimse gelmeyince oturduk müşterilerinin  gelmesini bekledik.
.
.
.
Biraz geçtikten sonra kapıdan içeri giren Alex oldu . Bende geliceğini unuttuğum için aklıma sonradan geldi .  Ve Alex" Viyan" dedi . Bir masaya oturdu. Bende kimse yani müşteri olarak kimsenin gelmediğini bildiğim için Alex'in yanına gittim .

-selam Alex "hoşgeldin" dedim .

Hoşbulduk Viyan nasılsın, gel otur dedi .

Tamam Alex seni dinliyorum sana birşey söylemek istiyorum demiştin.
Masaya oturduğum da birşey içer misin diye sordu ? Kendi çalıştığım mekânda böyle sormasına bir anlam veremiyorken,  teşekkür ederim ama gerek yok, dedikten sonra Alex kendine bir kahve istemişti. Evet dedim" Alex ".
Viyan biliyorsun seninle ilk tanışmamız hiç iyi değildi. Evet "biliyorum". Zaten ondan sonra yani o olaydan sonra sık sık buraya geliyorum . Farkında mısın, hayır hiç fark etmedim, işte buraya gelme sebebim başka bir sebepten dolayı dedi . Pür dikkat Alex'i dinliyordum.

-sebebi ne Alex ?
-"senden hoşlanmaya başladım".dedi (l love you Viyan )
- sustum .

- içimden ne kadar bende senden "hoşlanıyorum "demek istesem  diyebilicek cesaretim yoktu .

-ben sustum o sustu . Galip gelebilicekmiydi sevdamız.

- uzun bir süre sessizleştik.
Alex ise birşey söylemiyecek misin ?dedi.

- benle sen olamayız ki belki bilmezsin ama bizim doğu taraflarında aile , ve çevresi hoş karşılamaz hatta hoş karşılamayı bırak kötü şeyler olabilir . Ama sevenler kavuşamaz.

Nasıl yani kötü şeyler biraz açık konuşur musun ?

Yani biz birbirimizi sevsek de kavuşamayız anlıyor musun. Bizim sevdamız galip gelebilir mi ki ? Dedim ağlayarak . Ve masadan kalkıp mutfağa koştum.
Bunu kendime bile yediremiyordum ki Alex' ten hoşlanmaya başladığımın .
Mutfağa geldiğimde öyle çok ağladım gözlerim ağrıyordu artık . Arkamdan Didem, tunç geldi . İyi misin? ne oldu? neden ağlıyorsun? Dediler ben onlara cevap bile vermeden ağlıyordum.

Biraz geçtikten sonra Didem 'e söyledim gidip bakar mısın Alex orda oturuyor mu ? Didem" evet " dedi

Sakinleşmeye çalıştım ve bugün bulaşıkları ben yıkayacam siz diğer yerlerle ilgilenin dedim . Didem anlayışla "tamam "dedi.

Farkında değildim bulaşıkları o kadar çoktu ki yıkaya yıkaya 2 saat geçmişti.

Bu sefer yanıma gelen tunç du , Viyan "nasılsın" iyiyim dedim yüzümü asarak.
Sen ne kadar iyiyim desende gözlerin yalan söyleyemiyor arkadaşım , hissediyorum zaten iyi değilsin, anlatmak ister misin . Yok böyle iyiyim sağol dedim . Rica etsem bakar mısın Alex hala orda mi diye . Tunç gidip bakıp geldi . Evet oradaydı, ama az önce bana seni sordu iyimisin diye bende biraz iyi dedim . Seni üzmek gibi bir niyeti olmadığını söyledi, kırmak istemedim dedi .

Ben bunu duyduğumda sanki üstüme büyük bir ağırlık çökmüş gibi hissettim.

.
.
.
.
.
.
Biraz zaman geçtikten sonra sonradan gelen müşteriler bile bitmişti kimse yoktu . Bugün erkenden dinlenmek için gidebilir miyim diye Burak abi nin yanına gittim .

- kimse yok Burak abi ben bugün biraz erken çıkabilir miyim. Dedim

-tamam sen çık sorun yok dedi .

- teşekkür edip çantamı aldım ve yola koyuldum . Eve gider gitmez hiç birşey yemeden odama çekildim. Biraz dinlendikten sonra 2 saat geçmişti. Kalktım annemi kontrol etmek için odasına gittim . Babam anneme sarılmış bir şekilde uyuyorlar dı . Uyanmasınlar diye odadan çıktım.  Atıştırmalık için birşeyler çıkardım. Bir kaç birşey yedikten sonra odama gidecekken kapı çaldı .
.
.
.
.
.
.
.
Evet canım okuyucularım bu bölümü de burda sonlandırdım . Umarım beğenirsiniz, oylamayı yorum yapmayı unutmayın lütfen sizleri çok seviyorum hep iyi kalın" hoşçakalın kitapla kalın".

AŞKIMIN AYAK İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin