1. rész :Apám eladott egy alfának

27 2 2
                                    

Nos hol is kezdjem eszt .
Na jó kezdjü az elején.A nevem Márk Cooper a kékhold falkavezérének 3. fia ja és igaz omega . Én vagyok az egyetlen omega a családban .Ezel meg szégyenitve öket (apám szerint) .Miota ki derült hogy omega vagyok apám csak engem hibásztat hogy anyám elhagyta és hogy minden az én hibám . Van ojan nap hogy még az ételt is eltilt ja tölem szerencsére Lili ad minden nap. Ez a
nap kivétel oda engedet az asztalhoz maguk közé és ball joslo mosolyal az arcán nézet rám .Kai a bátyám le se szart mikor kérdeztem töle hogy van .
Ja igen ő apám kedvenc gyereke .
Amugy mért néz apám mosolyogva rám? Ez feletéb fura és ijesztö!
-Márk be mutatok neked valakit és ha szemtelen leszel megint. Csúnya lesz a büntetésed! Gyere az íródámba most!
Használja alfa hangját hogy be hodoljak neki . Utálom mikor eszt csinálja mert ez le gyengit.De nincs választásom .
-Rendben
Be mentük és elkapot valami furcsa érzés .Hirtelen valami kelemetlen szagot éreztem.És meglátam egy alfát és nem is akárkit it ált velem szemben az a pszhiopata Krisztof.Ja igen ő megőlte a saját apját hogy falka vezér lehesen és egy csomo omegát is mert egyik se birta ki elégiteni .De ez csak pletyka nem mind ha elkiném .Csak egy gusztustalan alfa aki meg akar szerezni fuj.
-Jó napot a nevem Cooper Márk.
Most mért néz rám ugy mintha megakarna enni? Gusztustalan hogy igy néz rám.
-Szia aszt hiszem ismersz de ha nem be mutatkozok az én nevem Krisztof és most már a tulajdonom vagy !
Ha ? Mi mi a fasz? Hogy lehetnék a tulajdona.
-Miröl beszélsz te átkozot!
Mi a geciröl beszél ez a fasz fej.
-Á még apád nem monta! El adot nekem drágám és most már az enyém vagy !
Ki tágultak a szemeim anyira meg döbentem a saját apám el adot enek a fasznak.
-Apa miröl beszél?
-Ez valami rosz tréfa vagy mi a geci !
-Oh elfelejtetem emliteni hogy elatalak .
Ne féj jo kezegbe vagy ő majd ki neveli belöled a szemtelenséget !
-Te átkozot vénember képesvoltál a saját fiad eledni!
El kiabál magam de nm bánom . Apám erre pofon vágot és rám parancolt Kaidenel
- Kussolj te taknyos asz csinálok veled amit akarok!
Ezel elkapta a hajam és a föld höz szoritot le vete a nadrág sziját és aval vágot a hátam ra nagyon éget és vérzet a hátam de nm bántam meg amit montam.
-Ne bántsd aszt ami az enyém !
Használta krisztof az alfa hangját és apám meg rezent .
-Gyáva
Szoltam apámnak .Ojan fejel nézet mintha meg akarna ölni én meg csak vigyoroktam. Ez kurva jol eset .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 23 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Döntsd el mit akarsz !Where stories live. Discover now