9️⃣

697 68 43
                                    

Jennie's pov

Dün öğle yemeğinde Lisa'yı terslemiştim ama hak etmişti. Çünkü kendisini masum gösterip, beni suçlu çıkarmaya çalışmıştı...

(Çiftimiz biraz şey...)

Tavrımda kararlıyım. Aramızda samimiyet gerektiren herhangi bir durum yok. Sonuçta bambaşka hayatları olan iki kişiyiz ve yaptığımız hatalar sonucunda, içinden çıkılmaz bir yola girdik. Onun için gerektiği zaman iletişime geçecek kadar konuşsak yeterli. Çünkü ben onun hayatını merak etmiyorum, mümkünse o da benimkini etmesin...

(Jennie bayağı gıcık aw)

Mesai bitiminde Jisoo'yla otobüs beklerken, telefonuma gelen mesajla dikkatim dağıldı:

*Lalisa Manoban
Saat 7'de kapının önündeyim, ona göre hazır ol.*

Emrin olur paşam (!)

Göz devirdim ve telefonu geri cebime koydum...

~

Hazır olduğumda, Jisoo'ya kendimi onaylattım ve ayakkabılarımı giyerken Lisa'ya mesaj attım.

Kapıya çıktığım sırada ise, çoktan arabada beni beklediğini gördüm. Bu sefer şoförü yoktu...

Arabaya bindiğimde selam verdim, o da karşılık verdiğinde uzunca baştan aşağı bedenimi süzdü. Fırsattan istifade ben de onu süzdüm.

J: Nasıl olmuşum, tanışma yemeği için yani ?

L: Gayet güzelsin...

İltifatı karşısında nedensizce çekindim...

Bakışlarımı kaçırarak cevap verdim:

J: Teşekkür ederim, sen de çok güzelsin...

L: Teşekkür ederim.

Yolculuğun tamamını sessiz bir şekilde geçirdik...

Büyük malikaneden içeri girerken, arabayı park etmesi için görevliye anahtarını teslim ettikten sonra, koluna girmem için dirseğini kaldırdı:

L: Birbirimizden ne kadar haz etmesek de, senden bu gece için bir ricam olacak...

Koluna girerek yüzüne baktım. Yorgun bir şekilde iç çekti:

L: Anne ve babamı inandırmak için sık sık gülümseyip, birkaç tane sevgi cümlesi kurar mısın ? Ben de sana aynı şekilde davranacağım ve arada temas edeceğim. Merak etme, rahatsızlık verecek kadar olmayacak. Elini tutacağım, sırtını okşayacağım falan. Sadece ufak tefek dokunuşlar işte...

Son cümleyi kurarken omuz silkmişti. Haklıydı, ailesine karşı ilk intiba çok önemliydi...

Onaylar bir şekilde başımı salladım. Kısaca tebessüm etti:

L: Teşekkürler...

Bugün fazla resmiydi...

(Dün kızı itin götüne soktuğun için olabilir mi ?)

Evin kapısına ilerlerken duraksadı:

L: Bir saniye...

Diyerek cebinden bir kutu çıkardı:

L: Aileme senden içeri evlilik teklifi edeceğimi söylemiştim. Unutursam şüphelenebilirler...

Kutuyu açtığında, yüzüğün üstündeki taşı görür görmez neye uğradığımı şaşırdım. Neredeyse kafam kadardı !

Görgüsüzlük etmemek adına, şaşkınlığımı gizleyerek elimi uzattım, o da nazikçe kavrayıp yüzüğü parmağıma taktı. Ardından kendi kendine gülerek:

Womanizer +18 (Jenlisa G!P) ✓tamamlandı✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin