T (Theodore):Onunla Evlenme.
N (Nora):Ne?
T:Onunla Evlenme
N:Neden?
T:Nedenini biliyorsun.
N:Hayır.
T:Evet
N:Hayatım boyunca her konuda Dixie'den sonra oldum.Ona sahip olamadığın için razı olduğun kişi olmayacağım!
Tüm hayatımı seni severek geçirdim, bana hiç bir zaman değer vermedin sadece veriyormuş gibi davrandın.6 Yıl Önce ~Nora Acı Gerçekleri Görüyor~ (Nora'nın Ağzından)
Annem, babam, ben mutlu bir hayat yaşıyorduk, aile bağlarımız çok güçlüydü ya da ben öyle sanıyordum.
Annem öldü.
Bir sabah kalktım, bekledim bekledim ve bekledim... Ama kimse yoktu,babam bir arkadaşı ile buluşacağını söylemişti ve sabah erkenden buluşmaya gitmişti.
Karnım acıkmıştı ve kahvaltı etmek için annemi bekliyordum ama gelmiyordu.
Saat 10.00
Saat 10.30
Saat 11.00Ortada kimse yoktu ve annemin de uyanmak için geç kaldığınd kurduğu alarm çalmaya başladı.
Annem kalkmadı normalde bu alarmın sesini duyduğu an kalkardı.Bir terslik olduğunu anlamıştım
Annem ve babamın odasının önüne gittim, kapıya tıklattım,annem cevap vermiyordu.En sonunda kapının kolunu yavaşca indirdim ve kenardan baktım.
Annem yerde yatıyordu.
Kapıdan içeri hızlıca girdim ve anneme baktım,gözleri açıktı,tavana bakıyordu.
Ağlıyordum.
Babamı aradım, babam ve araştırma ekibi eve gelmişti.
Babam beni kucağına aldı ve ikimiz odanın dışına çıktık ama babamın yanında tanımadığım bir kadın vardı.Siyah parlak saçları, siyaha yakın gözleri ve kırmızı dudakları ile güzel bir kadındı ancak tabii ki annem kadar güzel değildi annemin yeşil mavi karışımı gözleri,koyu kumral,dalgalı gür saçları vardı.Bu kadın annemin yanında bir hiçti.
~Nora babası ve yeni karısının evinde~
Aradan aylar geçti, o kadın ve babam evlenince anladım.
Babam annemi aldatmıştı.
Gerçekleri bildiğim halde söyleyemiyordum,11 yaşındaydım ve korkuyordum.Artık beni koruyacak bir annem yoktu.
Kadının yani Dixie'nin benden bir yaş büyük bir kızı vardı.
Anlaşamıyorduk yani o benimle anlaşmak istemiyordu.
Babamla aram artık pek iyi değildi.
Baba;Koruyup kollayan,her koşulda seven,destek olan,başına birşey geldiğinde arkamda dağ gibi babam var o halleder dediğin kişidir.
Ben mi? Bir babaya sahibim ama saydıklarımın hiç birine değilim.
Darcy yeni Hogwarts yılı için heyecanlıyıdı,ben de.
Bu yıl ilk yılım olacaktı.
Okulun açılmasına bir hafta kala bir akşam hep beraber oturuyorduk babam ve Dixie çay eşliğinde sohbet ediyor Dixie ise onlara eşlik ediyordu.
Darcy'nin şu sıralar ağzından düşürmediği biri vardı Theodore Nott.
Kesin o çocuğa aşıktı.
Çocuk ile çok yakın olduklarından falan bahsedip duruyordu.
Sürekli "Theo'da böyle... ya da Theo'da şöyle..." diyordu.Sonunda Hogwarts'ın açıldığı gün gelmişti,babam bir slytherin annem ise bir rawenclaw'du.
Umarım rawenclaw yada hufflepuff'a seçilirdim.
Aslında Hufflepuff'a seçilme imkanım vardı,anneannem ve tüm ailesi hufflepuff'ta ama annem ve dedem Rawenclaw'daymış.
Trene bindik Darcy hemen Theo'nun yanın gitti ben ise oturacak yer arıyordum.
Sonunda bir çocuğun yanının boş olduğunu farkettim.
N:Merhaba oturabilir miyim?
Çocuk bana baktı ve "Tabii ki" dedi.
N:Eee tanışalım mı?
Çocuk:Tabii,ben Neville,Neville Longbattom. 2. Sınıflardan.
N: Tanıştığımıza memnun oldum Longbattom bende 1.sınıflardan Nora yani Nora Turner.
NL:Hangi binaya seçilmeyi istiyorsun?
N:Aslında ben Hufflepuff istiyorum ama bir yanımda Rawenclaw diyor.
NL: Slytherin ya da Gryffindor?
N: Gryffindor belki ama Slytherin olmaz.
Üvey ablam orada ve benden nefret ediyor.NL:Üvey ablan mı var?
N:Evet,Darcy Brown.
NL:Darcy Brown mı? Geçen sene yanındaki çocuk ile bana her türlü işkenceyi yapan kız mı?
N: Aynen o ama korma ben onlar gibi değilim,hatta bence sen benim ilk arkadaşım olmalısın Neville.
NL:Sen istiyorsan olurum.
N:Her zaman.
Neville ile sohbet ederek tren yolculuğunu sürdürdük.
Daha sonra biz sohbet ederken oturduğumuz bölümün camını biri tıklattı.
Kafamı o tarafa çevirdim ve Darcy ile yanında bir oğlan gördüm.
Bölmenin kapısını açtı.
D:Gelir gelmez bulmuşsun dengini.
Yanındaki çocuk ile pis pis bize sırıtıyorlardı.
N:Bizi rahat bırak.
D:Gitmezsem ne yapacaksın?
N:Darcy bizi rahat bırak diyorum.
En sonunda Darcy'yi ittirdim ve kapıyı kapattım.
NL: Gerçekten birbirinizden nefret ediyorsunuz sanırım.
°°°°°°°°°°°
Hogwarts'a geldik birinci sınıflar kayık ile gitti ve kocaman bir kapının önünde sıra olduk.
Profesör bize çeşitli bilgilendirmeler yaptıktan sonra içeri aldı.
Sıra bana geldi ve taburenin üstüne oturdum.
Seçmen Şapka iki bina arasında kalmıştı.
N:Lütfen Hufflepuff,lütfen.
SS:Seni yerleştireceğim binayı çok iyi biliyorum.
SS:GRYFFİNDOR!
nE.
Şaşırmıştım Gryffindor kötü bir bina değildi ama ailemizde hiç Gryffindor yoktu.
Gryffindor masasından alkış sesleri geliyordu.
Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim ama galiba benim için doğru olan buydu ve mutlu olmalıydım.
Büyük bir ziyafetin ardından yatakhanelere dağıldık ama benim yatakhanemde kimse yoktu,yalnızdım.
Normalde yatakhaneler 4-5 kişi oluyordu ama bana böylesi denk gelmişti.
Herkes yatakhanelerinde oda arkadaşları ile eğlenirken ben tek başıma oturacaktım.2 YIL SONRA
N:Hermoine bana acilen şu konuyu anlat!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYES DON'T LİE ~ THEODORE NOTT İLE HAYAL ET
FanfictionAblasının en yakın arkadaşı Theodore Nott ile ablası Hogwarts'tan ayrılıp başka bir okula gittikten sonra arasında özle bağlar oluşur.