0.3

51 6 9
                                    

You were dumb and brave enough to love someone you knew you would eventually lose someday.
🌊

.

.

"Evet çocuklar, bir sonraki ders için fotokopi vereceğim denklemlerle ilgili. Herkes yapıp getirsin kontrol edeceğim." dedi matematik öğretmeni elindeki kağıtları düzenlerken.

"Sınıf başkanınız kimdi?" dedi etrafa bakınıp. Saçları balık sırtı örülü bir kız elini kaldırdı.

"Asena kızım gel dağıt şunları." Kız ayağı kalktı ve kağıtları öğretmenin masasından alıp teker teker dağıtmaya başladı.

"Bugün gelmeyen kim var?" dedi öğretmen sınıf defterini açarken.

"Uzay gelmedi hocam." dedi öğrencilerden biri.

"O niye gelmiyor kaç gündür?" diye sordu öğretmen Uzay'ın öğrenci numarasını yazarken.

"Bilmiyoruz hocam."

"Hocam hastaneye yatmış diyorlar."

"Fotokopisini verebilecek olan var mı aranızda?" dedi kadın sınıfa bakarak. Sırasına uzanmış olan sarışın saçlı çocuk doğruldu ve,

"Ben veririm hocam." dedi. Öğretmen onun tarafına baktı.

"Asena Deniz'e iki tane ver." Kız başıyla onayladı ve arkadaşına bir tane daha fotokopi verdi.

Örgülü kız fotokopileri dağıttıktan sonra yerine geçti.

"Toplanabilirsiniz." Öğrencilerin hepsi bir anda ayaklanıp toplanmaya başladı. Deniz iç çekerek ayağa kalktı ve kitaplarını çantasına koymaya başladı. O sırada Asena yanına yaklaştı. Sıranın üstüne siyah bir mont koyup,

"Al montunu getirdim."

"Sağ ol Sena."

Zil çaldıktan sonra bütün öğrenciler koştura koştura sınıflardan çıkmaya başladı. Asena ve Deniz de birlikte sınıftan çıkıp yürümeye başladılar.

"Uzay'a nasıl vereceksin fotokopiyi? Vaktimiz var mı? Koç kızmasın geç kaldık diye." diye sordu Asena.

"Antrenmandan sonra vereceğim be kızım, sakin ol."

"O nasıl yapacaksın afedersin, gece saat on ikiye kadar hastanedesin?"

"Tamam Uzay da orada." Bu dediğiyle kızın kaşları havalandı.

"Nasıl yani?" dedi şaşkınlıkla.

"Bildiğin, Uzay hastanede."

"Gerçekten de hastanede miymiş?"

"Evet, babamın hastasıymış. Babam Uzay çok yalnız kaldığı için onunla vakit geçirmemi söyledi. Ben de iki üç gündür birkaç saatliğine yanına gidiyorum. Kafa dengi çocuk."

"Senin baban kardiyolog değil mi Deniz?"

"Evet? Nereden çıktı bir anda?" Asena durdu, o durunca Deniz durdu.

"Kardiyoloji bölümü kalple ilgili hastalıklara bakıyor, çocuğun kalbiyle ilgili bir hastalığı var büyük ihtimal." dedi Asena küçük bir endişeyle.

Deniz duyduklarıyla kaşlarını kaldırdı. 

Tamam, Uzay'ın bir rahatsızlığı olduğunun farkındaydı. Ama böyle ciddi bir şey olabileceği aklına gelmemişti.

Akvaryum / BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin