Dla tych co nie wiedzą, jest to kontynuacja shota, który piszę. Jeśli nie czytałxś, to tutaj masz okazję:
Wyszedłem z biura słysząc powiadomienie. Wsiadłem do auta i pojechałem do domu ignorując to.
W domu po wzięciu szybkiego prysznica usiadłem na kanapie i wziąłem telefon do ręki. Ona napisała.
Kathie była gorącą laską, poznaną przez internet.
Wysłała mi swoje nagie zdjęcie w lustrze. Na jej widok stanął mi. Nie zdążyłem nic napisać, bo zadzwoniła na wideo. Odebrałem. W kamerce pokazała się goła dziewczyna siedząca na łóżku.
- Co tam u ciebie? - zapytała a jej ręka wędrowała do cipki. Poczułem że robię się twardszy. Dziewczyna zaśmiała się i zaczęła masować sobie cipkę cicho jęcząc.
- Wsadź tam palec. - wykrztusiłem podniecony. Jedną ręką trzymałem kamerkę, drugą zaś masowałem sobie przez spodnie kutasa.
Posłusznie wykonała polecenie i wkrótce mogłem zobaczyć jak wsuwa sobie palec do cipki jęcząc.
- Jak się spotkamy to tak się wypieprzę że nie będziesz mogła chodzić. - warknąłem ostrzegawczo widząc jak dziewczyna się ociąga.
-Czekam na to.. - wyjęczała. Kurwa! Brzmiała tak seksownie, że ścisnąłem sobie przyjaciela i zacząłem nim machać na wszystkie strony. Jęknąłem.
- Ruszaj tym palcem, do cholery! - warknąłem na nią. Zaczęła nim poruszać i jęczeć. - Dołóż drugi. - warknąłem. Posłusznie to zrobiła. Zdjąłem bokserki i machałem swoim fiutem chcąc poczuć chociaż trochę rozkoszy.
- Wsadź trzeci i czwarty i ruszaj nimi! - wrzasnąłem. Dziewczyna to zrobiła i zaczęła mocno jęczeć pieprząc się. Położyłem telefon na komodzie i zacząłem masować sobie kutasa. Dziewczyna ruchała się palcami a ja patrzyłem na to masując swojego przyjaciela, mocno podniecony.
- Zbliż się. - warknąłem znów. Zbliżyła swoją cipkę do kamery tak że miałem dobry widok na to, co robi. Była mokra, widziałem. Ja też byłem.
- Zaraz się tak wyruchasz... - warknąłem. - Będzie ostro. - uśmiechnąłem się do niej.
- Czekam na to - wysapała znów.
- Włóż sobie dwa wibratory.
Zrobiła to.
- Włącz na maksa.
- Ale...- wyjąkała lekko przestraszona.
- DALEJ! - warknąłem ściskając mocno twardego kutasa.
Włączyła na maksa i widziałem że jej cipa drży. Wygięła się w łuk i doszła, jednak wibratory dalej działały.
Sam też wziąłem wibrator i jeździłem nim po swoim sprzęcie, jęcząc. Dziewczyna co chwilę dochodziła, wiła się, jęczała i piszczała z rozkoszy. Doszedłem na te dźwięki, a z mojego kutasa wylała się sperma.
- Masz iść spać z tym wibratorem. Drugiego możesz wyjąć. - warknąłem jeżdżąc urządzeniem po moim kutasie.
- Mogę go wyłączyć...? - wysapała ciężko. Skinąłem głową.
- Zrobiłaś to o co cię poprosiłem? - zapytałem. Skinęła głową.
Niedawno poprosiłem ją o to, żeby zamontowała w swoim domu kamery, żebym mógł widzieć co robi. Teraz właśnie włączyła je.
- Dobranoc! - sapnęła zmęczona tak dużą ilością organów.
- Dobranoc. - powiedziałem i się rozłączyłem.
Kiedyś, gdy znajdę tę dziewczynę, będzie moją dziwką.Rozdziały będą pojawiały się rzadko, zależy od tego czy znajdę czas.
Pierwszy rozdział postaram się napisać jak najszybciej.
Paa!!
CZYTASZ
~Jesteś moja~
RandomKathie od zawsze znajdowała sobie facetów do jednorazowego seksu przez internet. Jednak żaden nie dorównał niejakiemu Johnowi, który wyrządził jej taką rozkosz, że zapragnęła spotkać się z nim na żywo. Zamieszkają razem i zostaną parą z korzyściam...