Dikkat bu bölüm özel bölümdür ve gerçek kitapla hiçbir alakası yoktur.
Bu bölüm BloodeAngel için yazılmıştır.
Küfür: ilk defa YOK AHAJAA
Smut: yok
Erotik seyler: Var~~~
Saat: 21.13
Yer: Berlin/Almanya
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Almanya'nın bakış açısı.
Hava kış mevsiminde olduğumuzdan dolayı kararmıştı. Ayrıca çok üşüyordum. Hemen eve gidip uyumalıyım.
Telefonumu açıp hava durumuna baktım. Hava -2 dereceydi. Ve bugün 7 Ocak. 7 Ocak her zaman yılın en soğuk gecesi olduğuna göre bu yıl hiç bu kadar üşümeyeceğim!
...
Birden burnuma beyaz bir şeyin düştüğünü gördüm.
Bir..
.Kar tanesi?
Biraz heyecanlandım çünkü bu yılın ilk karı olacaktı.
Ancak şimdi eve gitmeliyim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Timeskip: 1 saat sonra.Saat: 22.13
Yer: Almanya'nın evi/Berlin/Almanya.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Sonunda sıcacık yatağıma girdim.
Huff bugün yorucu bir gündü.
Her gün aynı şeyleri tekrat tekrar yapmam yetmezmiş gibi kağıtlarla uğraştım...sinir bozucu.
Herkesin beni işkolik olarak görmesi ve mesleğimi sevdiğimi düşünmeleri sinir bozucu.
..Acaba hayatımdaki şeyleri değiştirebilir miyim?
Eğer denersem değiştirebilirim.
..ama kötü anlamda-
Herneyse ben neden şimdi bunları düşünüyorum ki. Normalde şimdi uyumam lazım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Timeskip:9 saat sonra.
Saat: 07.13
Yer: Almanya'nın işyeri.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Evet,yine,yine ve yine aynı masadayım. Neden bir ülke olmak bu kadar zor ki?
Sadece diğer ülkelerin gönderdiği kağıtları inceleyip ülkeme katkıda bulunmaya çalışıyorum...ama neden?
Bunun cevabını bende bilmiyorum.
Peki ya,herşeyi değiştirebilsem?..aslında bunu tamda şimdi yapabilirim!
Gözlerim bu harikulade fikirle fal taşı gibi açıldı. Hemen eşyalarımı toplayıp evime aceleyle geri döndüm.
Sonuçta insanlar dururken neden bir ülke çalışsın ki?
Sanırım işimi uzunca bir süre boyunca bırakma zamanı geldi.
İstediğim her şeyi yapacağım!
Sonuçta ben bilimle ilgilenmeyi seviyorum ya! Ne diye o saçma sapan kağıtlarla uğraşayım ki!
Sonunda rüyalarım gerçek oldu.
A-
Bu sırada yerdeki karları fark ettim.
Kar yağdığını nasıl unutabilirdim ki!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Countryhumans x among us(?)
General FictionBu kitapta hem among us hemde countryhumans olacak ne bileyim ship olabilir smut yok (çünkü yazamıyorum)böyle bir kitap işte