HYUNGLARIN YEMEĞİ

140 15 22
                                    

*Hatırlatma*

Minji: bu durumda bile dalga geçiyorsun!

*Hatırlatma bitmiştir*

Taehyung: ne yapayım canım sıkılıyor. Sea teyze ve Mia bugün evde değil, olsalardı kapıyı açarlardı.

Minji: bak ukala'nın arkadaşı olduğun çok belli.

Taehyung: Jeon'a sataşmadan duramıyorsun.

Minji: hak ediyor çünkü.

Taehyung: evet o da çatlak insanlar ile uğraşmayı sevmez.

"Dediğinde tekrar kahkaha atmaya başlamıştı.. Minji duyduğu şey karşısında eline bir yastık daha almış ve Taehyung'un kafasına vurmaya başlamıştı.. Taehyung hem gülüyor hemde kendini savunmaya çalışıyordu.."

Minji: ben çatlak falan değilim!

Taehyung: tamam değilsin ㅋㅋㅋ hadi dur.

"Dediğinde Minji'nin elindeki yastığı çekmek istemişti ama Minji bırakmayınca dengesini kaybetmiş ve Taehyung'un yanına düşmüştü.."

"Yan dönüp bakışları birbirini bulduğu zaman Minji çekinerek hemen yerinde doğrulmuştu.. Taehyung'da yerinde doğrularak ona bakmıştı.."

Taehyung: neyse. Bütün gün bu odada kalacağız galiba.

Minji: evet, öyle görünüyor.
.
.
.
~y/n'den devam~

"Şuan saat 18:57'di.. hava hafif kararmıştı... Meraktan ölmek üzereyim çünkü Taehyung ve Minji'nin ne halde olduğunu merak ediyordum... Umarım birbirlerini öldürmemişlerdir... Üyeler televizyon izliyordu.. Suga hyung ise koltukta uyumuştu... Jungkook'un kolunun altından çıktım ve ayağa kalktım... Kalkmam ile birlikte Jungkook bakışlarını bana çevirmişti..."

Jk: ne oldu?

y/n: Suga hyung uyudu.. ona bir battaniye getireceğim.

Jk: bende geleyim.

"Omuz silkerek yoluma devam ettim.. merdivenlerden çıkarken Jungkook'da arkamdan geliyordu... Yukarı çıktığımda direk sağa döndüm ve kapının önünde durdum... Kapıya dirseğimi koyacağım sırada jungkook benden önce davranarak kapıyı açmıştı... Gülümseyerek içeriye girdim... Dolaba doğru yaklaşırken..."

Jk: dolapta mı?

y/n: evet..

"Tekrar benden önce davranmış ve dolabı açmıştı.. en üstte battaniye duruyordu.. ona elini uzatarak almıştı..."

y/n: hey herşeyi senin yapmana gerek yok.

Jk: güzelim bu ellerin ile birşey tutamayacağını ikimizde biliyoruz.

y/n: neyse... Boşver..

"Dedim ve arkamı döndüm... Jungkook'un belimden yakalaması ile durmuştum.. bakışlarımı o tarafta çevirdiğimde battaniye elinde yoktu, yatağın üzerine bırakmıştı... Kollarını iyice sardığı zaman başını omzuma yerleştirdi..."

Jk: anlaşmamızda böyle birşey yoktu..

y/n: ne anlaşması?

Jk: hani ben şu planında yardım ettim ve sende yalnız bir gün geçireceğimizi söylemiştin.

y/n: Jungkook o anlaşma değildi, sen bana yardım ettin sadece..

Jk: hadi ama bunun bir karşılığı olmalı değil mi? Sonuçta Taehyung'u o ukala şeyle aynı odada bıraktım.. Taehyung'a üzülüyorum şuan.

J.Jungkook İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin