NOVÝ DOKTOR.

215 10 4
                                    

-IZUKU-

zase mě čekají chemoterapie.
Léčby a vyšetření. Už zase se mám na piču. Právě čekáme v čekárně aby mě mohl můj nový doktor přijat. Jelikož můj původní šel už do důchodu.
Docela jsem na nervy co když to bude kokot? Neboli zmrd? Zachvili přišla sestřička. ,,Izuku pojď" mile se na mě usmála a já vešel do vnitř. Dneska jsem tu bohužel sám protože mamka měla něco důležitého. Vešel jsem do ordinace a málem přestal dýchat. Nevím proč se tak bojím.

,,ahoj, já jsem Bakugou. Jsem tvůj nový doktor." Usmál se a já mu úsměv oplatil. ,,dobrý den" pípl jsem a čekal co bude dál. ,,posaď se" ukázal mi na lůžko a já tak učinil. Byl zajímavý. Ano krásný ale velice zajímavý. ,,takže Izu jak se cítíš po první chemoterapii?" Zeptal se a ze židlí se přesunul blíže ke mě. ,, popravdě? Na nic.." unaveně jsem se usmál. ,,ale když jsi zvládl tu první rakovinu tak zvládneš i tuhle o to se postarám." Usmál se a vzal si baterku. A začal mi svítit do očí. ,,spíš?" Zeptal se mě. ,,tak napůl někdy se třeba ve tři ráno vzbudím a pak nespím." On tu děsnou věc dal pryč konečně z mích očích. ,,jíš?" Zeptal se a já zavrtěl hlavou. ,,nějak nemám chuť.." odvětil jsem mu. Jsem nervózní když je blízko mě proč? ,,myslím si že už můžem pomalu začít s léčbou.. zavolej mámě ať ti na pár dní přiveze oblečení. Nechám si tě tu" usmál se a já kývl. Vzal jsem mobil a vytočil mamino číslo.


,,ano drahoušku?"

,,ahoj mami, emm přivezeš mi věci?"

,, samozřejmě stalo se něco??"

,,neee jen si mě tu chce pán doktor nechat.. počkej dám ti ho."

Podal jsem mu svůj telefon a on si ho převzal.

,,dobrý den, já jsem Bakugou momentálně Doktor vašeho syna.. jen pro jistotu si ho tu nechám na pár dní"

,,dobrý den, jistě hned jak něco dořeším přivezu mu všechno."

,,děkuju, nashledanou"

,, nashledanou"

A vypl to. In mi mobil vrátil a řekl sestřičce ať mi připraví pokoj.




____________________

Vítám vás u nové
Knížky 💜 snad se vám
Bude líbí jako ostatní 💕
Zatím paaa

štěstí nám nepřálo [ BkDk KiriKami ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat