Tanjirou'ya sarılırken Tanjiro günlüğüne birşeyler yazıyordu. Nezuko hala uykuda olduğu için ona yazdığını söyledi. Aniden birşey beni arkamdan kaldırdı ve Tanjiro öfkeyle o kişiye döndü.
"Eğitiminiz bugün başlayacak"dedi Urokodaki
Bize iblis avcılarının tarihi, iblislerin neler yapabileceğini ve iblislerin sanatının ne olduğunu anlattı.
"İkinizi eğiteceğim ve eğer iblis avcısı olabileceğinize karar verirsem, sizi son seçime göndereceğim,eğer son seçimleri geçerseniz resmî olarak iblis avcısı olacaksınız" dedi ve bana döndü. "Y/n , istemiyorsan bunu yapmak zorunda değilsin, Giyuu istersen malikanesinde kalacak bir yer teklif etti , istersen bende de kalabilirsin . Bu hayatı seçmek zorunda değilsin."
"Urokodaki-san annem ve ablam bir iblis tarafından öldürüldü, beni evlat edinen ailem de iblis tarafından öldürüldü. Kız kardeşim iblis olarak acı çekiyor ve erkek kardeşimi terk edersem yalnız kalacak, bu yüzden hayır. Burada onlarla kalacağım." Y/n...benimle kalacağını söylemen hoşuma gitti ama umarım beni bir kardeş olarak değil, bir erkek arkadaş olarak görmeye başlarsın . Tanjirou Y/n'ye sarılırken düşündü.
Hayatımız antremanlarla devam ediyor. Ben ve Tanjiro dağdan inme konusunda daha iyi hale geldik ve tuzaklardan güvenli bir şekilde kaçabiliyoruz. Urokodaki bunu fark ettikten sonra bizi kılıçla eğitmeye başladı , yeniden başarız olmaya başladık.
Urokodaki kılıçla bizi kılıç ustalığı sanatında eğitti. Kılıcı defalarca sallayıp bize doğru kullanımı öğretti .
Urokodaki bize savaş eğitimleride veriyor. Sıra Tanjirou'ya geldiğinde onu başının üstüne çevirdi.Ama sıra bana geldiğinde Urokodaki beni tuttu. Beni ters çevirmediğine sevindim,bu Tanjirou'yu incitmiş olmalı.
Daha sonra Urokodaki bize bir tür nefes alma olan toplam konsantrasyon öğretti. Bize suyla nefes almasında öğretti ve suyla bir olmamızı söyledi.
Aradan 6 ay geçti ve eğitimimizi tamamladık
"Size öğretecek başka bir şeyim yok. Beni takip edin" dedi. İki büyük kayanın kayanın olduğu yere geldik. "Şimdi karar size kalmış, bu kayayı ortadan ikiye kesin ve Son Seçim'e gidin" dedi dönüp ayrılırken
Tanjiro ve ben kayayı kesmek için eğitime başladık ve aradan 6 ay geçti ama biz hala o kayayı kesemedik. Bir gece uyuyamadım ve kayayı tekrar kesmeye çalıştım ama yine başarısız oldum . Ellerim kanayana kadar kayayı yumruklamaya başladım ve yorgunluktan yere düştüm. Aniden etrafıma sıcak bir şeyin sarıldığını hissettim. Arkamı döndüğümde tilki maskeli bir adam gördüm.
"Neden bir iblis avcısı olmak istiyorsun?" Yanıma otururken sordu.
"Kız kardeşimi iyleştirecek bir tedavi arıyorum." Dedim
"Kayayı kesmene yardım edebilirim , bunu geçmişte de yapmıştım."
"Öyle mi yapmıştın! Çok teşekkür ederim." Ona sarılırken dedim, bir süre sonra o da bana sarıldı. "Ben Y/n sen kimsin? Yoksa sen de Urokodaki'nin öğrencisi misin?"
"Bana Sabito diyebilirsin ve evet, ben de Urokodaki'nin öğrencisiyim."
Bundan sonra her gece ben ve Sabito antrenman yapıyoruz. Sabito'nun inanılmaz yetenekleri var. Her yeni antrenman da kendimi daha da güçlenmiş hissediyorum.
Tanjiro, Y/n 'den ve onun tuhaf davranışlarından şüphelenmeye başlamıştı. Sinirlenerek ve şüphelenerek bir gece onu takip etti ve onu bir erkek çocuğuyla buldu. Antrenmana başladılar, bir süre sonra kız oğlana sarıldı ve güldüler. Tanjiro sinirden kırmızı olmuştu ve oğlana bir hamle yaptı. Bir kavgaya tutuştular ama Tanjiro çocuğa rakip olamadı ve Tanjiro baygın bir şekilde yere serildi.
"Sabito , ona bu kadar sert davranmana gerek yok." Birisi arkamdan bana sarılırken dedim. "Makamo, iyi akşamlar!" Gülümseyen genç kıza söyledim.
Merak etme Y/n-san onunla ilgileneceğim." Baygın çocuğa dönerken dedi . Bunu sadece Y/n için yapıyorum, senin için değil,onun her zaman gülümsemesini istiyorum Makamo düşündü. Sabito elimden tutup beni başka bir yere götürdü.
"Hadi Y/n, başka bir yerde antrenman yapalım, Makamo kardeşinle ilgilenir." Ona başımı salladım, biraz kızgın görünüyordu.
Birkaç hafta sonra nihayet kayayı kesmeye başardım.
"Tebrikler Y/n , artık son seçime gidebilirsin."
"Teşekkür ederim Urokodaki-san ama Tanjirou'yu bekleyeceğim." Dedim
Tanjiro, Sabito ile antrenman yapar. Bir gece ben Makamo'yu izlerken son seçimlere hazırlanıyorlar. Tanjiro kazandı .
"İyi iş Tanjiro!" Dedim ona sarılmak için koşarken. Sabito'ya dönüyorum ve ilk kez yüzünü gördüm. "Ve yardımın için teşekkür ederim Sabito." Ona sarılırken söylüyorum. "Sende Makamo" sonra ona sarılıyorum. Bana gülümsüyorlar ve ortadan kayboluyorlar. Tanjirou'nun kılıcıyla kestiği, ortadan ikiye ayrılmış kaya duruyordu. Birbirimize baktık ve gülümsedik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yandere!Kny x reader | Yandere Demon Slayer
RomanceYandere Kimetsu No Yaiba x reader. Hiç Türk yandere demon slayer kitabı görmediğim için yapıyorum ve hikayeyi ana konudan saptırmadan yapıcağım, umarım bu kitap tutar <3