sen kimsin?

3 2 0
                                    

Merhaba ben Aleyna ağırbaşlı,2005 doğumlu,12. Sınıf öğrencisi,18 yaşında,babadan ve üvey abi tarafından şiddet gören,anne tarafından ezilen,erkek kardeşini korumaya çalışan,aşktan anlamayan,yalancı,aptal,sınırlı,sorunlu,
Astım hastalığı olan,ilaç içip ama hiç bişey e yaramayan ilaçları içen,zorbalık gören,ezik,inanıp ezilen, arkadaşı olmayan bir kızım ben.

Şimdi üvey abin nerden geliyor derseniz eskiden annem başka bir adamdan yapıp mal gibi biz bakıyoruz.ama babam öyle deil.
Babam çok kötüdür kardeşimle bizi çok kotu dövüyor olmadı yorulup abime yaptırıyor.
İstediği zaman yapiyo bişey yapmamıza rağmen.
Ama alıştım 10 yıldır böyle.
Uburu 8 yıl ne yapiyodu derseniz o zamanlar ben yurtta kalıyorum.dogum günülerim hariç.nefret ediyorum doğum günlerinden nefret ediyorum.çunku bir gün yurttan  babam beni alıp kemerle saatlerce dövülmüş tüm. abim tarafından tacize uğramış tim.bu 18 yıl boyunca oluyo, hâlâ daha.ve benim doğum günüm 14 Şubat. Biz şuan 24 ocakta yiz.napicam bilmiyorum kardeşimi alıp gitsem bulunurum babam bir mafya sonuçta.

Sabah kalkıp rutin işlerimi yaptım duş aldım okul kıyafetlerimi giydim.altima siyah dar pantolon üstüme okul formamı giydim.herkes uyuyordu o yüzden kimseye görünmeden çıkmak istiyorum sabah bana bağırma larini istemiyordum
Çantamı aldım ve Converse leri
mi giymeye basladim.zor giyildigi için  zorlanıyordum.
"Nereye bakayım."diyen kişiye baktım abim di.
"Okula abi."
"Hmm iyi.gelince tekel e uğra iki tane alkol al çerez al babam istiyo " kabaca soyledi.basimi salladım ve bana "he bide eve gelince de güzel ol saçın basın dağılmasın."
Niye böyle dediki bu?
"Niye abi."
"Uf çok soru soruyosun kes sesini git okuluna gelince öğrenirsin olmadı gelen kişiler yarın gelir yani tetik altına al dikkat et babamı sinir edicek bişi yapma ben sana söyledim."
Başımı salladım ve kapıyı açtığımda abim sert bir şekilde arkamdan kapıyı kapattı.beni kapıyla arama alıp kalçamı kavradı.midem bulaniyordu.kalcami bırakıp gittiğinde ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.kapiyi açıp hızla çıktım.okula doğru gidiyordum.
Okula girdiğimde yine içimde bir his vardı.ZORBALİK.
Yine bana o iğrenç şeyi yasatacaklardi.
Sınıfa sesizce girdiğimde bana
"Oo sınıfımızda ezik gelmiş"
Tepki vermeden hemen cam kenarı en arkadan 2. Sıraya oturdum pencereden dışarı bakıyordum.kafami sıraya koyup telefonumla ilgilenmeye başladım

kafami sıraya koyup telefonumla ilgilenmeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yanıma emir,İrem,Koray,Sinan,Selen,Sude geldi.
Kim derseniz benim zorbalar im. emir gurubun lideri çok yakışıklı birisi  siyah saçları,kahve rengi gözleri uzun boyu kemikli elleri.irem le Sude çok pick me ydi ama bı okadarda güzeldi İrem emirden hoslaniyordu ama emir onu sevmiyor gibiydi.koray ise Koray sağ koluydu emirin Koray benimle çok uğraşıyordu sudeyle sevgililer.sinan la Selen sevgililer bana acıyan gözlerle bakıyordu.benden nefret eden hepsi ama en nefret eden İrem di.
İrem anı haraketle telefonumu alip yere attı.paramparca olmuştu telefonum
"Ay elim çarptı sana yenisi alabilirim istersen ama sana telefon alicak kadar vicdanlı bir insan deilim."
Dalga geçmişti ondan nefret ediyordum
Emir bana keskin bakışlar atıyordu korayda sırıtarak iremle Sude bana igrenici bakiyodu,sinanla Selen acıyarak.
Yerden telefonumu ve çantamı alip koşarak lavaboya girdim onlara gözükmek istemiyordum.ölmek istiyordum.herkes üstüme geliyodu.bunalimdayim.en iyisi okuldan erken cikmak.en azından 1 günlüğüne onların gozune gozukmem.
Okuldan hemen erken çıkıp kardeşimle gittigim parka gittim.
Burası bizim dünyamızdi.biz sadece o parkta özgürdük.oraya gittiğimde gölgede duran bir banka oturdum.
Telefonuma baktım azda olsa çalışıyordu
Yan taraflarından murekepi akmpisti. saate baktığımda 16:07 ydi eve yolumu almıştım ama ondan önce abimin söylediği tekele gitmem lazimdi.gidip aldım ve çantama yerleştirdim poşeti.
Hemen eve gittim telefonun kamerasından yüzüme baktım,saçlarımı duzeltip kapıyı çaldım.
Kapıyı hizmetler açıti.salona girdiğimde babam ,abim ,annem,küçük kardeşim ve yanlarında tanımadığım iki kişi vardı.biri erkekti yüzünde mafya tipi vardı yanındaki kadinda heralde eşiydi.
"Hoşgeldin kızım bak seni kimlerle tanıştiricam." Kizimmi hem bunlar kimdi
Annem "hoşgeldiniz desene kızım"
Hepsine el tokuşturup küçük koltuğa oturdum abim bana nerde anlamında kafasını salladı, çantamda die gözlerimi açtım.
Tanımadığım adam "tanıştıkları da anlaşırlar belki çok severler dur bakalım"
kimle kim!?
Babam "tabi anlaşırlar"
Tanımadığım kadın "çok erken bunu biliyoruz ama olduğu kadar uzun yıl beraber olurlar." Diyip bana döndü
"Kızım sen kaç yaşındasın?."
"18 yaşındayım" diye yanıtladim
Yanındaki adam "18 yaşında lar haklısın hanım uzun yıl beraberler bu iyi bir şey."
Ne konu benmiydim noluyo ya
"Biz kalkalım artık" diyen adam ayaklandı arkasından babam annem abin kalktı kardeşimle bakistik.
Kardeşim 15 yaşındaydı ne anlamıştı?
Kardeşime noldu anlamında kafa salladım o bana acıyan gozlerle bakiyodu.
Abim yakamdan tutup "ayağa kalk ve ziyaret et insanları aptal" diye fısıldadı
Korkuyla başımı salladım ve kardeşimin elini tutum ve kapıya yöneldik.
"E kısmetse yarın yaparız düğünü falan"
Düğünmü!
Babam yolcu ettik ten sonra bakışları değişti.
Abiminde aynı şekilde.
Babam salona geçerek "buraya gel Aleyna"
Abim yakamdan tutup annemde kardeşimin yakasından tutup salona geçtik.
Babam "okulu bırakıyorsun yarın evleniyosun şimdi esyalarini gidip topla senden kurtuluyoruz oğlum içkiler nerde eğlence yapicam."
"NE...NE BABA NE DÜĞÜNÜ NE DİYOSUN BEN DAHA 18 YASİND-" derken bana sert bir sekilde tokat atmisti dudağım patlamisti.kardesimin önünde atmıştı o tokadı.babama ilk defa bagirmistim,ilk defa karşı gelmiştim.
"NE HAKLA BANA BAĞIRIYORSUN HE KİMSİN BANA KARSİ GELİYOSUN!" diyip beni dövüyordu.yine bir tokat atmisti o atışta yere düşmüştüm
"BU AZ SANA DUR SEN"
Ayağa kalkarak pantolonun kemerini çıkarıp bana vurcakken
"ÖMER ASAF ODANA CİK" dedim kardeşime.o kemerle beni saatlerce dövmüştu acı içinde bağırıyordum
"YUSUF AL GOTUR BUNU NAPİYOSAN YAP GOZUM GORMESİN BU SÜRTÜĞÜ"
dedi babam abime.abim beni yakamdan yerlere süre sürte merdivenlerden odama çıkardı.hizli bir şekilde odama attı.kapiyi serçe kapatip çıktı odadan.ben yerde haraketsiz şekilde saate bakıyordum.odanin kapısı 2 kere tıklandı ve acı içinde "gir" dedim.odaya kardeşim gelmişti ve yüzümün vicudum halini gormemesi için kendimi gizlemeye çalıştım olmadı.yerden doğruldum ve "noldu ablacım"dedim acı içinde.
Kardeşim kapıyı kapatıp yanıma geldi elimi tutup banyoya götürdü 15 yaşında olduğu için benden uzun boyu vardı bir erkek olarak. beni banyoya götürdü ve küvete otuturdu
"Abla hani babam beni her dövdüğünde sen beni hep yikardin ya,şimdi ben seni yikicam artık ben büyüdüm liseye geçtim  elimden geleni yapicam evden kacicaz abla." Demişti "çıkar üstündekileri iç çamaşırları la kal yeter abla" dedi ve dediğini yaptım.
Buz gibi soğuk suyu kafamdan aşağı tutu.su vicudumu çok acitiyordu.
Eline lifi aldı vicuduma surtugunde acı içinde hafif inledim
"Özür dilerim abla."
"Sorun deil ablacım.bi de sen bana demin evden kacicaz demiştin ya uğraşma ablacım babam mafya kaçsam bulur bizi ben evlenicem ne olursa olsun kurtulcam burdan senide burdan alicam söz veriyorum ablacım"
Kardeşim arkamdan bana sarılarak
*İyiki varsın abla seni çok seviyorum"dedi. O an ilk defa sevildiğimi anladım.
Kardeşim beni yıkadı ve havluyu aldı kurulmadı yavaşça. Ve elini omzuna koyup yürüttü beni.
İç çamaşır ve kıyafet verip arkasını döndü giyinmem için.
Hemen giyinip saçımi havluyla silkeledim.
Arkasını yavaş ca döndüğünde giyindigimi anlayıp rahatliyici bakış attı.
Yatağa oturup yanıma geldi ve masamdan pamuk ve tampon aldı.tamponu burnuma sokusturdu ve pamuğu eline alıp ilacı sürüp yanağıma kaşıma ve dudağıma götürdü.bir tane daha temiz pamuk la kollarıma ilaç sürdü.
Bana bir kardeş gibi deilde abi sevgisi gösteriyordu.
Beni yavaşça yataga yatırdı,yataktan kalkıp kapıyı sesizce  kitledi ve yanıma yatta saçımı okşayıp
"Hadi uyu abla ben yanında durucam"
Diyip bende hemen gözlerimi kappatim

Sabah uyandigimda 7 ydi kardeşim yanımda yatıyordu.yataktan doğrulup yatağın altındaki valizi aldım. Dün gece hazırlamıştım valizimi.
Dolabimdaki kiyafetleri özel eşyalarımı aldım ve 5 sene önce kardeşimin bana hediye etti o kolyeyi de boynuma taktım.
İlk hediyem benim o.onu kaybedemezdim

Düğün zamanı gelmişti üzerime iğrenç ince beyaz elbiseyi geçirdiler ve saçımı da iğrenç şekilde açık bırakmışlardı.
Ben hala kiminle evlenicegimi bilmiyordum kimdi nasıldı o gün konuşmalar daki gibi evlenicegim kişi 18 yaşındaymış.

Masaya oturduğunda o kişi yoktu hala herkez düğünde sohbet ediyorlardı.
Yanıma birinin oturduğunu görüp kim olduğuna baktım.baktigikda şok geçirmiştim karsimdaki kişide aynı şekilde.karsimdaki kişi Emirdi
Nikah memuru masaya oturup konuşmaya başladığında babamlara bakıyordum kardeşim bana moral verici bakiyodu annem le babam iyi bir insan gibi abim yine keskin bakışlar larydi karşı masalarına baktığımda o gün gördüğüm kişiler onlar demekki anne ve babasıydi.
Bir dakika ne oluyordu
Nikah memuru konuşmaya başladı.
"Siz  emir Can bey, Aleyna ağırbaşlı ile evlenmeyi kabul ediyor musunuz?"
Emir hala bana bakıyordu keskin bakislariyla.
Sıkıntılı bir nefes verdi ve "evet" demişti.
Nikah memuru yine soruyordu
"Siz Aleyna ağırbaşlı,emir Can beyle evlenmeyi kabul ediyor musunuz?"
Demişti ben kardeşime bakıyordum. Kardeşim bana yavaşça kafasını sallamış ti.
Ben onu dinleyip "e-evet" demisitm herkes alkislamisti.
"Bende sizi karı koca ilan ediyorum"
Demişti ikimizde hiçbir tepki vermeden öylece ailelerimize bakıyorduk.onumuze dönüp masaya baktık

Düğünden sonra eve gidiyorduk emirle.
Arabasına bindik ve eve doğru arabayı sürüyordu daha doğrusu eve mi nereye bilmiyordum.
"Ee ne düşünüyorsun" dedi bana
"Bilmem"
"Madem evlendik sana bir soru sorucam"
"Sor"
"Kimsin sen?"


gözlerinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin