Том 1 Розділ 3

7 2 0
                                    

Увійшовши до кімнати, я запалила свічки одну за одною, поки герцог знімав свій формений піджак і жилет і вішав їх на вішалку. Зазвичай між ним і мною не було жодної розмови, про яку можна було б говорити.

Іноді я борюся з незручністю і розповідаю про історію, яка мені не набридла. Звісно, щоразу герцог казав, що я надто галаслива, або просто ігнорував мене, але... сьогодні я хотіла дещо попросити, тому дуже обережно відкривала рота.

– Ем, гер... вибачте, сер Віллард

Я мало не назвала його "герцогом", але виправилася, бо це ще не передалося у спадок.

На щастя,він нічого не помітив і звернув на мене увагу. Фіолетові очі дивилися на мене зверху вниз, ненавмисно здаючись обсидіановими через розруху навколо.

– Ви скоро підете на війну?

– ...... Війну?

Його голова злегка нахилилася. Здавалося, він не розумів, про що я говорю, лише розгублено дивився на мене. Він передумав? Це безпечна війна, якщо йти з Паладинами та Імперськими лицарями, але що, якщо вони відмовляться?!

– Я чула, що Віос оголосив війну.

– Я б не назвав щось подібне війною.

Я сказала це, сповнена тривоги, але він відповів недбало. О, я розумію. Я хвилювалася, думаючи, що герцог не збирається воювати, але з точки зору герцога, це навіть не можна було вважати "війною".

Ну, так, це правда. Він брав участь у численних війнах з досить великими королівствами, тож битва з Віосом, слабшою країною, навіть не підпадає під категорію "війни". Може, підкорення? Завоювання?

Я сміливо підписала контракт, пообіцявши, що цей похід коштуватиме 300 золотих, але тривога не покидала мене, тож я спробувала збільшити свої шанси на виживання. Саме тому я намагалася поліпшити свої стосунки з герцогом зараз, парочка фраз, мила посмішка і все в шоколаді!

– Дуже дякую, сер Віллард

І я посміхнулася своєю діловою посмішкою, але герцог насупив брови. Ем, взагалі-то мені трохи не по собі, коли ти так робиш.

– ...За що ви мені дякуєте?

– О, я теж вирішила взяти участь у війні як цілитель

І знову його брови ще більше зім'ялися від моєї відповіді. Мабуть, десь там під ними папір, щоб так добре м'ялися.

Фальшиве зізнанняWhere stories live. Discover now