(32)

2.3K 282 411
                                    






Jungkook'un teşkilattaki ofis odasında sıcak dakikalar yaşanıyordu.Birbirlerine iyiden iyiye doyamayan ikili,yalnız kaldıkları her yerde tavşan gibi sevişir olmuştu.Evde Yoongi olduğu için ister istemez dikkatli olmaları gerekiyordu.Bu yüzden ofis,onlar için ikinci bir seks yuvası gibi bir şey olmuştu.

"Biraz daha eğil bebeğim"

"Ahh! hızlan"

Bir öncekinden daha da hızlı ve güçlü olan darbeler nedeniyle tutunduğu masa her seferinde daha da ileriye gidiyordu.İtmenin şiddetiyle masada hafif olan ne varsa hareket ediyor ya da yere düşüyordu.Arada kalçasına atılan tokatlar arzuyu daha da alevlendiriyor,ten uyumunun getirisiyle inlemeler ofisin her yerinde çınlıyordu.

Sınırlarına aynı anda ulaştıklarında Jungkook prezervatife Jimin'de eşinin ellerine bırakmıştı kendisini.Nefeslerini düzenleyesiye kadar aynı pozisyonda kaldıktan sonra toparlanmaya başlamışlardı.Geçen hafta yaşanılan varis probleminden sonra Jungkook korunmasız ilişki yaşamamaya ekstra özen gösteriyordu.Jimin o gün 1 aya kadar hamilelik raporu getireceğim demişti ve bu yüzden sanki sürekli hamile kalmaya çalışıyor gibiydi.Jungkook eşinin işi inada bindirdiğini anladığı ve bunun onun özgür kararı olduğunu düşünmediği için korunmaya özen gösteriyordu.

"İyi misin?"

"Evet...evet ama su içmem lazım"

Jimin yorgunca koltuğa yığıldıktan sonra Jungkook ellerini yıkamak için lavaboya gitmişti.Dönüşte de sevgili eşine suyunu elleriyle içirmiş ve üzerini temizledikten sonra giyinmesine yardımcı olmuştu.Aynı anda da kapı çalınmış,kılpayı yakalanmadıkları için gülüşmüşlerdi.Jungkook kilidi açtıktan sonra içeri giren isim Yoongi'ydi.Ve girer girmez de içerideki seks feromonlarını farkedip burnunu kırıştırmıştı.

"Tanrım,bari odayı havalandırın"

"2 dakika önce gelseydin sadece koklamakla kalmayacaktın en azından öyle düşün"

Jimin'in utanmazca konuşması herkesi güldürmüştü.Sonrasında ciddileşen Yoongi,önemli bir şey konuşacağının sinyallerini verir gibiydi.Farkettikleri anda,onu dinlemeye hazır bir biçimde kulak kabartmışlardı.

"Yoon? Bir sorun mu var?"

"Sorun değil de...benim size söylemek istediğim daha doğrusu sizden isteyeceğim bir şey var"

"Tabi ki.Senin için her şeyi yapacağımızı biliyorsun"

"Biliyorum.Benim için bugüne kadar yaptıklarınızı ödeyemem-"

"Bir şey ödemek zorunda değilsin Yoongi"

Jungkook sözleriyle eşine destek çıkmıştı.Yoongi mahçup bir gülümsemeyle karşılık verdikten sonra konuşmasına devam etmişti.Bugüne kadar ona yapılan iyiliklerin karşılığını vermek istiyordu artık.Daha fazla faydasız ve hazırcı olmak istemiyordu.

"Ben ayrı eve çıkmaya karar verdim"

"Yoon-"

"Hayır lütfen dinle Jimin.Bir daha güneşi,yağmuru hissedemeyeceğime inandığım bir zamanda beni kurtardınız.Bunun için size sonsuz minnettarlığım var.Ama aylardır sizin evinizde kalıyorum.Bir işim yok,gelirim yok.Doktor mümkün mertebe sosyal hayatın içine girmemi istedi biliyorsun.Ve ben de artık kendi ayaklarım üzerinde durmam gerektiğine inanıyorum"

Aslına bakılırsa Yoongi'nin bu kararı Jimin'i gerçekten rahatlatmıştı.Arkadaşının bundan böyle içine kapanık biri gibi değil de çocukluğundaki gibi şen şakrak biri haline geri dönmesini istiyordu.Yine de yalnız ve korunmasız kalması Jimin'i tedirgin etmeye yetmişti.

Untamable | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin