Bölümler geç geliyorr evet ama kitap pek okunma almamış biraz fazla yorum yada oy alsa bölümleri sıklıkla atmaya çalışırdım (gerçi daha 9 bölüm yayınlandıı) ehm neyse kitabimiza geçelimm
______________
Adım adım
___
Hâlâ yolda idik. Arabayı Akman sürüyordu bende onun yan koltuğun da oturuyordum. Arkamızda bir araba daha vardı ve o arabada bir kaç adam daha vardı.
İlk görev, ilk ortaklık, 3. Cinayet.
Bu cinayetim de daha da başarılı olmayı hedeflemiştim, ve onu Akman a bırakmadan ben öldürecektim.
"Hey, ne düşünüyorsun öyle?"
"Seni nasıl öldüreceğimi, ama bir türlü sonuca ulaşamadım." Dedim ve gülümsedim.
"Kebeleğim, gerçekten ne düşünüyorsun? Öyle bir dalmıştın ki merak ediyorum."
Sana ne yar**m demeyi çok isterdim ama demesem daha iyiydi. Otoriter ol Ahsen. Demesem içimde kalacaktı ama ergence davranış sergileyip saçma bir konuma düşmek istemezdim. Başka zaman illaki diyeceğim.
"Boşver, işe odaklanalım sadece, ve senin bu adamla bir ilişkin var mıydı? Yani görüştünüz mü hiç?"
"Elbette ama bu görüşmeler iyi değildi, tehdit üzerineydi hep."
"Anladım."
Yaman Çamlıca terk edilmiş bir fabrika da gerçekleştiriyormuş çoğu işini ve şimdi biz de oraya gidiyorduk. Akman bu planı bir iki hafta öncesin den hazırlamıştı bile ve o'na "bu işi kabul edeceğimi bile bilmiyor dun?" Diye sorduğum da bana şunu demişti "kabul edeceğini az çok biliyor dum Ahsen, hafife alma beni." Diye karşılık vermişti. Gerçekten kendisi aptal dı sığır it ya.
Yaman Çamlıca ile iletişime geçmiş ama Akman olmadan, yani iş birliği yaptığı bir adam'a bunu yaptırmıştı. O'na bu kadar bağlantıya nasıl sahip olduğunu sorduğumda bir şey dememiş ti.
Ve ben Yaman Çamlıca nın yanına yeni yardımcısı olarak gidecek tim. Tam olarak bunu anlayamamış tım, ilk başta başka bir anlam da olduğu düşüncesi aklıma gelmişti ama Akman öyle bir şey değil diyerek beni sakinleştirmişti. Yaman Çamlıca nın yeni korumaların dan biri olarak gidecek mişim ve bu içeriye rahatça sızacak olmam anlamına geliyor du.
Kulağım da şu gizli kulaklıklar dan takmıştı, ve oradan rahat bir şekilde haberleşecek tik. Planın özü buydu, ben Yaman denilen adamı oyalacak tım, Akman ve diğerleri dışarı da ki adamları sessizce indiricekler di."Kebeleğim biraz az düşünür müsün? Yorma kendini."
Bu neden bana böyle davranıyor? Beyninimi üşüttü? Gerçekten çok mantıklı bir cümle.
"Ya sen neden iki de bir kebeleğim diyorsun? Ve bana bulaşma."
"Ne yani hoşuna gitmiyor mu kebeleğim demem? Ve sana bulaşmıyorum kebeleğim."
Kebeleğim i vurgu yaparak söylemişti. Bu adam gerçekten sapık gibi tüm hayatımı izlemiş. Kebeleğim demesi kesinlikle bir kanıtı.
"Her neyse, sus artık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cinayet İşlenir
Misteri / ThrillerCinayet işlemek kadar zevk veren bir şey yoktu benim için. Şizofren, seri katil, iki yüzlü. İşte bu tam olarak benim, insanları kandırıyorum 112711 2112011271115 gibi, ama aslında değilim. 247113 21120 17272416 bu sayılarda ufak bir giriş şifresi o...