11

66 5 31
                                    

Alaskin kafasını hızla sağa,sola salladı.
Kafasında kurduğu şey gerçek olacak diye kim olduğunu söyleyemedi.
Az önce yaşanan şeyler bir yanılsama,beğninin ona oynadığı saçma sapan bir oyundan ibaretti.

Alaskin panik atak krizi geçirmeye başlayınca nefesi kesildi,boğazını sıkı sıkıya tuttu.

****
12 Ekim 2029

Alaskin Rusya'dan gitmeden önce eski evini tadilat ettirdi,gazinoyu tekrardan açmıştı;yeni ve eski müşterileri tarafından seviliyordu,eski bir bayan müşterisi Alaskin'i görünce sevinçten çığlık atıp ona bir içki ısmarlayıp önceki günler gibi bilardo oynadılar.

Kadın ölen eşine çok benziyordu hatta onun tıpa tıp aynısıydı.
Kadın bilardo nun türünü kazanınca Alaskin'in arkasına geçti ve ensesinde ki izi gördü.
Dimitri hızlıca Alaskin'in yanına gitti ve onun belini kavradı,"Sevgilim arkadaşını mı buldun iyi eğleniyor gibisin."
Alaskin bundan rahatsız olmuştu.
Alaskin Asyalı kadının önünde hafifçe eğildi ve veda edip Dimitri'yi dışarı çıkardı.

-Dimitri belki daha önce gitmişsindir fakat benim sevdiğim bir yer var,seni oraya götürebilirmiyim? Dimitri merak etti ve onayladı.

Alaskin arazi aracını aldı ve çamurlu,çakıllı dağ yoluna doğru sürdü.
Benzinin az kaldığını fark edince arabanın gaz pedalını kökledi,çok az kalmıştı.
Dümdüz bir arazi beklerken Dimitri gördüğüme inanamamıştı.

Alaskin zamanında lüx villalar yaptırıp onları neredeyse hiç kullanmamıştı.

Arabayı bahçenin ortasına bırakıp evin kapısını açtı.

-bu evin neredeyse hiç duvarı yok her yeri pencere,nasıl mahremiyet sağlıyorsun?

-bu arazi hatta bu dağın yarısından çoğu benim mülküm,öyle çok gelip giden olmuyor,dedi ve evin içine girdiler.

Dimitri evin ihtişamına kapılmıştı.
Alaskin yeni aldığı whiskeylerdwn birini çıkardı.

-görünüşe bakılırsa sen epey bir paraya sahipsin Alaskin,bu eve o zaman ne kadar harcadın?

-Senden çok param olduğu konusunda emin değilim fakat son zamanlarda otel ve gazino da güzel işliyor,Rusyanın zenginlerinden biri çıkmazssam iyi yoksa avlanırız,tıpkı bir ayı postu için avlanmak gibi.

Dimitri telefonundan banka hesabına baktı ve saniye saniye 100'er Ruble çoğalıyordu.

Alaskin içkiyi uzattı ve Dimitri'ye 3 bardak whiskey içirdi.
Dimitri hafif hafif sarhoş olduğunu anlayınca içmeyi bıraktı ve sigara kutusundan birer tane hap çıkarıp sussuz yuttu.

Alaskin ilacı biryerlerden hatırlıyordu,fakat çıkaramıyordu.

-Normalde seni daha yukarıya götürecektim fakat benzin yetmedi kusura bakma.

Dimitri'nin hafif hafif ruta giriyor gibiydi
Bir bastırıcı aldı ve haptan 3,4 tane içti.
Alaskin onu buraya getirdiğine biraz olsun pişman olmuştu,Dimitri şu an rutta değildi fakat sarhoştu.
Dimitri ağlamaya başladı ve Alaskin'den özür dilemeye başladı.
Alaskin onu hiç böyleyken görmemoşti çünkü Dimitri;paçalarından dahi kibir akan egosu tavan yapmış biriydi.

Alaskin Dimitri'nin yanına gitti ve"neden ağlıyorsun,özür dilemenin sebebi nedir Dimitri?"

-Bütün bu yaptıklarım seni sevmem ve seni herkesten kıskanmamdan dolayıydı,sense beni bu halimle bile kabul edip evinde ağırlıyorsun..
Alaskin Dimitri'ye bir bakış attı ve içinden,Dimitri'ye bir daha alkol vermemesi gerektiğini geçirdi.
Alaskin tekrardan mutfak tezgahına doğru ilerleyince Dimitri Alaskin'in bileğini tuttu ve "Bırakma beni."dedi.

*Mutfak ve salon birlikte Amerikan mutfak*

Dimitri Alaskin'i kendine doğru çekti,Alaskin Dimitri'nin sarhoşken daha da bir yapışkan olduğunu düşünüp;Dimitri'yi yatak odasına kadar çıkardı ve uyuması için oraya bıraktı.

Alaskin dışarıya baktığında ayın kırmızıya büründüğünü ve dışarıda birilerinin olduğunu gördü.
Onları görmemiş gibi yapıp biraz daha alkol aldı.
Her bir kadehini daha da sert alkoller ile bitirip sarhoş olmaya çalışmıştı,nedense zayıf bünyesi bu sefer hiç bir şekilde sarhoş olmuyordu.

Dimitri aşağıya inerken Alaskin hızla onun yanına koştu ve onu geri yatak odasına çıkarıp,dışarıda birilerinin olduğunu söyledi.
Dimitri Alaskin'in dediği şeyleri zerre anlamıyor,boş boş bakıyordu.
Alaskin teker teker odaların camlarını bir tuş ile karartmaya başladı.

Dışarıdakiler şimdi onları göremiyordu fakat Alaskin hala korkuyordu.Evedeki sarhoş öküz yüzünden korkuyordu açıkcası,her an birşey yapabilirdi.
Sabaha kadar gözüne tek bir uyku damlası girmemişti.

***

Gözüme giren gün ışığı ile zorla uyandım ve yatağı yokladım.
Yanımın boş olduğunu görünce korkudan deliye dönmüşçesine yerimden kalkıp kapıyı fevrice açtım.
Camların hepsi koyulaşmıştı,gece böyle değildi.
Hızla merdivenleri inip Alaskin'i arayacaktım.
Başımı kaldırınca Alaskin'in koltuğun üzerinde bağdaj kurup,kareli bir alt dışında bu kış soğuğunda birşey giymediğini,göz altlarının morarmış ve saçlarının dağınık olduğunu gördüm.

Alaskin'in yanına gidip istemsizce iki elimizde suratına koyup bana doğru çevirip telaşla"İyimisin" dedim.
Alaskin ilk önce bana ölü gibi bakıp"sence iyi mi görünüyorum" dedi.
Avucuma yeni çıkmaya başlayan sakalları batıyordu.

-Dün gece sarhoş oldun ve bizi takip etmişler,dışarıda hala silah ile ilerideki ormanda bekleyen keskin nişancılar var.

Dimitri'nin aklına bir anda 6 sene önceki Malikanesinin karşısındaki bundan gelen parıltı canlandı.

-Camlar,camları bu yüzdenmi böyle yaptın?

Alaskin Dimitri'nin karnına başını yasladı,Dimitri yere diz çöktü ve Alaskin'in buz kesmiş vücuduna sarıldı.

-Dimitri ben çok yoruldum,gerçekten çok yoruldum.
Dimitri ona daha da sıkıca sarıldı.
Alaskin gözlerini yumdu ve başını tamamen ona yasladı. Dimitri'nin kalp atış sesini duyabiliyordum.
O kadar hızlı atıyorduki,bir an kalbinin bedenini delip dışarı çıkacağını sandım.

Dimitri koltuğun köşesindeki küçük örtüyü çekip aldı ve Alaskin'in omuzlarına örttü.
Alaskin'in suratına bakınca ne kadar yorgun olduğunu sanki her an ölecek gibi göründüğünü fark etti.
Dimitri Alaskin'e tekrardan baktı ve;suratını ona iyice yaklaştırıp"Eski günlerdeki gibi birkaç kişi öldürebilirsin bence bu masum hayat hiç şenlik değil,en azından sen Cehennem'e gitmeyecekain çünkü onlar suçsuz insanlar değil.

Alaskin hafif hafif ikna oluyordu Dimitri onu gaza getirmek için yaklaşık 1 saat konuştu.
Alaskin yukarı çıktı ve üzerini giyindi,çatıda sakladığı taramalı ağır silahın üzerindeki örtüyü çekti.

-senin neden bütün evlerinde ağır silahlar var ?

Alaskin gülümsedi v cevap vermeden silahın nişan merceğinden ormanı gözetledi.
Hafifçe,fısıldayarak;Vay anasını adamlar mülküme tüfek ile kamp kurmuşlar,dışarı çıksaydık öldüreceklerdi.

Alaskin ağır silahın üzerini örttü ve bir tüfek aldı eline.
Nişan aldı ve odaklandı.Dimitri çöktüğü yerde bekliyordu,uzun boylu olduğu için fark edilip vurulabilirdi.

-Alaskin,bunlar hep böylemi, senden ne istiyorlar?
-Şimdi o çeneni kapat ve şunları temizleyen kadarda ayağa kalkma.

Alaskin ciddi bir şekilde uygun anı bekliyordu.
Ard arda 8 kere tüfek ateşlendi.
Dimitri bittiğini sanıp ayağa kalktı,neredeyse alnından vuruluyordu,Tanrı onu korumuştu;mermi onu sıyırıp geçmişti.

Devam edecek

GUNS OF THE MOSCOW  I [Omegaverse]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin