1.Bölüm

25 3 32
                                    

    Yavaş yavaş kendime gelmeye başladığımda kendimi bilmediğim bir yerde buldum.Kafamı sağa sola çevirdim etraf karanlıktı.Tamamıyla kendime geldiğimde ağzımda bir bant olduğunu ellerimin ve ayaklarımın bağlı olduğunu hissetmiştim. Ayrıca her yerimde tutulmuştu. Burnuma gelen kokuya bakılırsa terkedilmiş bir depoda olduğum belliydi çünkü leş gibi bir koku vardı. Sanırsam birileri birileri geliyordu çünkü yaklaşan konuşma sesleri vardı. Seslere bakılırsa iki kişilerdi. Aynı zamanda da üşüyordum bu mevsim de izmir gibi bir yerde nasıl üşüyebilirdim her ne kadar bilmesem de. Beni bu düşüncelerden kurtaran aniden tepemde yanan ışıklardı. Gözlerim inanınlmaz derecede kamaşmıştı, onları kırpıştırıp duruyordum zaten heryerim ağrıyordu yapılır mı bu be.

     Kafamı zorla da olsa kaldırdığımda karşımda 30'lu yaşların başında kirli sakallı bir adam vardı. Siması çok tanıdıktı ancak bu halde onu çıkaramamıştım. Etrafıma baktığımda tahmin ettiğim yerdeydim. Ya izmir'de başka yer mi yok. Neden her kaçıran buraya getiriyordu kaçırdığı insanı. İlk kaçırılışım değildi Allah'tan alıştım artık.

    Diğer kişi benim yaşıtlarımdı. Erkek, uzun boylu, uygun miktarda hafif kaslı, siyah dağınık hafif dalgalı saçları vardı. Gözleriyse koyu saçlarına rağmen açık bir maviydi hatta gri gibi.

     Karşımda bir masa ve karşılıklı iki sandalye vardı. Yerde kıvranmış oturan bendim. İnsan sandalyeye koyar. Annemin dediği gibi yerden çekeceğim şimdi. Üşümemin sebebide buydu kesin. Ağzımdaki bant yüzümü kaşındırdı. Büyük olan bana alay dolu bir bakış atıyordu. Bu bakış atışmasını bitiren diğerinin beni bir an da kucağına almasıydı. Beni kaldırıp sandalyeye büyük olanın karşısına oturttu. Ağzımdaki bandı çıkarıp eliyle diğerini gösterdi. Onu dinle demek miydi bu neydi.
    _ Seni çok özledim Derya.
    _ Eeee karıştırdın yalnız Deniz'im ben. Umarım yalnış kişiyi kaçırmak gibi bir durumda bulunmuyorumdur.
    _ Ne saçmalıyorsun ya sen kapa çeneni. Ulan Ege! Ben sana ne dedim Deryamı buraya getir demedim mi?
   _ Ya abi sen bana Derya büyük olan dedin bende bu daha uzun diye bunu büyük sandım getirdim.
   _ Şimdi hatırladım Gediz misin lan sen?!
   _ Evet?
   _ Lan bizim nedir lan senden çektiğimiz sen şimdi kesin ablamı kaçıracağım diye beni kaçırmışsınızdır var ya.
  _ Ulan Ege senin yüzünden hepsi! Neyse al bu kızı ne halin varsa gör ben çıkıyorum.

  
Eeeeee nasıldııı ilk bölümmm. Eğer beğenilirse devam ettiririm daha. Bu arada bu seri 3 kitaptan oluşuyor. Ben 3 kitabı da önceden yazmıştım şimdi düzenleyerek wattpad e yazma kararıı verdimm.
Düşüncelerinizi ve tavsiyelerinizii yazabilirsinizzz.
Sizi seviyorummmm

Ege Denizi:ADAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin