Jisung'tan:
Ne yaptım ben? Ne yaptım ben? Ne yaptım ben? Ne yaptım ben? Nasıl yaptım? Nasıl Minho hyunga ilanı aşk ettim? Ben gerizekalı mıyım? Okula nasıl gideceğim? Birde bugün evime gelcekti, o gelince nasıl davranacağım? Okulda görürsem nasıl tepki vermem gerek?
Soru sormayı bırakmam gerek. Ama o kadar utanıyorum ki. Yüzüne bakabileceğimi sanmıyorum. Yataktan çıkmak istemiyorum.
Tabi ki annemin zoruyla yataktan çıkmak zorunda kaldım. Okula gitmezsem ölebilirdim. Kafama sıçayım ya.
İlk teneffüs tabi ki planlarımı uygulamaya başlamam gerekti. Minho hyungcuğum sınıfımıza gelmişti. İntihar etme vakti.
Onu gördüğüm gibi vücudum utançtan titremeye başlamıştı. Uyuma numarasını deneyecektim. Belki yerdi.
Hemen sırama koştum ve başımı sıraya gömdüm. Gözlerimi kapatamıyordum. 2 dakikalık koşmayla nefes nefese kalmıştım.
Minho:Jisung?
Felix:Neye geldin abi?
Minho:Ha şey.. Momo arkadaşını çağırmamı istedi. Adı sanırım Nayeon mu ne.
Momo'nu sikeyim ben senin. Başımı kaldırdım ve Minho hyungu görmezden gelip sınıftan çıktım. Belki diğer arkadaşlarımla geçirmeliydim bu günümü.
Minho:Jisung durur musun?
Duymazlıktan gelerek adımlarımı hızlandırdım. Yüzüne bakabilsem duracaktım da yapamıyorum. Çok utanıyorum.
Minho:Jisung durur musun? Lütfen?
Jisung:Hayır duramam. Yüzüne bakmak istemiyorum.
Minho hızlanmış ve elimi yakalayıp beni kendine döndürmüştü. Kısa olmaktan nefret ediyorum. Onun 1 adımı benim 2 adımım zaten ya. Of.
Minho:Momo'dan bahsettiğim için özür dilerim.
Jisung:Sorun o kız değil.
Yüzü dışında her yere bakıyordum. Elimi geri çekmeye çalıştığımda engellemişti. Herkes bize bakıyor.
Minho:Dediğin şeyler mi? Eğer öyleyse benden hoş-
Elimi hemen geri çekmiş ve iki elimle ağzını kapatmıştım. Sustuğunda geri çekildim ve derin bir nefes verip tuvalete gittim. O da arkamdan gelmişti. O gelene kadar diğer kabinlere baktım ve kimsenin olmadığını görünce rahatladım.
Minho içeri girdiğinde kaşlarımı çattım ve bu sefer gözlerine bakabildim.
Jisung:Bağırarak söyleseydin keşke daha müdüre kadar gitmedi.
Minho:Jisung
Jisung:Ne var?
Minho:Sinirlenince çok tatlı oluyorsun.
Ve gözlerine bakma sürem bitmişti. Tekrardan yere bakmaya başlamıştım. Niye utandım ki?
Minho:Duygularının aramızdaki bağı etkilemesini istemiyorum.
Jisung:Etkilemiyor sadece ben çok.. utanıyorum. Her şeyi öyle pat diye söyledim. Düşünmedim sonrasını.
Yanaklarımı şişirerek derin bir nefes vermiştim. Yere bakmayı sürdürdüm. Yüzüne asla ama asla bakamazdım.
Minho:Düşünmene gerek yok ki sincabım.
Jisung:Senin sevgilin var Lee Minho. Flört ediyormuş gibi yapmayı kes.
Dediğim her kelime boğazımı bıçak gibi kesmişti. Sevgilisi vardı. Sevgilisini öldürsem kaç yıl yatarım?
Minho:Hayır yok.
Jisung:Momo senin neyin hyungcuğum?
Minho:Arkadaşım. Lezbiyen olduğunu duymuşsundur. Bu söylemlerin bitmesi için uğraşıyoruz.
Jisung:Peki niye sen uğraşıyorsun bunun için?
Minho:Öğlen yemeğindeki kavgadan sonra benimde gay olduğum hakkında söylemler çıktı.
Jisung:Momo için kavga ettiğin öğlen yemeği mi? Momo'nun erkek olduğunu bilmiyordum.
Minho:Siktir ya..
Jisung:Hoşlandığın biri mi var? Onun için mi kavga ettin?
Minho:Senin içindi.
Bu sefer ben Minho hyunga bakıyordum ama o bakmıyordu. Yere bakıyordu. Kafam karışmıştı. Neden benim için kavga etsin ki?
Jisung:Benim için mi?
Minho:O şerefsiz piçler seninle dalga geçmişti. Duyup bir şey yapmasa mıydım?
Jisung:Hyung her gün geçiyorlar zaten. Keşke bir şey yapmasaydın.
Minho:Her gün mü? Ne yapıyorlar?
İlgisi aniden artmış gibi sinirli şekilde yüzüme bakmaya başlamıştı. Derin bir nefes verdim ve ona yaklaşıp yüzünü avuçlarımın arasına aldım.
Jisung:Sinirlenmeni istemiyorum. Bugün evime geldiğinde söyleyeceğim hyungcuğum.
Yanağına bir öpücük bıraktım ve hemen geriye çekildim. Boğazımı temizledim ve çalan zille hemen tuvaletten çıktım. Koştuğumu farketmemiştim bile. Ben cidden gerizekalıyım sanırım. Utançtan ölmek için her şeyi yapıyorum.
Okul çıkışı zil çaldığı gibi Minho hyung sınıf kapısında bitmişti. Ne ara geldi bu? Bedeni olabilir.
Minho:Jisung gidiyoruz değil mi?
Neşeli neşeli konuştuğunda yüzüne mal mal bakmaya başlamadan önce başımı sallamış ve çantamı sırtıma takmıştım. O sırada Felix çantamı tutmuştu.
Felix:Nereye?
Jisung:Minho hyunga gitar çalmayı öğreteceğim.
Felix:Aranızda bir şey mi var?
Minho:Hadi Jisung nerde kaldın
Minho hyungta sınıfa girmiş ve yanımıza gelmişti. Keşke Felix'in dediği gibi aramızda bir şey olsaydı. Ben Minho hyungcuğumu umursamadan Felix'e cevap verdim.
Jisung:Hayır Lix olsa ilk sana söylerim zaten. Sadece Minho hyung öğretmemi istedi o kadar.
Felix:Peki.
Felix sınıftan çıkmıştı. Peşinden gidecekken Minho hyungun beni beklediğini hatırladım. Özür dilerim Lix ama şu an seninle olamam.
Keşke cidden sevgili olsalarda kaos yapmak istiyorum (benim kaosumdan korkmayın max 2 bölüm)
GÖRÜŞÜRÜZ CANLARIIIMMMMM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hyungcuğum / minsung
Fanfictionjiswq kişisi sizi takip etmek istiyor. ✅️ kabul et ❌️reddet texting/düz yazı