2.bölüm/Yarışma🎉

17 3 1
                                    

"Ben konuşmak için gelmiştim aslında"

"İçeri geç"

Kanepeye oturup onu bekledim elinde 2 fincan kahve ile geldi birini bana uzatarak

"Dinliyorum"

"Konuşacağım şey,birlikte çalısmamız gerektiği"

"Birlikte derken?"

"Sadece kafam karısmıştı changbin'in partı sanmıştım"

"Sen zaten hep yanlış anlıyorsun"

"Haeun sen ne demeye çalışıyorsun"

"Birşey demek istemiyorum sadece açik konuşuyorum''

"N'noluyor Hae-un neden bana bukadar kibirlisin? Ne yaptım ben sana?"

"Ne mi yaptın? Daha ne yapman gerekiyor ki? Bana defalarca kaba sert cevaplar verdin bunla yetinemiyormusun?"

"Haeun ben..."

"Beni nekadar üzdüğunün farkındamisın minho?"

''Haeun öyle olduğunu bilmiyordum."

"Neden eskisi kadar samimi değiliz? Ne oldu bize Minho?O gruba girdiğinde ne değişti,havalı felan mı oldun şimdi?"

"Hayır,hayır alakası yok!Gerçekten bilmiyordum sana böyle hisettirdiğimi bilmiyordum.çok özür dilerim Haeun Sinirime kapılıp seni üzdüğüm için."

Fazla sinirliyim,buyuzden onu bile dinlemeden yerimden doğruldum Ceketimi giydim,kapı kilidini açarak dışarı çıktım

"Hae-un!"

Onu aldırmak istemiyordum

"Hae-un"

Aniden durdum ve bana yaklaştiğini hisederek devam ettim

Çok sinirlenmiştim eve geldiğimde direkt kendimi yatağima attım. İçin için ağlamaya başladım.Minho ile arkadaşlığimizin bozulmasını istemiyordum, onu gerçekten çok seviyordum,ama.. ama o hep de Tersliyordu beni.

Sabah uyandığım anda telefonumu elime aldım.Hala onu merak ediyordum.Tahmin ettiğim gibi, Minho'dan 2 mesaj vardı.

Sana dur dediğimde neden durmadın?
Seni incitmek istememiştim
Minho anında çevrimiçi olmuştu ve mesajını gördüğümü fark etti.Ve aniden kapı tekmelenmeye başladı.Ne? sabahtan beri benim uyanmamı mı bekliyordu? Ahh delirmiş bu çocuk.

Acele etmeden kapıyı yanaştım ve açtım.
Doğru tahmin! Bu Minhoydu kapıyı açtığım anda beni duvar ile kendi arasına aldı

"S-sen delirmiş olmalısın...''

"Dün beni dinlemeden nereye gittiğini sanıyordun"

"Bu seni alakalar etmiyor Minho"

"Şifreli konuşmayı bırakta soruma cevap ver!"

"Senin ile olan tüm bağımı bitirmek istiyorum"

Beni duyar duymaz benden uzaklaşıp bana şaşkın gözler ile bana soru sorar gibi bakmaya başladı.

"N-ne demek..."

"Günlerdir seni düsünmekten başka bir şey yapmıyorum.Ben bu durumdan dahatsız oluyorum.Ke dim olmak istiyorum,bir başkasını düşünerek dibe batmak istemiyorum.Bana zarar veriyorsun tamam mı? Ş-şimdi git lütfen
seni bir daha burda görmek istemiyorum...Sonsuza kadar"

dedim gözlerim dolaraklarak.

Minho'nun hayallerjni kırdığımı biliyorum,onun ne kadar çok gitmesini istemesem de kalbimi çok kötù kırmıştı.. Söylediklerimde haklı değil miydım zaten? Günlerce onu düşünmekten delirdim fakat o beni hep tersledi. Bence bu ikimiz içinde iyi bir seçim.ben sadece o ve benim İyiliğjmiz düşündüm.

Neden burdasın?/Skz 9.üyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin