ZEHRA'NIN GÖZÜNDEN
Bilinmeyen ödülümüze doğru ilk adımı attığımda içimde inanılmaz bir heyecan ve merak vardı . Ben odaya girdiğimde ardımdan kapı kapandı ve odanın ışıkları yanmaya başladı aslında burası bir odadan daha çok koridor gibiydi , uzun ucu bucağı gözükmeyen bir koridordu. İçimde ufak bir korku uyanmıştı burada ne tarz bir ödül saklı olabilirdi ki .
İlerlemeye başladım , birkaç adım attıktan sonra değişik bir ses duydum azcık dikkatli dinlediğimde bunun su sesi olduğunu anladım tam kafamı tavana doğru kaldırırken alnımın ortasına bir su damlası damladı . Elimin dışıyla alnıma damlayan su damlasını sildim , bir tarafım su sesini takip etmemin gerektiğini söylüyordu diğer tarafım ise su sesinin tehlikeli olabileceğini söylüyordu ama hangisine inanmam gerektiğini kestiremiyordum . Onbaşı bu odada bizim için bir ödül olacağını söylemişti tehlikeli olsa bile o ödülü bulmak zorundaydım . Galiba tam şuan kafamın üstünde ampul parlamış olabilir çünkü Onbaşı Severus söyledikleri kafamda tekrar tekrar çalmaya başlamıştı . Ödülü biz bulmayacaktık , ödül bizi bulacaktı ve bu su sesi belki de bir işaretti ödülüm beni bulmuştu ve yanına çağırıyordu yada en azından ben öyle tahmin ediyordum . Mükemmel tahminime inanaraktan su sesini takip etmeye başladım . İlerlerken etrafıma bakmayı da ihmal etmiyordum tabii ki ve dikkatimi çeken ilk şey burada bir sürü farklı kapı vardı ve hepsinin üstünde farklı isimler yazıyordu .
Yürümeye başlayalı tahmini 7 - 8 dakika olmuştu bile ve su sesine çok yaklaşmıştım , artık net bir şekilde duyabiliyordum. Şu ilerdeki köşeyide döndüğümde su sesinin kaynağını bulmuş olacaktım buna emindim . Adımlarımı hızlandırdım ödülümü gerçekten çok merak ediyordum ama köşeyi döndüğümde hiçbir şey yoktu odalar devam ediyordu. Sesi iyice dinlediğimde Laura isimli odadan geldiğini farkettim odaya doğru döndüm ve robotik bir ses yükseldi.
-- Merhaba Zehra . Ödülünü bulduğun için seni tebrik ederim . Kapıyı açmak ister misin ? , dedi robotik ses
-- Evet , kapının açılmasını istiyorum., dedim kendimden oldukça emin bir şekilde . Kapı sessiz bir şekilde açılmaya başladı içeride mavi bir şey parlıyordu tam olarak ne olduğunu başlangıçta anlamamıştım . Meraklı bir şekilde ışığa yaklaşmaya başladım ve karşımda deniz mavisinde çok havalı bir zırhla karşı karşıya buldum . Zırh aniden sırt kısmından açılınca çok korktum ödülüm galiba beni istiyordu . Zırha yaklaştım önce kollarımı içine soktum daha sonrasında tüm vücudumu ve zırhın sırt kısmındaki açıklık yavaşca kapandı artık zırhla bir bütün olmuştum . Kafamda bir ses yankılandı.
-- Merhaba ben Laura . Ropsarian ırkıyla yaptığınız savaşta senin destekçin ve en yakın dostun ben olacağım . , dedi sakin ve rahatlatıcı bir ses tonuyla.
-- Merhaba ben de Zehra . Tanıştığıma çok memnun oldum Laura . Galiba Onbaşının bize vadettiği ödül sensin . , dedim heyecanlı bir ses tonuyla .
-- Sadece ben değil enerji gücümde size bu yolda yardımcı olacak . , dedi Laura.
-- Laura enerji gücü dediğin şey ne oluyor . , dedim büyük bir merakla.
-- Enerji gücü her zırhın sahip olduğu özel yetenektir , sen evrendeki enerjiyle arandaki bağı sıkılaştırdıkça enerji gücünü daha iyi kullanabilirsin hatta yeni özellikler açabilirsin . , dedi Laura .
-- Pekii bizim enerji gücümüz ne Laura ? , dedim her zaman ki o meraklı ses tonumla .
-- Bizim enerji gücümüz su kontrolü Zehra . , dedi Laura ve etrafımızda sular dans etmeye başladı .
-- Bu gerçekten çok havalıı . , dedim Laura'ya.
-- Beğendiğine sevindim Zehra . , dedi Laura .
-- Ee burada niye daha fazla duruyoruz ki burada çıkıp düşmanlarımızı yenmeye gidelim ne dersin ? , dedim .
Hızlı bir şekilde ilk giriş yaptığım kapıya kadar geldim ve kapı kendiliğinden açıldı . Arkadaşlarım şaşkın gözlerle bize yani ben ve Laura'ya bakıyordu . İlk ses Burhan'dan yükseldi.
-- Vayyy Zehra ne kadar havalı olmuşsun yaa . , dedi.
-- Zehra çok güzel olmuş zırhın özellikleri neee ? , dedi Melda meraklı bir sesle.
-- Düşmanlarımıza yazık olacak anlaşılan . , dedi Gece . Geriye konuşmayan bir tek Arif kalmıştı ona doğru baktım azcık garip gibiydi ağzı açık kalmış , gözleri parlıyordu resmen ve yine o konuştu Burhannnnn.
-- Dünyadan Arif'e dünyadan Arif'e . , dedi parmak şıklatarak . Arif bir anda kendine geldi.
-- Çok güze-- şey çok havalı olmuşsun Zehra . , dedi. Azcıkta kızarmıştı.
-- Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar . , dedim. Daha sonrasında Onbaşı Severus konuşmaya başladı.
-- Çaylak sıra sende şimdi sen gireceksin . , dedi Arif'e bakarak . Arif lafı ikiletmeden kapıya doğru ilerledi anlaşılan o da ödülüne hemencecik kavuşmak istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge Lordu
FantasyTüm Dünya çapından meydana gelen uzaylı işgal saldırılarından sonra kurulan ÖSB isimli askeri örgüte katılan Gece ve arkadaşları kullandıkları zırhlar ve enerji güçleriyle birlikte uzaylılara karşı topyekün bir savaş başlatırlar . ' Gölgeler kaderin...