0.4

47 5 11
                                    

Even though, we barely know each other; it still hurts watching him fade away.

🌠

.

.

Sarışın çocuk ile örgülü kız kendi etraflarında döndükten sonra birbirinin ellerinden tuttular eğilerek selam verdiler. Pistteki diğer öğrenciler ve diğer antrenörler ikisini alkışlarken onların koçu olan Hakan gururla gülümsüyordu, onları o yetiştirmişti sonuçta. 

Yanlış anlaşılmasın, tabi ki de onların başarısını sahiplenmiyordu. Sadece başarılarında onun da emeği olduğunu bilmek iyi hissettiriyordu.

Koç saatine baktı ve ardından ellerini iki kez çırpıp çocuklara seslendi. Deniz ve Asena yavaşça kayarak onun yanına geldiler.

"Tamamdır çocuklar, bugünlük bu kadar yeterli. Gayet iyiydiniz." dedi koç. 

"Pazartesi günü son provamızı yapacağız, gelmemezlik yapmayın. Salı da gösteri var zaten." Sonra gözlerini kısıp yarım ağız sırıttı.

"Hadi yine iyisiniz, okuldan da yırtıyorsunuz salı günü." Deniz güldü.

"Sena buna sevinir mi emin değilim koç." diyerek yanında kıza baktı gülmeye devam ederken. Asena gözlerini devirdi.

"Ha ha ha, çok komik." dedi örgülü kız. Koç da güldü.

"Hadi sizinle haftaya görüşürüz, benim öğrencilerimle ilgilenmem lazım."  dedi. Sonra Asena'ya dönüp,

"Asena, esneme hareketleri, unutma." dedi. Asena da başıyla onayladı. Sonra da Deniz ile birlikte pistin çıkışına ilerlediler. 

"Bugün gidecek misin annene?" dedi Asena Deniz'e. Deniz omuz silkti.

"Giderim büyük ihtimal, geçen hafta da gitmedim zaten. Trip atıyor sonra." dedi. O sırada pistten çıktı ve soyunma odalarına yöneldi. Asena da yanında gidiyordu. 

Soyunma odasına girdiklerinde oturup patenlerini çıkarıp ayakkabı giydiler. Sonra dolaptan çantalarını alıp odadan çıktılar. Salonun çıkışına yürümeye başladılar, bir yandan sohbet ediyorlardı.

Binadan çıktıktan sonra kapıda bekleyen kadını görüp yanına gittiler. Kadın onları görünce telefonu çantaya koyup gülümsedi.

"Nasılsınız gençler?" dedi kadın neşeli sesiyle.

"Merhaba Didem abla." dedi Asena gülümseyerek.

"İyiyiz." dedi Deniz. Sonra Asena'ya dönüp,

"Pazartesi görüşürüz Sena." dedi.

"Görüşürüz Deniz." dedi Asena el sallayarak. Sonra arkasını dönüp yürümeye başladı. Didem ve Deniz onun ters yönünde yürümeye başladılar.

"Alayım mı çantanı?" dedi Didem.

"Yok, sağ ol." dedi Deniz. Sessizdi Deniz, sanki aklını bir şey meşgul ediyor gibiydi. Bir süre ikisi de sessiz kaldı. 

Akvaryum / BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin